IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Bart de meisjes van hun slipjes berooft [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2011 15:17 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 oktober 2011 15:14 schreef G.I.R.L. het volgende:
Yeah de voorzitter heeft net 3 jaar cel gekregen geloof ik.
Dat was redelijk terecht volgens mij.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 19-10-2011 15:24 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 19 oktober 2011 15:11 schreef bastianus het volgende:
Schandalig, mensen treiteren om hun geaardheid. Het schijnt dat men bij pedoseksuelen zelfs hun vereninging wil verbieden.


pedoseksualiteit is geen geaardheid, maar een parafilie. En dus terecht dat die kerel 3 jaar moet zitten, club moet tevens verboden worden.


an evil incarnation of DEATH!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2011 16:09 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 oktober 2011 15:24 schreef Dark incarnation het volgende:
pedoseksualiteit is geen geaardheid, maar een parafilie. En dus terecht dat die kerel 3 jaar moet zitten, club moet tevens verboden worden.
Dick Swaab b.v. denkt daar anders over. Een parafilie kan ook een geaardheid zijn overigens. En homoseksualiteit werd en wordt ook nog vaak als een parafilie gezien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-10-2011 16:19 by Nimbus Profiel van Nimbus

Klopt.

quote:
Op 19 oktober 2011 15:24 schreef Dark incarnation het volgende:
pedoseksualiteit is geen geaardheid, maar een parafilie. En dus terecht dat die kerel 3 jaar moet zitten, club moet tevens verboden worden.


Omdat het een parafilie is? Of omdat het pedoseksueel is? Genoeg mensen met de meest uiteenlopende parafilieen, de meeste vrij onschuldig, als je die allemaal moet opsluiten.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 19-10-2011 16:35 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 19 oktober 2011 16:19 schreef Nimbus het volgende:
Klopt.



Omdat het een parafilie is? Of omdat het pedoseksueel is? Genoeg mensen met de meest uiteenlopende parafilieen, de meeste vrij onschuldig, als je die allemaal moet opsluiten.


Correctie, ik had natuurlijk moeten zeggen dat deze parafilie, ook wel pedoseksualiteit genoemd, tot uitvoering werd gebracht en daardoor afwijkend van de maatschappelijke norm / tevens strafbaar.

Laatst een interessant interview gelezen met een pedoseksueel, die dit niet in de praktijk (op geen enkele wijze) tot uitvoering bracht.
(dat is het verschil).
In zoverre dus weinig aan de hand en al zeker niets strafbaars.


an evil incarnation of DEATH!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2011 16:47 by bastianus Profiel van bastianus

Ok. Maar waarom moet die club volgens jou verboden worden?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 19-10-2011 16:49 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 19 oktober 2011 16:47 schreef bastianus het volgende:
Ok. Maar waarom moet die club volgens jou verboden worden?


Omdat deze club sex met kinderen promoot en als niet strafbaar wil "legaliseren".
IMHO reden genoeg om de club te verbieden.
Dit gaat voor mij verder dan het slechts afwijken van de "maatschappelijke norm".


an evil incarnation of DEATH!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2011 16:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 oktober 2011 16:49 schreef Dark incarnation het volgende:
Omdat deze club sex met kinderen promoot en als niet strafbaar wil "legaliseren".
IMHO reden genoeg om de club te verbieden.
Dit gaat voor mij verder dan het slechts afwijken van de "maatschappelijke norm".
Ook daar vind ik nog wat voor te zeggen, ik heb net inderdaad even wat info over die vereniging opgezocht en daar blijkt dat inderdaad uit.
Ik heb wel moeite met de hetze tegen pedoseksualiteit die momenteel gaande lijkt te zijn, ook omdat het averechts werkt. Ik heb zelf met zedendelinquenten gewerkt, en als iets verkeerd is, dan is dat wel het criminaliseren, aanvallen en isoleren van deze groep.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 19-10-2011 17:01 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

quote:
Op 19 oktober 2011 16:55 schreef bastianus het volgende:
Ook daar vind ik nog wat voor te zeggen, ik heb net inderdaad even wat info over die vereniging opgezocht en daar blijkt dat inderdaad uit.
Ik heb wel moeite met de hetze tegen pedoseksualiteit die momenteel gaande lijkt te zijn, ook omdat het averechts werkt. Ik heb zelf met zedendelinquenten gewerkt, en als iets verkeerd is, dan is dat wel het criminaliseren, aanvallen en isoleren van deze groep.


Eens, ik wil er best "openminded" naar kijken, echter kun je niet van het individu of de maatschappij verwachten dat zij begrip opbrengen voor een strafbaar feit zoals in dit geval het aanzetten tot of het praktiseren van een pedoseksuele activiteit.
Dat is een nuance verschil IMO.
Een hetze ontketenen is een ander verhaal en staat in een groot contrast tot het verwerpen van de promotie of praktisering.

[Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 19-10-2011 17:02]


an evil incarnation of DEATH!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-10-2011 17:05 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 oktober 2011 17:01 schreef Dark incarnation het volgende:
Eens, ik wil er best "openminded" naar kijken, echter kun je niet van het individu of de maatschappij verwachten dat zij begrip opbrengen voor een strafbaar feit zoals in dit geval het aanzetten tot of het praktiseren van een pedoseksuele activiteit.
Dat is een nuance verschil IMO.
Een hetze ontketenen is een ander verhaal en staat in een groot contrast tot het verwerpen van de promotie of praktisering.
Ok dan, we zijn het dus eigenlijk gewoon met elkaar eens. Het praktiseren van pedosex moet m.i. ook gewoon strafbaar blijven.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-10-2011 17:05]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-10-2011 17:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Maar aan de andere kant was het wel een partij die op een democratische manier vernieuwing wilde brengen. Met legalisatie van drugs ga je zo'n partij toch ook niet verbieden omdat het dingen voorstelt die nu nog illegaal zijn.

Niet vergeten dat een groot gedeelte van de schade aan het kind juist wordt veroorzaakt door de negatieve houding van de maatschappij erover.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 19-10-2011 17:13 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 19 oktober 2011 17:10 schreef ElitE het volgende:
Niet vergeten dat een groot gedeelte van de schade aan het kind juist wordt veroorzaakt door de negatieve houding van de maatschappij erover.
Zit zeker wat in.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 19-10-2011 19:06 by Haeresiarch Sr. Profiel van Haeresiarch Sr.

Vrij bizar.

http://www.theregister.co.uk/2007/06/20/man_diagnosed_with_heavy_metal/

Swedish man gets benefits for Black Sabbath addiction

A Swedish man is to receive sickness benefits for his addiction to heavy metal music.

The lifestyle of 42-year-old dishwasher Roger Tullgren from Hässleholm in southern Sweden has been classified as a disability by the Swedish Employment Service, which has agreed to pay part of Tullgren's salary, and his new boss has given him special dispensation to play loud music at work.

According to Swedish online newspaper The Local, Tullgren first developed an interest in heavy metal when his older brother bought a Black Sabbath album in 1971. Since then, Tullgren is a classic (albeit softly spoken) heavy metal head with tattoos and skull and crossbones jewellery. Last year he attended almost 300 heavy metal shows, while playing bass and guitar in two rock bands, including Silverland.

Tullgren says he has always had difficulty holding down a job, mainly because he is absent most of the time.

Psychologists decided Tullgren's obsession is nothing less than an addiction, which puts him in a difficult situation in the labour market. Tullgren said he has been fighting for recognition for a long time.

Many occupational psychologists in Sweden, however, are totally baffled by the decision. "If somebody has a gambling addiction, we don't send them down to the racetrack. We try to cure the addiction," deputy employment director Henrietta Stein for the Skåne region told The Local. ®


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 19-10-2011 21:56 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

SBS blundert: geen hersenbloeding Beatrix

Voor het Universitair Medisch Centrum in Utrecht stonden vanmiddag een aantal geblindeerde auto's met veel politie erbij. SBS6 Shownieuws meldde via Twitter vervolgens per abuis 'hersenbloeding Beatrix'.


De redactie van het programma tikte de zoektermen per ongeluk in als tweettekst.

Een medewerker van Shownieuws wilde kijken wat mensen op Twitter hierover melden, maar in plaats van 'hersenbloeding Beatrix' in het zoekveld in te typen, werd dit in het tweetvak geschreven en de wereld in geslingerd namens Shownieuws.

Dit leidde tot een golf aan speculaties. Het Korps Landelijke politiediensten bracht niet veel later duidelijkheid. De geblindeerde wagens hadden te maken met een oefening van chauffeurs en motorrijders van het Korps landelijke politiediensten (KLPD), die oefenden in het begeleiden van viptransport. Dat liet een woordvoerder weten.

Bij de oefening was niemand van het Koninklijk Huis betrokken, schrijft de NOS op haar website.

SBS6 heeft inmiddels excuses aangeboden voor de blunder. Shownieuws betreurt ten zeerste dat er verwarring is ontstaan over de gezondheid van de koningin, aldus een woordvoerster. Het programma heeft de tweet kort na publicatie verwijderd.


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2011 11:09 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Occupy Amsterdam groeit uit zijn voegen

ANP
AMSTERDAM - Het Beursplein in Amsterdam raakt vol nu het tentenkamp van de protestbeweging Occupy meer dan 100 tenten telt.

Donderdag worden algemene tenten vervangen en wordt het kamp op een nette manier opnieuw geordend zodat er meer ruimte overblijft voor het publiek dat overdag langskomt, zei een woordvoerder van Occupy Amsterdam.

"We willen de uitstraling van een transparant actiekamp en niet van een festivalterrein waar alles kriskras door elkaar staat." Veel tentjes moeten donderdag in de loop van de dag tijdelijk wijken voor de herschikking.

Donker hol
De openbaar toegankelijke legertent wordt afgebroken, omdat deze door de deelnemers als een donker hol wordt ervaren. Er komt een lichtgekleurd exemplaar voor terug "zodat we elkaar tijdens de discussies weer kunnen zien", aldus de initiatiefnemer van de operatie.

Aan eten is geen gebrek in het Amsterdamse tentenkamp, want de betogers krijgen volop donaties van sympathisanten. Overdag zijn er verschillende discussiegroepen. Zaterdag houden de betogers in Amsterdam een protestmars vanaf het Beursplein naar De Nederlandsche Bank.
Hebben die mensen niks te doen?



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 20-10-2011 11:14 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Verhaal doet me een beetje denken aan de Böze Onkelz camping op wacken .


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2011 11:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 oktober 2011 11:14 schreef powertieke het volgende:
Verhaal doet me een beetje denken aan de Böze Onkelz camping op wacken .
Nu je het zegt!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2011 11:51 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Traumameeuw rust nu bij dominomus en McFlurry-egel


Weer is het Natuurhistorisch Museum Rotterdam een opmerkelijk dood dier rijker. De meeuw die vorige week bij Hilversum een gat sloeg in de cockpit van een traumahelikopter en de piloot tot een noodlanding dwong, ligt er sinds gisteren geprepareerd in de vitrine.

Het geknakte dier ligt daar onder meer bij de 'dominomus' die werd doodgeschoten nadat hij in 2005 de steentjes van Domino Day omgooide en de 'kanarie van Kollumerzwaag' die in 2009 opschudding veroorzaakte in Friesland nadat de vogel onthoofd in zijn kooitje werd gevonden (de moord is nooit opgehelderd).

McFlurry-egel
Andere pronkstukken zijn de 'McFlurry-egel', die omkwam nadat hij zijn kop niet meer uit een ijsbekertje had gekregen, en de 'necro-eend' waarmee curator Kees Moeliker in 2005 in de VS een IgNobelprijs won voor lachwekkend onderzoek. De eend vloog te pletter tegen Moelikers raam en werd verkracht door een andere mannetjeseend. Waarna Moeliker in een serieus biologisch vakblad gewag maakte van ''s werelds eerste geval van homoseksuele necrofilie bij de wilde eend'.

En nu dus de 'traumameeuw van Hilversum'. De kokmeeuw werd na de botsing door twee buurtbewoners opgezocht en 'veiliggesteld, zoals wij dat noemen', zegt Moeliker. 'Daarna werd ik getwitterd: dit is iets voor jullie, toch?' Nader onderzoek wees uit dat de meeuw op slag dood was. Moeliker: 'De buitenkant was nog redelijk intact, maar het binnenwerk was een drama. Goulash gewoon.'

Behalve dat het leuke publiciteit is, heeft de verzameling ook een boodschap. Moeliker. 'We willen laten zien op welke akelige manieren dieren door toedoen van de mens om het leven komen.'
Het museum verwacht dat de verzameling nog zal groeien. 'Ik ben altijd nog op zoek naar een slachtoffer van een sportwedstrijd', zegt Moeliker. 's Lands beroemdste dierlijke sportdode, de meeuw die Feyenoord-doelman Eddy Treijtel in 1970 uit de lucht schoot, bevindt zich in het Feyenoord-museum in de Kuip.

Mooie scheldwoorden ook, 'traumameeuw', 'McFlurry-egel', 'dominomus' en vooral het prachtige 'necro-eend'.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-10-2011 13:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Kaddafi is blijkbaar opgepakt?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-10-2011 13:33 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2011/10/kaddafi-gevangen-genomen



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 20-10-2011 13:33]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-10-2011 14:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 20-10-2011 14:21 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Andere bronnen melden anders...


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2011 14:27 by bastianus Profiel van bastianus

Jaren terug was hij toch al uitgeschakeld?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-10-2011 14:39 by Staalman Profiel van Staalman

Mijn hemel, blij dat die ook dood is gegaan... komen er niet meer van de kutfilms uit!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2011 14:47 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 oktober 2011 14:39 schreef Staalman het volgende:
Mijn hemel, blij dat die ook dood is gegaan... komen er niet meer van de kutfilms uit!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen