|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je kan in principe dus nog een punkband beginnen? |
|
quote: Dan heb ik nog iets meer als 17 jaar te gaan:benieuwd of ik nog steeds zo metal ben op mijn 61e en of ZM dan nog in de lucht is (en met hen vele fanzines). Ik laat het je wel weten hoe het is als 61-jarige voelt mocht dit forum nog in de lucht zijn... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
[jonkie] Prima, ik hoor het wel. [/jonkie] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ik zie het al voor me: een grumpy dikkige vent in een rolstoel zeurend dat ze vroeger nog goede muziek hadden. 'Ik weet nog hoe wij naar Slayer gingen, jongen. Tegenwoordig is het niks meer.' |
|
quote: Aan de toon van deze boodschap te zien moeten we dan nu al aardig wat zestigers hier hebben. EN: ik wil geen rolstoel, ik wil een rock 'n rollator! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Ik dacht ook dat hij ouder was. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Wat!? 't is dat ik het toevallig lees. Triest. Prachtige zaak en ook aardige gast. Eeuwig triest & een verlies voor Utrecht. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Waarom ken(de) ik die zaak niet? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Cult zaak, maar zat aan een stuk v/d gracht waar je niet zomaar komt (--> buiten centrum). Toffe zaak met een enorme collectie. Veel psychedelische spullen ook. Hoop dat de winkel blijft bestaan. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Die zaak richting Ekko, het noorden? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Oui, daar zitten nog een stuk of 2, 3 andere - voornamelijk 2e hands- platenzaken overigens. Maar Da Capo had/heeft wel een tof en origineel aanbod. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Dingen zitten altijd dicht als ik daar loop. En de openingstijden zijn vaak ook erg duidelijk... If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Da Capo (was?) de mooiste platenzaak van NL. Op het internet stond duidelijkde openingstijden Kvellie. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ik doelde eerder op het getal 19 [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 12-07-2011 2:20] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Is die ouwe zuurpruim eindelijk de pijp uit? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Jammer ja, stukje entertainmentgeschiedenis die man. |
|
Nou! ... hoe de hazen lopen ... |
|
Altijd grappig als mensen een rol aanzien voor de werkelijkheid. Boeiender |
|
:') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Idd een ouwe zuurpruim was hij geenzins! Hij deed o.a. wel een geweldige vertolking van "een ouwe zuurpruim" in 't zonnetje in huis'. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: +1 inderdaad. Was ook een geweldig serieus acteur trouwens. Zijn King Lear was geniaal, van wat ik ervan gezien en gehoord heb. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |