|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Gelijkheid is een waanidee. Een gevaarlijk waanidee. Begon al met de jakobijnen. Naarmate ik ouder word, word ik een mini-Evoliaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: toestand stabiel, maar niet buiten levensgevaar nou ja, da's gewoon dood toch? signature |
|
Dat gaat hem niet in de koude kleren zitten. |
|
breaking the law(ine)! signature |
|
Als ie komt te overlijden laat het dan op een doordeweeksedag zijn want dan wordt voetbal iig niet afgelast |
|
Dat zou een koude douche zijn. Godver, hier ga ik me nog lang mee amuseren. |
|
Ik vind dat jullie wel erg koel reageren. IJzig bijna. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ik hoor dat het nog steeds bergaf gaat met zijn gezondheid signature |
|
Ik vind toch dat jullie je op glad ijs begeven met deze woordspelingen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hij was toch ontprinst of nu ineens niet meer? |
|
quote:Hij heeft geen troonrechten, maar wel de titel prins. Tenminste, zoiets vertelden ze op radio 1 vandaag. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik vond de berichtgeving op radio 1 trouwens erg luguber, het was net alsof hij al dood was. Zijn hele leven vanaf de geboorte werd doorgenomen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Raar, op NRC staat dit namelijk: De prins vroeg voor het huwelijk geen toestemming aan de Staten-Generaal, waardoor hij sindsdien geen deel meer uitmaakt van het koninklijk huis. Ook verviel daarmee zijn titel Prins der Nederlanden. |
|
quote:Hij is wel Prins maar geen Prins der Nederlanden. Hij is prins van Oranje-Nassau. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Hij is inderdaad geen lid van het koninklijk huis, en daardoor die titel kwijt. Maar zijn aanspreekvorm is nog wel Prins van Oranje Nassau. Mabel noemt zich op twitter ook Mabel van Oranje. Terwijl dat wijf van die lange zelf de oorzaak is van de ellende, door haar vorige relatie te verzwijgen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ja, maar haar achternaam is van Oranje Nassau. Hoe zou ze zich dan anders moeten noemen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
wtf is Mabel nu voor een naam... signature |
|
Waarom maakt het vandaag de dag nog uit met wie hij trouwt? Hij staat toch ook niet zo in de spotlichten als Beatrix bijvoorbeeld? |
|
quote:Troonopvolging. Hij was de tweede in lijn... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ze proberen zn bijna dood ervaring te evenaren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Mabel van Oranje Nassau dus. Of is dat teveel tekens? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Hij zag zijn leven dus waarschijnlijk als een film aan zich voorbij gaan? Nu maar hopen dat hij geen fragmenten veranderd had, zoals hij ooit bij wikipedia probeerde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat gaat pas belangrijk worden als Wim Lex zich ook op glas ijs begeeft. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Prins van iets dat niet meer bestaat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |