|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja idd! Maar goed, hoe eerder hoe beter Goed begin met Cannibal Corpse, Behemoth en Misery Index. |
|
Alweer Misery Index op NDF, beter hoor wat een gave band! Cannibal Corpse zal wel headliner zijn 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Oh goodie. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 19-08-2011 21:55] |
|
Cannibal Corpse |
|
Zondag 4? |
|
Ik zie nu pas dat er 4 maart staat, ben benieuwd of die datum wel klopt 5 Euro's? Op je muil!! |
|
- Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Misschien volgend jaar 3 dagen? (vrij-zat-zon) Anyway ik zie net op twitter langskomen dat dinsdag de eerste officiele bekendmaking voor NDF 2012 wordt gemaakt, ben benieuwd! |
|
Mayo opletten he Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Voor de 200% aanwezig Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
yeah! |
|
quote: Yep! |
|
Nou op Twitter is nog niks aangekondigd, ben benieuwd waar ze vandaag mee aan zullen komen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Heb alleen een datum nodig |
|
Uiteraard, maar er moeten toch ook wel wat gave exclusieve bands bijkomen vond je niet. Een festival met alleen maar kutbands is ook zo wat! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja, waar blijft die update? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 23-08-2011 16:55] |
|
Deze datum is van Full Of Hate Tour... Staat dat niet los van Neurotic? Het zo niet zo logisch zijn om Neurotic te verplaatsen... Toch? [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 23-08-2011 16:59] |
|
quote: Hoezo niet? Als je een package als dit kan krijgen in die tijd en wellicht is het met andere tours rond die tijd ook gunstiger... Lijkt mij niet meer dan logisch om het dan te verplaatsen. Zou mij wel goed uitkomen, laatste 2 jaar was dit het 3e festival in 3 weken (samen met roadburn en groezrock) Van twitter: We need a tad bit more time for our initial announcement. Please bare with us, thank you! |
|
Gehoord dat er op Elsrock flyers waren met de volgende bands: Cannibal Corpse Misery Index Carnifex Within The Ruins Molotov Solution Suicidal Angels Acheron Beneath The Remains Morgoth Behemoth Napalm Death Morgoth Legion Of The Damned Wat mij betreft goede namen en wat me opvalt is dat er zo ineens 4 deathcore namen tussen zitten. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En nu nog de data |
|
Gaaf, tweemaal Morgoth! Maar Cannibal Corpse, Napalm Death, Morgoth en Suicidal Angels zijn al een heel gaaf begin. [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 30-08-2011 14:41] |
|
Datum is 2 tot 4 maart. 3 dagen dus. Echt niet siked over die deathcore troep ineens. Wel wat mooie namen maar mag nog wel wat goede brutal/tech bij en grind! |
|
Die deathcore troep zal wel mee zijn op tour bij een van die andere (grotere) namen, en dus krijg je die er gratis bij... |
|
3 dagen is misschien wat teveel van het goede, maar ik hoorde dat het Midi theater niet meer beschikbaar was ofzo? Dus misschien wordt het geheel uitgesmeerd over drie dagen - wat ik in dat geval wel gaaf zou vinden. Lijkt me gaaf om Napalm Death weer eens te zien. Voor de rest vind ik Behemoth, Cannibal Corpse, Beneath The Massacre, Carnifex en Misery Index allen supergaaf. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Yeah, ik gok dat de Thrash & Burn tour hierbij zit. Midi moet idd aan het einde vh jaar dicht, subsidie wordt ingetrokken hoorde ik. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Volgende pagina |