![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: pedoseksualiteit is geen geaardheid, maar een parafilie. En dus terecht dat die kerel 3 jaar moet zitten, club moet tevens verboden worden. an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
quote:Dick Swaab b.v. denkt daar anders over. Een parafilie kan ook een geaardheid zijn overigens. En homoseksualiteit werd en wordt ook nog vaak als een parafilie gezien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Klopt. quote: Omdat het een parafilie is? Of omdat het pedoseksueel is? Genoeg mensen met de meest uiteenlopende parafilieen, de meeste vrij onschuldig, als je die allemaal moet opsluiten. ![]() |
|
quote: Correctie, ik had natuurlijk moeten zeggen dat deze parafilie, ook wel pedoseksualiteit genoemd, tot uitvoering werd gebracht en daardoor afwijkend van de maatschappelijke norm / tevens strafbaar. Laatst een interessant interview gelezen met een pedoseksueel, die dit niet in de praktijk (op geen enkele wijze) tot uitvoering bracht. (dat is het verschil). In zoverre dus weinig aan de hand en al zeker niets strafbaars. an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
Ok. Maar waarom moet die club volgens jou verboden worden? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Omdat deze club sex met kinderen promoot en als niet strafbaar wil "legaliseren". IMHO reden genoeg om de club te verbieden. Dit gaat voor mij verder dan het slechts afwijken van de "maatschappelijke norm". an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
quote:Ook daar vind ik nog wat voor te zeggen, ik heb net inderdaad even wat info over die vereniging opgezocht en daar blijkt dat inderdaad uit. Ik heb wel moeite met de hetze tegen pedoseksualiteit die momenteel gaande lijkt te zijn, ook omdat het averechts werkt. Ik heb zelf met zedendelinquenten gewerkt, en als iets verkeerd is, dan is dat wel het criminaliseren, aanvallen en isoleren van deze groep. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Eens, ik wil er best "openminded" naar kijken, echter kun je niet van het individu of de maatschappij verwachten dat zij begrip opbrengen voor een strafbaar feit zoals in dit geval het aanzetten tot of het praktiseren van een pedoseksuele activiteit. Dat is een nuance verschil IMO. Een hetze ontketenen is een ander verhaal en staat in een groot contrast tot het verwerpen van de promotie of praktisering. [Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 19-10-2011 17:02] an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
quote:Ok dan, we zijn het dus eigenlijk gewoon met elkaar eens. Het praktiseren van pedosex moet m.i. ook gewoon strafbaar blijven. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-10-2011 17:05] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Maar aan de andere kant was het wel een partij die op een democratische manier vernieuwing wilde brengen. Met legalisatie van drugs ga je zo'n partij toch ook niet verbieden omdat het dingen voorstelt die nu nog illegaal zijn. Niet vergeten dat een groot gedeelte van de schade aan het kind juist wordt veroorzaakt door de negatieve houding van de maatschappij erover. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Zit zeker wat in. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Vrij bizar. http://www.theregister.co.uk/2007/06/20/man_diagnosed_with_heavy_metal/ Swedish man gets benefits for Black Sabbath addiction A Swedish man is to receive sickness benefits for his addiction to heavy metal music. The lifestyle of 42-year-old dishwasher Roger Tullgren from Hässleholm in southern Sweden has been classified as a disability by the Swedish Employment Service, which has agreed to pay part of Tullgren's salary, and his new boss has given him special dispensation to play loud music at work. According to Swedish online newspaper The Local, Tullgren first developed an interest in heavy metal when his older brother bought a Black Sabbath album in 1971. Since then, Tullgren is a classic (albeit softly spoken) heavy metal head with tattoos and skull and crossbones jewellery. Last year he attended almost 300 heavy metal shows, while playing bass and guitar in two rock bands, including Silverland. Tullgren says he has always had difficulty holding down a job, mainly because he is absent most of the time. Psychologists decided Tullgren's obsession is nothing less than an addiction, which puts him in a difficult situation in the labour market. Tullgren said he has been fighting for recognition for a long time. Many occupational psychologists in Sweden, however, are totally baffled by the decision. "If somebody has a gambling addiction, we don't send them down to the racetrack. We try to cure the addiction," deputy employment director Henrietta Stein for the Skåne region told The Local. ® ![]() |
|
SBS blundert: geen hersenbloeding Beatrix Voor het Universitair Medisch Centrum in Utrecht stonden vanmiddag een aantal geblindeerde auto's met veel politie erbij. SBS6 Shownieuws meldde via Twitter vervolgens per abuis 'hersenbloeding Beatrix'. De redactie van het programma tikte de zoektermen per ongeluk in als tweettekst. Een medewerker van Shownieuws wilde kijken wat mensen op Twitter hierover melden, maar in plaats van 'hersenbloeding Beatrix' in het zoekveld in te typen, werd dit in het tweetvak geschreven en de wereld in geslingerd namens Shownieuws. Dit leidde tot een golf aan speculaties. Het Korps Landelijke politiediensten bracht niet veel later duidelijkheid. De geblindeerde wagens hadden te maken met een oefening van chauffeurs en motorrijders van het Korps landelijke politiediensten (KLPD), die oefenden in het begeleiden van viptransport. Dat liet een woordvoerder weten. Bij de oefening was niemand van het Koninklijk Huis betrokken, schrijft de NOS op haar website. SBS6 heeft inmiddels excuses aangeboden voor de blunder. Shownieuws betreurt ten zeerste dat er verwarring is ontstaan over de gezondheid van de koningin, aldus een woordvoerster. Het programma heeft de tweet kort na publicatie verwijderd. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote:Hebben die mensen niks te doen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Verhaal doet me een beetje denken aan de Böze Onkelz camping op wacken ![]() "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Kaddafi is blijkbaar opgepakt? ![]() |
|
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2011/10/kaddafi-gevangen-genomen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 20-10-2011 13:33] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: en hij is ook al dood blijkbaar! http://www.volkskrant.nl/vk/nl/5444/De-opstand-in-Libie/article/detail/2978762/2011/10/20/Gevangengenomen-Kaddafi-bezweken-aan-verwondingen.dhtml ![]() |
|
Andere bronnen melden anders... Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Jaren terug was hij toch al uitgeschakeld? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Mijn hemel, blij dat die ook dood is gegaan... komen er niet meer van de kutfilms uit! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |