IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Bart de meisjes van hun slipjes berooft [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-10-2011 14:48 by Staalman Profiel van Staalman

Hou toch op man, die films zijn bij elkaar nog geen seconde grappig.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2011 14:59 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 oktober 2011 14:48 schreef Staalman het volgende:
Hou toch op man, die films zijn bij elkaar nog geen seconde grappig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-10-2011 15:02 by Staalman Profiel van Staalman

Verder hou ik verschrikkelijk veel van je!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2011 15:16 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 oktober 2011 15:02 schreef Staalman het volgende:
Verder hou ik verschrikkelijk veel van je!
Uiteraarsch!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-10-2011 18:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 20 oktober 2011 14:39 schreef Staalman het volgende:
Mijn hemel, blij dat die ook dood is gegaan... komen er niet meer van de kutfilms uit!


...

Ik kruip in mijn huilhoekje...


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


WMP
Usericon van WMP
Posted 20-10-2011 18:34 by WMP Profiel van WMP

Mensen die van Naked Gun en dergelijke lach of ik schiet films houden, hebben geen humor. Zelfs geen slechte.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-10-2011 18:43 by Forever After Profiel van Forever After

:')


 


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-10-2011 19:41 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Gaddafi = deaud


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2011 20:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 oktober 2011 18:34 schreef WMP het volgende:
Mensen die van Naked Gun en dergelijke lach of ik schiet films houden, hebben geen humor. Zelfs geen slechte.
Nee jij bent een olijke guit zeker..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-10-2011 20:27 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 20 oktober 2011 20:10 schreef bastianus het volgende:
Nee jij bent een olijke guit zeker..


Waarschijnlijk zit ie nu de hele Naked Gun trilogie te kijken.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-10-2011 10:03 by XXL Profiel van XXL

Nou, lekker weer.
De wereld vergaat vandaag:



Onheilsprofeet voorspelt opnieuw einde van de wereld
Laatste update: 21 oktober 2011 09:52

AMSTERDAM - De wereld zal vrijdag 21 oktober vergaan, voorspelt eindtijdprofeet Harold Camping. Na twee eerdere voorspellingen weet hij nu echt zeker dat aan dit aardse leven een einde komt.

De 90-jarige Camping, eigenaar van radiostation Family Radio, trok eerder dit jaar veel media-aandacht met een eerdere voorspelling. Over de hele wereld werd met reclameborden aangekondigd dat 21 mei de wereld zou vergaan.

Godsdienstwetenschapper Gerard Wiegers beschouwt Camping als één van de vele eindtijdprofeten.

“Hij heeft binnen de christelijke wereld een bijzondere positie, omdat hij eigenaar is van een radiostation en zich heeft losgemaakt van de gevestigde kerken”, vertelt Wiegers, werkzaam op de Universiteit van Amsterdam, in een interview met NU.nl.

“Camping beschouwt de Bijbel letterlijk als Gods Woord. In die zin is hij een fundamentalist.”

Valse voorspelling

Ook Karin Houwers neemt afstand van Harold Camping. Dit zegt zij namens de christelijke organisatie Wachters van de nacht, die zich bezighoudt met eschatologische onderwerpen.

Volgens haar is het terecht dat Camping zich vasthoudt aan de Bijbel, maar is de invulling die hij daaraan geeft verkeerd. “Helaas zijn er velen geweest, waaronder Harold Camping, die met een specifieke datum komen, terwijl de Bijbel ons leert dat niemand de specifieke dag of uur weet”, zegt Houwers tegenover NU.nl.

“Door de valse voorspellingen zullen nog meer (ongelovige) mensen hun beker van spot en rebellie vullen.”

Geestelijk

Na de mislukte voorspelling van 21 mei bood Camping zijn excuses aan. Hij voegde eraan toe dat zijn voorspelling niet letterlijk moest worden opgevat. De Dag des Oordeels vond ‘geestelijk’ plaats en niet ‘fysiek’.

“De Bijbel is een heel geestelijk boek. Het is moeilijk om te weten of we het geestelijk of feitelijk moeten benaderen”, zei Camping destijds.

Wereldoorlog

Toch zal volgens Houwers het einde van de wereld niet lang op zich laten wachten. Ze zegt dat er nog een aantal dingen gaan gebeuren voordat het zover is, waaronder een onherstelbare ineenstorting van de economie en een grote wereldoorlog met gebruik van kernwapens.

Ook Nederland staat nog het nodige te wachten, stelt Houwers. “Wij geloven dat een groot gedeelte van Nederland met water zal worden overstroomd."

Volgens Wiegers is de meest interessante vraag op dit moment hoe het komt dat eindtijdvoorspellingen in de ene periode sterker zijn dan in een andere periode. “Vaak treden er allerlei maatschappelijke veranderingen op, waardoor groepen gelovigen het gevoel hebben dat er een ingrijpen van God nodig is.”

Bangmakerij

Er is duidelijk sprake van bangmakerij, stelt Wiegers. “Het charisma van een leider speelt daarin zeker een rol. Je ziet regelmatig dat zij gebruik maken van de onzekerheden van anderen. Het zijn kleine groepen die zich hierdoor laten leiden.”

Camping benadrukt dat het einde van de wereld ook voor de ongelovigen ‘pijnvrij’ zal verlopen. "We geloven dat niemand pijn zal lijden als gevolg van hun rebellie tegen God", vertelt hij in The Christian Post.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 21-10-2011 10:03 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up



Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-10-2011 10:06 by Forever After Profiel van Forever After

Ben ik blij dat ik vandaag vrij heb.


 


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 21-10-2011 11:46 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ooit zulen de onheilsprofeten gelijk hebben



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2011 11:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 oktober 2011 11:46 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ooit zullen de onheilsprofeten gelijk hebben
Ja gewoon elke dag zeggen dat het de laatste is ,..


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-10-2011 12:05 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 20 oktober 2011 18:34 schreef WMP het volgende:
Mensen die van Naked Gun en dergelijke lach of ik schiet films houden, hebben geen humor. Zelfs geen slechte.


Internet warriors, unite!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-10-2011 12:25 by bazzio Profiel van bazzio

http://www.nu.nl/muziek/2646472/black-metal-domineerde-jeugd-ryan-adams.html

Black-metal domineerde jeugd Ryan Adams
Laatste update: 20 oktober 2011 15:53 info
AMSTERDAM - De uiterst productieve Amerikaanse muzikant Ryan Adams zette zijn creatieve output de afgelopen twee jaar op een aanzienlijk lager pitje. Voor zijn doen althans. "Ik wilde gewoon een beetje leven", zegt hij tegen NU.nl.

De discografie van Ryan Adams is even fascinerend als grillig. Na een reeks platen met de band Whiskeytown, bracht Adams in 2000 zijn solodebuut Heartbreaker uit, dat in het najaar van 2001 werd opgevolgd door het zeer succesvolle Gold. Onlangs verscheen zijn dertiende studioalbum Ashes & Fire.

Tijdens het gesprek met NU.nl draagt Adams een zwart T-shirt van een obscure black-metalband. Er blijkt zowaar een verhaal achter te zitten. "Ik luister al van kinds af aan naar metal. Het is een terugkerend thema in mijn leven. Het is de eerste muziek waar ik naar luisterde en het is me mijn hele leven bijgebleven."

De zanger komt met een wat onwaarschijnlijke vergelijking om zijn punt te verduidelijken. "Een chefkok maakt alleen maar haute cuisine in, bijvoorbeeld, een Frans restaurant, besteedt veel tijd in de keuken om voedsel te bereiden voor mensen en maakt ongelofelijk verfijnde gerechten; maar misschien geeft hijzelf de voorkeur aan pizza."

Uiting

De metafoor komt wat ongelukkig over, omdat hij zichzelf onbewust gelijkstelt aan haute cuisine en black-metal aan pizza. "De muziek die ik zelf speel is een andere uiting van wie ik ben", zegt hij tijdens een andere poging het te verduidelijken. "Voor mij voelt het natuurlijk om liedjes te maken met akoestische gitaar."

Zijn album Ashes & Fire staat dan ook zo ver weg van metal als maar mogelijk denkbaar is. "Je observatie dat dit album gemoedelijker en kalmer is, vind ik logisch", zegt Adams. "Een plaat heeft echter niet maar één betekenis. Ieder liedje heeft specifieke emotionele schakeringen en ze vertellen ieder een ander verhaal."

Weerspiegelen

In hoeverre de platen van Adams daadwerkelijk iets zeggen over hemzelf, laat de New Yorker in het midden. "Ik denk niet dat liedjes iemand zijn emotionele staat over een langere periode kunnen opsommen. Liedjes en albums zijn kunstwerken, die de artiest weerspiegelen in het verhaal dat hij vertelt."

"Je moet de teksten niet honderd procent letterlijk nemen", legt hij uit. "Een gedeelte is exact zo als het er staat, maar het is omgeven van observaties die de lege plekken opvullen." Heel erg autobiografisch is zijn werk dus niet. "Uiteindelijk zijn ze een op zichzelf staand iets. Er zit niet meer van mezelf in dan nodig is."

Herkennen

Onlangs gaf Adams toe dat de videoclip van New York, New York gebaseerd is op de leader van Friends. "Ik woonde in Londen in de winter van 2003-2004. Het was de eerste keer dat ik langere tijd niet in de VS was. Mijn vriendin indertijd kwam ook uit New York, dus het voelde prettig dingen uit de serie (die zich afspeelt in New York, red.) te herkennen."

"We hebben alle afleveringen gekeken. Gek genoeg nog steeds op videobanden, van de videotheek waar we ze huurden", bedenkt Adams zich achteraf. "Het werd een soort vaste pijler in ons leven. Best wel schattig." Van de spin-off Joey heeft hij nog nooit een aflevering gezien. "Je hebt alle karakters nodig om de show te laten werken."

Geleefd

Na een decennium van onafgebroken platen maken en optreden, was Adams even aan een pauze toe. "Ik heb tijd vrijaf genomen. Op iedere mogelijke manier. Ik heb gewoon geleefd en totaal geen muziek gedraaid." In platenproducer Glyn Johns vond Adams de juiste persoon om zijn discografie vervolgens verder uit te bouwen.

"Glyn was al een hele tijd in mijn leven. Ik had al bedacht dat we op een ooit samen aan een album zouden werken. In 2000 hebben we erover gesproken (Johns zoon Ethan produceerde indertijd Heartbreaker, red). Het heeft tien jaar geduurd. Het kwam er gewoonweg niet eerder van omdat ik bezig was met het maken van andere platen."



Bazzio Attacks!!!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-10-2011 13:36 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ah, laatst was hij bij giel op de radio te gast en toen had hij het over bathory, emperor en satyricon. Vond ik al een beetje vreemd, maar vandaar.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-10-2011 14:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 oktober 2011 13:36 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ah, laatst was hij bij giel op de radio te gast en toen had hij het over bathory, emperor en satyricon. Vond ik al een beetje vreemd, maar vandaar.


Over Bathory kan men nooit teveel spreken!! Bathory


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 21-10-2011 15:08 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Bathory, da's nog geen Venom


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-10-2011 20:17 by nark Profiel van nark

21 okt. 2011, 17:52
Paus Benedictus XVI heeft de Nederlandse regering geprezen om haar aanpak van drugsgebruik en prostitutie. Hij waarschuwde echter ook voor een te liberale aanpak, die er volgens hem voor kan zorgen dat individuen de maatschappij schaden. De paus zei dit vrijdag tegen de nieuwe Nederlandse ambassadeur in Vaticaanstad.

„Terwijl uw land de rechten vooropstelt van het vrije individu om eigen keuzes te maken, moeten keuzes waardoor mensen schade berokkenen aan zichzelf of anderen, worden ontmoedigd”, aldus de paus. Benedictus XIV gaf aan dat de keuzevrijheid van hem niet ten koste mag gaan van „goede individuen of de maatschappij in haar geheel.”

De paus zei ook tegen de ambassadeur dat de Rooms-Katholieke Kerk „met nederigheid erkent dat haar eigen leden niet altijd leven naar de hoge morele normen die zij stelt”. De Rooms-Katholieke Kerk is in Nederland verwikkeld in een groot misbruikschandaal.






Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-10-2011 21:20 by XXL Profiel van XXL

Ik heb echt nooit geweten dat er een nederlandse ambassadeur in Vaticaanstad zit.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 21-10-2011 22:48 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

VI wint Gouden Televizier Ring 2011

vrijdag 21 oktober 2011 22:15

Hilversum/Amsterdam - Toch enigszins als een verrassing is vrijdagavond het tv-programma Voetbal International als winnaar van de Gouden Televizier-Ring uitgeroepen.

In een live-uitzending in Carré maakte tv-coryfee Mies Bouwman de winnaar van de drie genomineerden The Voice of Holland, Voetbal International (VI) en Wie is de Mol? bekend.

De presentatoren van VI waren zelf niet in Carré aanwezig omdat zij ‘gewoon’ zelf een live-uitzending met het populaire sportprogramma in Hilversum hadden op het moment van de uitreiking.

Desalniettemin was de feestvreugde er in Hilversum niet minder om toen bekend werd dat de ring voor hen bestemd was.

Linda de Mol (RTL) werd gekozen tot beste televisievrouw van 2011. Jeroen van Koningsbrugge (RTL) won de Zilveren Televizier-Ster bij de mannen. De Gouden Stuiver voor het beste jeugdprogramma ging dit keer naar Taarten van Abel (VPRO). De Televizier Talent Award ging naar Guus Meeuwis.

De prijs voor het meest beeld bepalende televisieprogramma van de afgelopen zestig jaar ging naar Man Bijt Hond (NCRV). In het kader van zestig jaar Televisie werd deze prijs speciaal tijdens dit gala uitgereikt.




5 Euro's? Op je muil!!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-10-2011 1:22 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

+1



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-10-2011 20:37 by XXL Profiel van XXL

Dief steelt 29 loempia's: Ik had honger
ANP/Redactie − 22/10/11, 15:31

Een 26-jarige man uit Oosterhout is vanochtend vroeg aangehouden voor het stelen van 29 loempia's. De politie kreeg een melding dat er iemand in een loempiakraam aan de Schapendries zat.
Toen de agenten aankwamen, kwam de man net naar buiten lopen met een zak loempia's. Hij zei dat hij honger had, aldus de politie.



Held!!

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-10-2011 20:37]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen