![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
R.I.P Onslow. Mijn grote voorbeeld. ![]() Jajajaja, ook qua postuur en uiterlijk. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Mijn grootmoeder... op een zeer respectabele leeftijd van 101 jaar. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Dat is inderdaad zeer netjes. Toch gecondoleerd! ![]() |
|
quote: Als ze elk jaar een dalmatier pup kreeg... dan zou ze er uiteindelijk maar een stuk of 16 hebben ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Mijn tante, toch haar kankerstrijd verloren, ze zou een paar maanden nog hebben maar dat werd uiteindelijk vier weekjes nadat ze eerder tot twee keer toe "genezen" zou zijn van dat gekanker. Lijkt me raar, wetende dat je binnen korte tijd de pijp uit gaat. ![]() |
|
Sterkte, Mmayo. Verschrikkelijke kutziekte, vooral dat terugkomen na 'genezen' te zijn lijkt me verschrikkelijk. ![]() |
|
quote: Ja bizar eigenlijk, haar man heeft ook kanker wat steeds maar weer terug komt maar goed hij leeft nog. Maandag crematie, maar geen idee of ik er heen kan, moet eerst vervanging regelen. Pff. ![]() |
|
Blegh, het leven gaat door, ja. Succes met vervanging vinden en sterkte maandag. ![]() |
|
Sterkte MMayo.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Tony Scott (filmregiseur). zelfmoord ![]() |
|
Mmayo sterkte! Ik vraag me ook wel eens af wat echt genezen is bij kanker. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Sterkte MMayo! quote: [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 20-08-2012 18:58] ![]() |
|
quote: Sterkte, hier vandaag de oom van mijn vriendin, binnen 2 weken tijd was het bekeken. ![]() Boeiender ![]() |
|
Wat vreselijk zeg..wat een rotziekte is het toch.. ![]() Sterkte Mr. N en MMayo! [Dit bericht is gewijzigd door Revontulia op 20-08-2012 19:54] Too weird to live but much too rare to die.. ![]() |
|
quote: Regisseur Tony Scott pleegt zelfmoord De man achter onder meer Top Gun, Beverly Hills Cop II en Days of Thunder is niet meer. De Britse filmregisseur Tony Scott heeft zelfmoord gepleegd door van een brug in Californië te springen. In zijn auto, die bij de brug stond, werd een afscheidsbrief gevonden. Scott sprong van de Vincent Thomas Bridge tussen San Pedro en Terminal Island in Los Angeles. Hij is de jongere broer van filmmaker Ridley Scott. Samen produceerden ze de televiseries The Good Wife en Numb3rs. Tony Scott werd in de jaren '80 beroemd met zijn blockbusters, en zijn eigen stijl van snelle montage en digitale effecten. Hij was ook bekend om zijn door de zon gebleeke rode baseballpet, die vaak in zijn films voorkwam. Het gerucht ging dat hij nu met Tom Cruise werkte aan een opvolger van Top Gun. Hij had een vrouw en twee kinderen. Tony Scott is 68 jaar geworden. (NOS.nl) [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 20-08-2012 21:01] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:Hé, die wilde ik ook al posten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Jerry Nelson, de poppenspeler die bekend is geworden doordat hij Statler, een van de twee oude mannetjes die vanuit een theaterzaal constant mopperen, speelde is vandaag overleden. Ook Count Von Count, in Nederland bekend als Graaf Tel, werd ingesproken door Nelson. Nelson werkte van 1970 tot 2009 mee aan Sesamstraat. Hij leende zijn stem en kunsten ook aan meerdere poppen uit de series The Muppets en Fraggle Rock. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() Too weird to live but much too rare to die.. ![]() |
|
Neil Armstrong, las ik net. Bruce Banner ![]() |
|
Ik ook. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: +1 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |