![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De grote gemeentes hebben miljoenen opgepot dus het is wel degelijk een teruggave. (Kijk maar wat er naar boven kwam toen Icesave viel; daarnaast nog evengrote reserves bij 13+ andere banken.) Mocht je dit niet geloven, dan nog liever 1 sigaar in de hand dan.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-09-2011 21:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
'Foute' Gouden Koets niet aangepast Laatste update: 16 september 2011 16:27 AMSTERDAM - Een tekening waarop halfnaakte zwarte mannen en vrouwen hun rijkdommen aanbieden aan het koningshuis wordt niet van de Gouden Koets gehaald. "We gaan niet de geschiedenis herschrijven door de Gouden Koets te vernielen", zegt een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst vrijdag. Zij reageert op een opiniestuk dat nrcnext vrijdagochtend plaatste. Daarin roepen onder anderen SP-Kamerlid Harry van Bommel en GroenLinks-Kamerlid Mariko Peters op de afbeelding onder de titel 'Hulde der Koloniën' te verwijderen omdat die 'grote weerstand' op zou roepen. Slavernij "In de koloniale tijd en de nadagen van de slavernij leek een dergelijke afbeelding heel gewoon. Nu herinnert het ons aan een gruwelijke periode in de Nederlandse geschiedenis", schrijven de ondertekenaars. Zij vinden dat Nederland excuses moet maken voor het kolonialisme, de slavernij en het geweld dat daaruit voortkwam. Koningin Beatrix zou de regering een 'duwtje' in de goede richting kunnen geven door het paneel te verwijderen en een plaats te geven in het Rijksmuseum. De koets maakt dinsdag met zijn oude vertrouwde uiterlijk de jaarlijkse gang van paleis Noordeinde naar de Ridderzaal op het Binnenhof. Bizar Premier Mark Rutte vindt het pleidooi om het paneel van de Gouden Koets te verwijderen ''bizar''. Hij zei dat vrijdag na afloop van de ministerraad. ''Het herschrijven van de geschiedenis door de Gouden Koets te vernielen, ben ik niet voor'', zei Rutte. Wat Rutte betreft verandert er niets aan de koets. ''Ik vind het een prachtige Gouden Koets.'' © Novum \ Nu.nl De SP en GL, echt... ![]() Edit: Typtyfuz ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 16-09-2011 19:38] ![]() |
|
Kan dat kutkoningshuis niet een keer afgeschaft worden? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Hebben ze daar hogerop niets beters te doen? Gezeik over niets, Rutte die voor dit en dat zijn verontschuldigingen aan moet bieden. Duitsers die Berlusconi niet tof meer vinden omdat hij niet eens in het openbaar een opmerking over de kont van Merkel maakte... Of is het gewoon van de laatste tijd dat dit hip nieuws is? ![]() |
|
Juist ja, probeer de sores op te lossen ipv je geldverspillend druk te maken over een prentje op een koets die 2 keer per jaar van stal wordt gehaald. ![]() |
|
Ik kan me niet herinneren dat Rutte slaven heeft thuis. En zijn moeder is gewoon blank dacht ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
En van Bommel en Peters hebben sowieso geen recht van spreken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ze konden zeker even niks over Geert vinden? ![]() |
|
Genoeg, lijkt me. Allerlei maatregelen waardoor de PVV-achterban genaaid wordt met de miljoenennota. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Laten we maar niiks met die koets doen want dan wordt de christelijk-joodse-humanistische cultuur van Henk en Ingrid afgepakt ten gunste van de allochtonen ![]() |
|
Precies, en als het ze niet aanstaat flikkeren ze maar op. ![]() |
|
Ja lijkt me heerlijk een Nederland zonder Henk en Ingrids ![]() |
|
Je hebt nog wat ruimte voor wat allochtoontjes nodig? ![]() |
|
Lebensraum voor mezelf ![]() |
|
quote:Sinds wanneer zijn tradities slecht vraag ik me dan af. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
"Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Is dat nieuws? ![]() ![]() |
|
quote:Zou een goede zijn op een shirt van TMDC of zo. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote: Geldt dat alleen voor judeo-christelijke tradties, of ook voor islamitische? Lijkt mij dat tradities 'slecht' zijn op het moment dat je niet meer weet waarom het een traditie is, en dat je enige argumentatie voor bepaalde zaken enkel nog 'omdat het nu eenmaal traditie is' is. ![]() |
|
Het ding heeft dat paneel nu eenmaal en enkel omdat er een paar rooie hanen naar kraaien is het opeens "fout" in de ogen van een select aantal politiek correcte figuren. Kijk, als dat deurtje er níet in had gezeten en een stel rechtse bobo's hadden een paneel aangeboden dat in hun ogen geplaatst moest worden, is het opeens iets anders. In mijn ogen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Gewoon bij de volgende schilderbeurt van de koets een paar van die mannen en vrouwen wit laten schilderen en niet meer zeuren. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
LOL, beetje actueler, blanke slavernij. :') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
pak aan, stropdas. ![]() ![]() |
|
quote:Wanneer verhuis je? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |