|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig lees ik wel zm. Te mooi, dit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jezus |
|
Jezus? Da's toch al heel lang geleden? |
|
Klopt. Gelukkig wel. Maar Jezus @ Armstrong-verhaal. Damn... |
|
quote: Damn zeg..... Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote:Ja, met zijn dood is toch ook een stukje cultuur verdwenen. Zoals dat ook met de oude culturen van de Grieken, Chinezen en Azteken is gebeurd. |
|
De Armstrong-cultuur. |
|
Het schijnt dat zijn Tourzeges ook nog afgepakt gaan worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vindt je het gek met z'n raketaandrijving. Had ie zelf maar moeten trappen. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
R.I.P. Neil Young |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Verrek, na even Googelen snap ik hem. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Neil Amstrong heeft me achteraf gezien misschien best wel beïnvloed. Als student Lucht- en Ruimtevaarttechniek maakte ik met een paar vrienden dit extreem crappy filmpje over een chinese maanlanding (estethisch gezien ernstig beïnvloed door Armstrong's finest hour): Een jaar later studeerde ik aan de kunstacademie. Nog een paar jaar en alle maanwandelaars zijn uitgestorven: dan is er een tijdperk afgesloten. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Dan is het tijd voor een generatie marswandelaars. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Je kan je misschien al opgeven voor een enkele reis bij Mars One. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
We zullen er maar een John Coffee op drinken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
K hoorde het net ook ja Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Veel te jong gestorven. Een fenomenale rol in The Green Mile! R.I.P. Michael Clarke Duncan. bub |
|
Paparazzo Joop van Tellingen overleden AMSTERDAM - Fotograaf Joop van Tellingen is donderdag op 67-jarige leeftijd overleden. Dit heeft zijn werkgever weekblad Party bekendgemaakt. Van Tellingen zou later deze maand 68 zijn geworden. De paparazzo leed aan kanker. Eerder dit jaar werd bekend dat hij uitzaaiingen had van een eerdere blaaskanker. Van Tellingen fotografeerde vooral celebrities voor de Nederlandse roddelbladen. Hij overleed in zijn woonplaats Lopik. BN'ers De dood van Van Tellingen maakt indruk op de BN'ers, die vaak vastgelegd werden door de paparazzo. "33 jaar lang kwam ik hem overal tegen. Een lieve paparazzi", twittert Angela Groothuizen. Ook Jan Smit reageert op het overlijden van de 67-jarige fotograaf. "Rust zacht Joop, je was een bijzonder mens." BN'ers als Bas Muijs, Jamai Loman en Gerard Joling wensen de nabestaanden van Joop, zijn vrouw Ria en zoon Dennis, veel sterkte. "Raar idee om hem nooit meer te zien", vindt Henkjan Smits. Godfather Marco Borsato en Froukje de Both noemen Van Tellingen 'de Godfather van de paparazzi'. "Joop was cool, had zelfspot", vindt De Both. "Ik wens zijn familie veel sterkte." Ben Saunders laat via Twitter weten dat hij Van Tellingen een 'super lieve, aardige en toffe fotograaf' vond. http://www.nu.nl/algemeen/2908809/paparazzo-joop-van-tellingen-overleden.html Never have so many sacrificed so much for so few |
|
En nu allemaal massaal met een Canon met onmundige telelens in de berm gaan liggen om zijn kist te fotograferen! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |