IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Bart de meisjes van hun slipjes berooft [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 03-10-2011 13:04 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

ma 03 okt 2011, 12:37

BAARLO -De 30-jarige drummer van de Finse metalband Sole Remedy is in de nacht van zondag op maandag in Baarlo (Limburg) overleden door een verkeersongeval.
Hij werd overreden toen de bestuurder van de truck met geluidsapparatuur van de band achteruit reed. Dat maakten politie en jongerencentrum Sjiwa maandag bekend.


De band had vlak daarvoor opgetreden in het centrum. Het ongeval vond rond half twee plaats toen de drummer volgens een woordvoerder van Sjiwa tegen een hek lag te slapen en de truck vanaf de oprit de weg op reed. De 50-jarige chauffeur uit Baarlo zag de Fin daarbij over het hoofd. De man stierf ter plaatse.

De vrijwilligers van Sjiwa, waar afgelopen weekeinde het jaarlijkse festival ProgPower Europe plaatsvond, zitten er helemaal doorheen, meldt een woordvoerder.






an evil incarnation of DEATH!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 03-10-2011 13:09 by nark Profiel van nark



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-10-2011 13:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 3 oktober 2011 13:04 schreef Dark incarnation het volgende:
ma 03 okt 2011, 12:37

BAARLO -De 30-jarige drummer van de Finse metalband Sole Remedy is in de nacht van zondag op maandag in Baarlo (Limburg) overleden door een verkeersongeval.
Hij werd overreden toen de bestuurder van de truck met geluidsapparatuur van de band achteruit reed. Dat maakten politie en jongerencentrum Sjiwa maandag bekend.


De band had vlak daarvoor opgetreden in het centrum. Het ongeval vond rond half twee plaats toen de drummer volgens een woordvoerder van Sjiwa tegen een hek lag te slapen en de truck vanaf de oprit de weg op reed. De 50-jarige chauffeur uit Baarlo zag de Fin daarbij over het hoofd. De man stierf ter plaatse.

De vrijwilligers van Sjiwa, waar afgelopen weekeinde het jaarlijkse festival ProgPower Europe plaatsvond, zitten er helemaal doorheen, meldt een woordvoerder.





Beetje ongelukkig geformuleerd, die laatste zin.

Sorry...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-10-2011 19:15 by Forever After Profiel van Forever After

Gebraden kip rakelings langs kinderwagen
Laatste update: 5 oktober 2011 11:06

GRONINGEN - Een 55-jarige man uit Groningen die met een kinderwagen een wandeling maakte over het Damsterdiep in de stad, werd dinsdag bijna geraakt door een gebraden kip die uit de lucht kwam vallen.

Het dier plofte pal naast de kinderwagen op de stoep, meldde de politie woensdag.

Na enig speurwerk kwamen agenten erachter dat een 20-jarige bewoner van een studentenhuis de kip uit baldadigheid uit het raam had gegooid. Volgens de politie kan de man rekenen op een forse geldboete.


© ANP / Nu.nl



:')


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-10-2011 0:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik dacht dat Rotzak ouder was.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 06-10-2011 12:14 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Effect lagere overdrachtsbelasting valt tegen

AMSTERDAM - De verlaging van de overdrachtsbelasting in juli leidde tot een directe toename van het aantal verkochte woningen, maar de stijging heeft zich in de maanden daarna niet doorgezet.
Foto: ANP Dat heeft de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) donderdag gemeld.

Het aantal door NVM-makelaars verkochte woningen kwam in het derde kwartaal uit op 22.767, een stijging van 4 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.

De NVM is teleurgesteld aangezien er eerder nog werd uitgegaan van een stijging van 10 procent.

Terughoudend

Vooral in september vielen de verkopen tegen. Volgens de NVM heeft dat te maken met het gedaalde consumentenvertrouwen in augustus. Consumenten zijn terughoudend vanwege de onzekere financiële situatie, de dreigende recessie en de Europese schuldencrisis.

Het aanbod van te koop staande huizen is verder toegenomen tot ongeveer 217.000. De gemiddelde prijs van een verkochte woning lag in het derde kwartaal op 231.000 euro, een daling van 1,1 procent ten opzichte van vorig jaar.


Dat grapje kost de schatkist wel even 1,2 miljard.
Goed bezig.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-10-2011 12:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Pff laat die huizenprijzen lekker zakken en niet zo wanhopig en kunstmatig hoog lopen te houden. In tijden van recessie hoort zoiets ook te dalen, de laatste 20 jaar zijn geen goed voorbeeld van prijzen.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-10-2011 13:17 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 oktober 2011 12:14 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Dat grapje kost de schatkist wel even 1,2 miljard.
Goed bezig.


maar we mogen wel hier en daar 130 km/u he!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-10-2011 13:25 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 6 oktober 2011 13:17 schreef attila_de_hun het volgende:
maar we mogen wel hier en daar 130 km/u he!


En 150 vrouwen in Nederland mogen hun burka niet meer dragen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 06-10-2011 13:27 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Dames wtf heeft dat allemaal met elkaar te maken?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-10-2011 13:37 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 oktober 2011 13:27 schreef G.I.R.L. het volgende:
Dames wtf heeft dat allemaal met elkaar te maken?


Ik heb toch echt een y-chromosoom!!!!!!! (plus een x-chromosoom, dat weer wel)


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 06-10-2011 13:39 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 6 oktober 2011 13:37 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb toch echt een y-chromosoom!!!!!!! (plus een x-chromosoom, dat weer wel)
Gefeliciteerd, jij bent, van het gehele forum, de minst grappige en meest saaie user.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-10-2011 13:45 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 oktober 2011 13:27 schreef G.I.R.L. het volgende:
Dames wtf heeft dat allemaal met elkaar te maken?
Dat dit kabinet wel veel belastinggeld in de huizen- en hypotheekmarkt wil steken ten gunste van de banken en de vastgoedmarkt, in 130 rijden, in controle op burka's dragen etc. Maar wel bezuinigt op chronische zieken, gezondheidszorg, sociale werkplaatsen etc.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 06-10-2011 13:56 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 6 oktober 2011 13:45 schreef bastianus het volgende:
Dat dit kabinet wel veel belastinggeld in de huizen- en hypotheekmarkt wil steken ten gunste van de banken en de vastgoedmarkt, in 130 rijden, in controle op burka's dragen etc. Maar wel bezuinigt op chronische zieken, gezondheidszorg, sociale werkplaatsen etc.
Aight.

Even verder over bezuinigen op de gezondheidszorg: Hier in het RCGGZ in Weert zit op het moment 1 [één] psychiater voor ik wil niet weten hoeveel patienten. De rest is allemaal genokt, waarom weet ik niet. Is dit het gevolg van die bezuinigingen of zijn het toekomstplannen?

Edit: trouwens, ik ben ook een chronisch zieke, maar ik merk [nog] niks...

[Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 06-10-2011 13:59]


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 06-10-2011 14:00 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Edit: trouwens, ik ben ook een chronisch zieke, maar ik merk [nog] niks...


Onderdeel van het ziektebeeld?


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 06-10-2011 14:10 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 6 oktober 2011 14:00 schreef powertieke het volgende:
Onderdeel van het ziektebeeld?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-10-2011 14:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 oktober 2011 13:56 schreef G.I.R.L. het volgende:
Aight.

Even verder over bezuinigen op de gezondheidszorg: Hier in het RCGGZ in Weert zit op het moment 1 [één] psychiater voor ik wil niet weten hoeveel patienten. De rest is allemaal genokt, waarom weet ik niet. Is dit het gevolg van die bezuinigingen of zijn het toekomstplannen?

Edit: trouwens, ik ben ook een chronisch zieke, maar ik merk [nog] niks...
Ik denk dat zoiets het gevolg is van al eerder ingezette bezuinigingen in de zorg, onder vorige kabinetten. Mijn groep met cliënten op de werkvoorziening werd ook onverantwoord groot waardoor ik mensen niet de zorg kon bieden die nodig was. Is ook de reden dat ik weg ben gegaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 06-10-2011 14:59 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 6 oktober 2011 14:43 schreef bastianus het volgende:
Ik denk dat zoiets het gevolg is van al eerder ingezette bezuinigingen in de zorg, onder vorige kabinetten. Mijn groep met cliënten op de werkvoorziening werd ook onverantwoord groot waardoor ik mensen niet de zorg kon bieden die nodig was. Is ook de reden dat ik weg ben gegaan.
Schandalig eigenlijk.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-10-2011 15:02 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 oktober 2011 14:59 schreef G.I.R.L. het volgende:
Schandalig eigenlijk.
Ja, vind ik ook. Heb er ook wel last van gehad, het gevoel dat ik mensen in de steek liet enzo. Daarom ben ik nu nog bezoekvrijwilliger voor wat moeilijke cliënten. Kan ik ze de zorg bieden die ze nodig hebben op eigen voorwaarden en wanneer ik het wil.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-10-2011 17:49 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 oktober 2011 13:39 schreef G.I.R.L. het volgende:
Gefeliciteerd, jij bent, van het gehele forum, de minst grappige en meest saaie user.


LOL, die titel kan ik weer in mijn zak steken


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 07-10-2011 3:35 by faalhaas Profiel van faalhaas



Wat zit het zieke gedachtegoed van Wilders eigenlijk diep in ons geworteld dat we met zijn allen heel hysterisch gaan juichen als er een keer een Marokkaan wat goeds doet..


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-10-2011 13:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Van Kooten en de Bie terug op televisie

Kees van Kooten en Wim de Bie zijn vanaf 15 januari even terug op televisie. Het duo zal in drie afleveringen bij de VPRO, met interviewer Coen Verbraak, spreken over hun omvangrijke oeuvre.

'Een unicum', meldt de omroep. Omdat het tweetal nooit eerder op televisie zo uitvoerig werd geïnterviewd. Een kijkje in de keuken van een ongeëvenaard duo, dat vijfendertig jaar satire maakte op het allerhoogste niveau.

Coen Verbraak heeft toegang gekregen tot het volledige archief van het tweetal. 'We werken van harte mee en zullen voor een keer alles vertellen', aldus De Bie.

Nieuw materiaal
In het archief van de VPRO zijn bovendien 16 verhuisdozen vol betamax-banden opgedoken met restmateriaal van het legendarische tv-duo. Dit nooit eerder uitgezonden materiaal zal door de VPRO online worden aangeboden.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-10-2011 13:21 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

GOD-VER-DOMME, WAT ONTZETTEND GAAF. ALLES VAN DIE POST!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-10-2011 13:35 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Sowieso kijken!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-10-2011 14:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

de PVV heeft nu eens een punt....

PVV eist uitleg over Griekse tanks

De PVV vindt het 'te gek voor woorden' dat Griekenland vierhonderd tanks aanschaft. De gedoogpartij eist daarom opheldering van premier Rutte (VVD).

Zowel premier Rutte als minister van Financiën Jan Kees de Jager (CDA) krijgen de vragen van de Kamerleden Wilders en Van Dijck voor hun kiezen. De Kamerleden stellen dat het belachelijk is dat het land tanks koopt terwijl het 'nagenoeg failliet is en afhankelijk is van miljarden euro's aan financiele steun van onder andere de Nederlandse belastingbetaler'.

De PVV'ers willen dat Rutte en De Jager Griekenland aanspreken op deze kwestie. Ook willen ze dat de steun aan de Grieken per direct gestopt wordt als de aanschaf van het legermaterieel doorgaat.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen