IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Bart de meisjes van hun slipjes berooft [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-11-2011 18:32 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 17 november 2011 8:31 schreef SQT het volgende:


Maar ik hoop dat dit een grap is.


Ga maar ergens anders fierljeppen. Achterlijke gladiolen zijn het.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-11-2011 18:38 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

geniaal fun fact, zet het geluid eens uit, dan lijkt het net op een hakbar filmpje.


ALLAH SNACKBAR


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Vlugge_Japie
Pikkedief
Usericon van Vlugge_Japie
Posted 17-11-2011 19:40 by Vlugge_Japie Profiel van Vlugge_Japie

Het laatste nieuws is dat Japie er weer is hiero hallo vrienden hebben jullie mij gemist??


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-11-2011 19:47 by Staalman Profiel van Staalman

Ja, maar mijn emoties rondom het gemis van jou zijn gestolen... Weet jij misschien door wie?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-11-2011 19:48 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

unchain my heart

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 17-11-2011 19:49]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Vlugge_Japie
Pikkedief
Usericon van Vlugge_Japie
Posted 17-11-2011 19:50 by Vlugge_Japie Profiel van Vlugge_Japie

Ik pik geen emoties dus dat zal B2 wel gedaan hebben en Black Jew ik heb wel een betonschaar voor je hoor


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-11-2011 19:51 by Staalman Profiel van Staalman

Ik heb die B2 altijd al een tyfuslul gevonden...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-11-2011 19:51 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 17 november 2011 19:51 schreef Staalman het volgende:
Ik heb die B2 altijd al een tyfuslul gevonden...



die man moeten ze van een gebouw af gooien.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Vlugge_Japie
Pikkedief
Usericon van Vlugge_Japie
Posted 17-11-2011 19:53 by Vlugge_Japie Profiel van Vlugge_Japie

Spring jij maar lekker van het dak want B2 is mijn beste vriend en zo praat je niet over hem lamlul!!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-11-2011 19:55 by Staalman Profiel van Staalman

Hoho, dat wil niet gelijk betekenen dat ik niet van jou hou... Botterik!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Vlugge_Japie
Pikkedief
Usericon van Vlugge_Japie
Posted 17-11-2011 19:57 by Vlugge_Japie Profiel van Vlugge_Japie

Ik had het niet tegen jou hoor maar tegen Black Jew


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-11-2011 19:58 by Staalman Profiel van Staalman

Gelukkig!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Vlugge_Japie
Pikkedief
Usericon van Vlugge_Japie
Posted 17-11-2011 20:01 by Vlugge_Japie Profiel van Vlugge_Japie

Het laatste nieuws is dat de baas een mannetje naar Black Jew heeft gestuurd om hem om te legge


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-11-2011 20:02 by Staalman Profiel van Staalman

Hij moet wel door zijn hoofd geschoten worden, anders komt hij "terug".


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Vlugge_Japie
Pikkedief
Usericon van Vlugge_Japie
Posted 17-11-2011 20:06 by Vlugge_Japie Profiel van Vlugge_Japie

Als Brute Bert iets doet dan doet hij het goed ik zou de krant maar aan de gaten houden


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-11-2011 21:07 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 17 november 2011 20:02 schreef Staalman het volgende:
Hij moet wel door zijn hoofd geschoten worden, anders komt hij "terug".


WE DON'T DIE WE MULTIPLY THROW YOU SET UP IN THE SKY

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 17-11-2011 21:08]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-11-2011 21:09 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 17 november 2011 21:07 schreef Black Jew het volgende:
WE DON'T DIE WE MULTIPLY THROW YOU SET UP IN THE SKY




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-11-2011 1:27 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 17 november 2011 18:24 schreef MR. N het volgende:
Bijtelling is een percentage van de cataloguswaarde. Voor "vrij" rijden betaal je ook nog een bedrag aan je baas.




Ik had het alleen over de bijtelling. Dat het als fictief inkomen bij je loon wordt opgeteld klopt toch? Of zit ik er wat dat betreft naast?

Verder geen ervaring met leachbakken dus wat betreft bedragen die je aan je werkgever betaalt is mijn kennis 0,0.

Ik neem aan dat die bijdrage die je aan je baas betaalt te maken heeft met hogere leasekosten bij toenemend aantal kilometers die een baas niet voor zijn rekening wil nemen ofzo?

Ja, ik ben vandaag in een leergierige bui.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-11-2011 1:28]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-11-2011 9:06 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 november 2011 1:27 schreef XXL het volgende:
Ik had het alleen over de bijtelling. Dat het als fictief inkomen bij je loon wordt opgeteld klopt toch? Of zit ik er wat dat betreft naast?

Verder geen ervaring met leachbakken dus wat betreft bedragen die je aan je werkgever betaalt is mijn kennis 0,0.

Ik neem aan dat die bijdrage die je aan je baas betaalt te maken heeft met hogere leasekosten bij toenemend aantal kilometers die een baas niet voor zijn rekening wil nemen ofzo?

Ja, ik ben vandaag in een leergierige bui.


Hehehe, mkay dan, hier gaat 'ie dan!

Inderdaad worden privékilometers als inkomen gezien, die dus belast worden. Daarbij kijkt men naar een % van de cataloguswaarde. Als je bijvoorbeeld voor lul wil rijden in een Prius, betaal je niets, ik zit in de 20 % klasse. (Jajajaja, het gaat dus om de energieklasse van de auto).

Het gedeelte dat ik aan de baas betaal is volgens mij een tegemoetkoming in de brandstofkosten, maar dat is zo'n 1 1/2 tank diesel, dus dat rij ik makkelijk weg in een maand.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-11-2011 9:54 by bastianus Profiel van bastianus

Laten we elkaar geen antisemietje noemen...
quote:
Besnijdenis zorgt voor slechter seksleven


Onbesneden mannen hebben een beter seksleven dan mannen die besneden zijn.



Ook voor vrouwen is er een verschil als ze seks hebben met een besneden of een onbesneden man. Seks met een besneden man is pijnlijker voor een vrouw.

Dit komt doordat er een laagje harde huid komt op de eikel. De gevoeligheid van de penis neem hierdoor af. Doordat de gevoeligheid afneemt moet de man harder te werk gaan om een orgasme te krijgen. De vrijpartij voelt voor de vrouw een stuk pijnlijker.

Dit alles blijkt uit een onderzoek van het Statens Serum Institut in Kopenhagen. Meer dan 5000 mannen en vrouwen werden ondervraagd over hun seksleven. Vrouwen met een besneden partner hebben acht keer vaker pijnlijke seks.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-11-2011 15:34 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Zorgt dat voor woede en frustratie wellicht?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-11-2011 22:17 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 17 november 2011 17:22 schreef XXL het volgende:
Ow, ik dacht dat bijtelling was wat je aan extra inkomen op moet geven en wat dan vervolgens belast wordt.

Ik was daarbij van 50% belasting (Waarschijnlijk is het zelfs nog minder) uitgegaan waarmee je dus op 2000 euro extra belasting per jaar zou komen.

Ik begrijp uit jouw bedrag dat je bijtelling dus voor 100% belast wordt?

Ook nog wat geleerd vandaag.



Ik weet niet zo hoe de berekening in elkaar steekt. Ik weet dat voor onze bussen €350 geldt. Gold...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-11-2011 9:44 by nark Profiel van nark

VVD: Pak Occupy'er uitkering af
19 nov. 2011, 07:13
De landelijke VVD-fractie ondersteunt het pleidooi van de Haagse fractie, bevestigt parlementariër Malik Azmani zaterdag een bericht uit het AD. „De demonstranten moeten te allen tijde beschikbaar blijven voor de arbeidsmarkt”, stelt hij. „Als zij met hun laptop voor hun tentje sollicitatiebrieven zitten te tikken, vind ik het prima.”

Azmani stelt overigens niets tegen de Occupy-activisten zelf te hebben. „Het gaat om het principe”, legt hij uit. „Als mensen maandenlang in een Big Brotherhuis gaan zitten, gelden dezelfde regels.”

Op diverse plekken in Nederland, waaronder het Malieveld in Den Haag, bivakkeren al wekenlang demonstranten die een statement willen maken tegen de structurele graaicultuur binnen de financiële sector. Het Tweede Kamerlid beklemtoont overigens dat het onder de loep nemen van uitkeringen in principe een zaak voor gemeenten is.


Dat stelt de VVD in het AD. „Mensen die dag en nacht op het veld kamperen, moeten dat vooral zelf weten, maar dan niet op kosten van de belastingbetalers”, stelt de Haagse VVD-fractieleider Boudewijn Revis van wie het idee oorspronkelijk komt. Hij zou graag zien dat de gemeente sociaal rechercheurs naar het Malieveld stuurt om uit te zoeken wie van de actievoerders een uitkering ontvangt. „Wie lang in de kou kan kamperen, kan ook zijn eigen boterham verdienen”, aldus Revis.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-11-2011 10:19 by nark Profiel van nark

Rijleraren onder de maat
19 nov. 2011, 05:30
Rijleraren moeten beter worden opgeleid. Instructeurs kunnen hun examen op hun sloffen halen, waardoor er veel beunhazen in de branche werken.

Dat constateert de Tweede Kamer, die wil dat minister Schultz van Haegen (Infrastructuur) ingrijpt. Volgens PvdA-Kamerlid Dijksma, de initiatiefnemer voor de aanscherping, is de verkeersveiligheid in het geding. „Er zit heel wat kaf tussen het koren”, zegt ze. „Bijna iedereen kan tegenwoordig rijleraar worden. De kwaden verpesten het voor de goeden.”

Het stuit de sociaaldemocrate tegen de borst dat potentiële instructeurs hun examen onbeperkt mogen herkansen. „Dat doen we zelfs bij de paborekentoets niet.” Daarnaast vindt ze het stuitend dat rijleraren al voor hun theorie-examen zijn geslaagd als ze 42 van de 60 vragen goed hebben.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-11-2011 11:40 by nark Profiel van nark


Duitse fiscus eist geld van Belgen die tijdens WOII in Duitsland moesten werken

De Duitse fiscus wil dat duizenden Belgen die tijdens de Tweede Wereldoorlog gedwongen werden om in nazi-Duitsland te werken, belastingen betalen op hun pensioen. Dat schrijven de kranten van Concentra. De Belgische Rijksdienst voor Pensioenen heeft al tientallen klachten binnengekregen van boze ex-dwangarbeiders of hun nabestaanden.


Het Duitse parlement heeft in het najaar van 2010 een wet goedgekeurd waarin staat dat pensioenen van dwangarbeiders met 17 procent worden belast. De belasting geldt met terugwerkende kracht tot en met 2005.

Belgische dwangarbeiders uit de jaren veertig of hun weduwen hebben de afgelopen weken een brief gekregen van een belastingkantoor in de Duitse deelstaat Brandenburg waarin staat dat ze de belastingen moeten betalen. Voor velen lopen de kosten tot in de honderden euro. De FOD Financiën zegt niets te kunnen doen voor deze mensen. (belga/gb)
19/11/11 07u46
| Meer bookmarks |
Jouw mening telt!
Deel jouw mening met meer dan 400.000 HLN-bezoekers
 
algemene voorwaarden en gedragscode
Reageer op dit artikel
vorige | 1 van 7 | volgende
124 reacties
J Lucky 7, Kapellen
Dat ze al diegenen maar eens aanpakken die tijdens de oorlog hun immens kapitaal hebben opgebouwd. Dat is door geen enkele op een zuivere manier gebeurd!!! Maar belasting op arbeid is het makkelijkste hé, op inkomen van zelfstandigen en vooral bedrijven hebben ze geen vat. Ik vraag mij plots af of gevangenen ook belastingen betalen op hetgeen ze in de gevangenis bijverdienen?
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 11u17
G O, Balen
Mijn grootvader kwam zwaar gehandicapt uit een werkkamp terug. Als die nog leefde en zo'n aanslagbiljet had gekregen had die hem persoonlijk naar de afzender gebracht en had wat nog overschoot van zijn voet in het achterste van die mens geplant. Ik vind het onnoemelijk arrogant dat deze brieven gestuurd werden.
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 11u17
den insider, Brussel
je moet toch voor ogen houden dat deze mensen gedwongen werden nietwaar; wat velen niet weten is het volgende. belgen die voor de duitsers wilden werken of zelfs vechten (waffen ss) krijgen een dik pensioen uitbetaald door de duitse overheid... terwijl dit collaborateurs waren en zijn. hoe kan je dit moreel verantwoorden tov de mensen die gedwongen werden ?
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 11u15
rob nuyts, ham
enkele hier vinden dat betalen van belastingen op inkomsten terecht is. mocht het hier niet gaan om dwangarbeid dan ging ik akkoord. ik aanzie dit kleine pensioen echter als boetedoening van duitsland. ze moesten zich dus in fritsenland schamen en ze mogen blij zijn dat ze er met het betalen van een klein belastingvrij pensioentje vanaf komen.
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 11u12
Paul Devlieger, Tienen
De Belgische regering zal daar waarschijnlijk een voorbeeld aan nemen om onze armzalige pensioenen nog wat meer te belasten, terwijl de grote pensioenen van politiekers, magistraten en sommige ambtenaren wel buiten schot zullen blijven.
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 11u12
kefke kefke, Mechelen-Aan-De-Maas
Ik vraag mij af of Duitsland wel fiscale bevoegdheden heeft op Belgisch grondgebied.... Gewoon niet betalen... En afwachten wat er gebeurd, moesten de duizenden mensen dit allemaal niet betalen denk je dat Duitsland dit allemaal gaat aanvechten?? Wel benieuwd hoe dit gaat eindeligen :D
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 11u11
LAURENT LACAEYSE, Izegem
Allen naar mensenrechten organisatie!
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 11u09
Anthony De Smyter, Wakken
Gewoonweg schandalig.Dat we dan ook maar ons verzoek indienen voor de vluchtelingen die we van ginder opgevangen hebben.Dan is men verwonderd dat we nog steeds van de Duitsers niet moeten weten.
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 11u08
ingrid terwaigne, Wetteren
het is een echte schande, deze mensen zijn nog erger dan vuil behandeld geweest.deze mensen kregen de kans niet te weigeren ,anders waren de gevolgen niet te overzien.het was dat of ....schandalig waar zijn ze mee bezig .wat staat er ons nog allemaal te wachten ???? schandalig
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 11u07
Gunther Bodomin, Herne
Mijn grootvader draait zich om in zijn graf! . Alsof hij een keuze had, het was om 4u 's morgens zich aanmelden in Antwerpen of tegen de muur gezet worden. Het werkkamp te Leipzig lag naast het vernietigingskamp, dagelijkse gruwel telkens weer. Een geluk dat mijn grootouders deze parodie niet meer moeten meemaken.
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 11u04
T M, Oostende
Nu,laat liever alle duitsers elke maand een deel van hun loon afstaan voor al wat ze Europa aangedaan hebben.Dat zou pas gerechtigheid zijn!!
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 11u02
Mister Nobody, Antwerpen
Juist is juist. De Duitse staat heeft de Belgische staat een enorm bedrag betaald voor oorlogsslachtoffers. Normaal moest de Belgische staat de slachtoffers vergoeden; maar zij hebben dit niet gedaan.
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 11u01
Mike Cook, Turnhout
Het gros van de reacties hier druipt van het racisme. Nu tegen Duitsers. Vlamingen en tolerantie gaan kennelijk niet samen. Inhoudelijk, het is maar normaal dat je over inkomsten belasting betaalt. Als de Duitse fiscus dit niet zou inhouden, kwam de Belgische zijn (veel grotere) hand wel ophouden. Maar ja, dan zouden de reacties ongetwijfeld minder zijn. Heeft ook niets te maken met inkomsten genereren, want voor volgend jaar is in Duitsland een belastingverlaging van 8 miljard voorzien.
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 11u00
pieter j, putte
vervolg van vorige post. 3. Het is inderdaad een ongelukkige maatregel maar ik twijfel of er echt een kwaad opzet aan verbonden is, waarschijnlijk een overijverige ambtenaar of streber die carrière wil maken en zijn dienst opdraagt om dit in te vorderen (het is maar 1 deelstaat cf. artikel) 4. Nog veel ongelukkiger is de retroactieve terugvordering. .
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 11u00
J. Pedal, Brussel
Al die mensen moesten samen klacht neerleggen tegen de duitse staat en schadevergoeding vragen omdat ze verplicht werden in Duitsland te gaan werken, meestal tegen hun vrije wil in.
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 10u59
H C, Willebroek
Hoe kan je belasting betalen op dwangarbeid? werden deze mensen dan betaald? Wat gebeurd er als de mensen weigeren te betalen? is er geen verjaringstermijn?
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 10u58
Frank Willems, Tienen
Wat een gezever is dat hier toch? Zagen jullie ook over de belgische inkomensbelasting die jullie krijgen? Het is niet dat die er iets goed mee gedaan hebben? Het is gewoon een belasting op een pensioen dat ze ook krijgen van Duitsland, dus uiteindelijk krijgt men geld.. En als die duitserhaters hier de geschiedenis is wat grondiger zouden bekijken zou je zien dat de geallieerden zoveel schuld hebben aan wo2 als de duitsers. Moest het hier duitsland zijn zou het wel wat correcter en beter gaan
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 10u57
Jan Breydel, Brugge
Wie dat betaalt is toch gek! Als je belastingpapieren krijgt vanuit Duitsland, gewoon terugsturen.
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 10u57
pieter j, putte
1) De dwangarbeiders van toen krijgen als ik mij niet vergis op heden een bijkomend pensioen van de Duitste staat. Als ik mij niet vergis kunnen deze mensen dat pensioen ook weigeren. Hetzelfde geldt trouwens ook voor oud soldaten. 2) op alle pensioenen ook de Belgische is belasting verschuldigd. (wordt vervolg
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 10u55
jack daniels, Belsele
benieuwd of het CGKR hier gaat in tussen komen. o nee dat is waar, belgen hebben geen huidskleur
Beledigend? Ongepast? Meld het ons19/11/11 10u54
vorige | 1 van 7 | volgende  
Parket identificeert honderd levende pedopriesters

39 REACTIES Het gerecht heeft honderd nog levende pedofiele geestelijken geïdentificeerd. Het merendeel woont in Vlaanderen. De namen werden gefilterd uit het onderzoek 'Operatie Kelk'. Dat staat vandaag te lezen in de krant Het Laatste Nieuws.
Lees ook: Ruim 700 slachtoffers maken kans op vergoeding Kerk 
Lees ook: Federaal parket wil Operatie Kelk-huiszoekingen in aartsbisdom niet laten vernietigen 
Eén op twaalf leraren met brugpensioen
12 REACTIES
Het aantal leerkrachten in het Vlaams onderwijs dat jonger is dan zestig en gebruik maakt van de brugpensioenregeling van het onderwijs daalt niet. Het blijft schommelen net boven de 10.000, of één op de twaalf.
Jaarlijks verdwijnt 7 miljard euro Belgisch geld in handen van criminelen
26 REACTIES
Crmininelen, van oplichters tot drugshandelaars, verdienen jaarlijks naar schatting 7 tot 12 miljard euro in België. Het gerecht kan amper 1 procent van dat misdaadgeld recupereren. Dat blijkt uit gesprekken van De Tijd met 30 experts.
Duitse fiscus eist geld van Belgen die tijdens WOII in Duitsland moesten werken

94 REACTIES De Duitse fiscus wil dat duizenden Belgen die tijdens de Tweede Wereldoorlog gedwongen werden om in nazi-Duitsland te werken, belastingen betalen op hun pensioen. Dat schrijven de kranten van Concentra. De Belgische Rijksdienst voor Pensioenen ...
Beenderen in Mol zijn van man die 19 jaar vermist was
2 REACTIES
De beenderen die begin september tijdens baggerwerken gevonden zijn in een duiker in het Kempense Kanaal in Mol, zijn van Wim Lenaerts, zo blijkt na DNA-onderzoek.
De jongeman verdween op 24 december 1992 op 21-jarige leeftijd. Sindsdien ontbrak ...
Waalse socialistische vakbond haalt keihard uit naar PS
88 REACTIES
De toplui van de vier grote socialistische syndicale centrales in Wallonië hebben vandaag in niet mis te verstane bewoordingen de PS gewaarschuwd voor de evolutie van de onderhandelingen over een nieuwe federale regering. De vakbonden ...
Lees ook: Di Rupo schort besprekingen op tot zondagnamiddag 
Lees ook: Vermogenstaks van Di Rupo treft 100.000 gezinnen 
Lees ook: Tijd nog niet rijp voor doorbraak in formatie 

Schiltz hekelt dreigement van GDF Suez over nucleaire rente
17 REACTIES
Lees ook: Electrabel hekelt hogere nucleaire taks 
Lees ook: Akkoord over nucleaire rente 
Lees ook: Electrabel bevestigt kernuitstap in 2015 

Moureaux blijft beleid verdedigen na protest in Molenbeek
39 REACTIES
Lees ook: Turtelboom werkt aan oplossing voor Brusselse metropolitie 
Lees ook: MIVB-agenten aangevallen door jongeren in Molenbeek 
Lees ook: Politie rolt bende handtassendieven op in Molenbeek 
Lijk langs E314 had 22 opengesprongen zakjes verdovende middelen in maag
2 REACTIES
Lees ook: Autopsie op lijk langs E314 in Zonhoven 
Hervorming BIV geldt ook voor niet-geleasde bedrijfswagens
25 REACTIES
De Vlaamse regering heeft de hervorming van de Belasting op Inverkeerstelling (BIV) definitief goedgekeurd. Nieuw is dat de belasting niet alleen zal gelden voor wagens van particulieren, maar ook voor de circa 90.000 niet-geleasde ...
Lees ook: Reacties op hervorming BIV: "Pure belastingverhoging" 
Kansspelcommissie publiceert namen 100 illegale goksites

15 REACTIES De Kansspelcommissie is van plan om 100 illegale websites met casino- en gokspelen te blokkeren. Dat is mogelijk door de nieuwe kansspelwet, schrijft Gazet van Antwerpen. In januari worden alvast de namen van de illegale sites gepubliceerd.
Lees ook: Kansspelcommissie gaat illegale gokwebsites blokkeren 
Celstraf en boete voor 55 keer zwartrijden op trein in jaar tijd
15 REACTIES
De Leuvense politierechtbank heeft een 20-jarige man uit Landen tot een celstraf van 78 dagen en een boete van ongeveer 3.900 euro veroordeeld wegens veelvuldig zwartrijden op de trein. De man werd op één jaar tijd maar liefst 55 ...
Lees ook: Zestiger 54 dagen cel in voor zwartrijden op trein  
Aantal gevallen van skimming fors gedaald

Het aantal gevallen van skimming in België is sterk gedaald. Vorig jaar waren er 1.141 gevallen, in de eerste negen maanden van dit jaar zijn er slechts 63 genoteerd.

Experiment in Antwerpse zoo uitgesteld door verzuipende stokstaartjes
1 REACTIE
Mooi weekend voor een herfstwandeling

OHL-supporter opgepakt na wedstrijd tegen Standard
1 REACTIE
Vrouw steekt zichzelf in brand na echtelijke ruzie in Maaseik
1 REACTIE
In Maaseik heeft een vrouw zichzelf vanavond in brand gestoken na een echtelijke ruzie. De vrouw had ruzie gekregen met haar man en stak zichzelf in brand. Ze liep zware brandwonden op.
 
Een helikopter, die op de ring in Maaseik landde, ...
73-jarige in levensgevaar na botsing met fietsertje
Bij een botsing tussen een voetganger en een fietser in Tongeren is deze namiddag een 73-jarige vrouw levensgevaarlijk gewond geraakt. Het ...
Ecolo kiest op 4 maart twee nieuwe co-voorzitters

1 REACTIE Ecolo kiest op 4 maart 2012 tijdens een algemene vergadering een nieuw federaal secretariaat. Dat heeft de raad van de partijfederatie vanavond ...
Lees ook: Brusselse ministers beboet voor gastronomische video 
Lees ook: Almaci niet langer fractieleider in de Kamer van Ecolo-Groen! 
Lees ook: Ecolo wil Reynders niet opnieuw op Financiën 
Deelnemer studentenmars Saint-Vé sterft na ongeval met vrachtwagen

3 REACTIES Een deelnemer aan de studentenoptocht Saint-Vé in Brussel die rond 18u30 betrokken raakte in een ongeval met een vrachtwagen in de Lombardstraat is overleden. De 19-jarige Antwerpse student werd in kritieke toestand afgevoerd maar ...
Syuleyman Yasof krijgt 20 jaar voor moord op echtgenote

Het hof van assisen van Luik heeft Syuleyman Yasof tot een gevangenisstraf van twintig jaar veroordeeld. De 36-jarige Bulgaar werd schuldig bevonden aan de moord op zijn echtgenote, Senie Manaf (32). De advocaat-generaal had levenslange ...
Nederlandse politie pakt de vermoedelijke moordenaar van jonge vrouw uit Stabroek op
3 REACTIES
De Nederlandse politie heeft bij een tankstation in Scheemda bij Groningen de 36-jarige F.D. opgepakt, die ervan wordt verdacht zijn 31-jarige ex-vriendin Cindy Verlot met messteken om het leven te hebben gebracht in het Antwerpse ...
Bekijk hier alle jobs in regio Stabroek op regiojobs.be
Genkenaar aangehouden voor gijzelen, verkrachten en slaan van partner in Tessenderlo
Hells Angels en Red Devils naar rechter na raid op Outlaws
Lees ook: Verdachte Outlaws-moorden blijft in de cel 
Lees ook: Helft leden Europese motorclubs heeft strafblad 
Twaalf maanden met uitstel voor cannabishandel
1 REACTIE
Anderhalf jaar cel voor afpersing uitbater kebabzaak
Een 41-jarige man die in Rome verblijft, is door de Hasseltse correctionele rechtbank tot achttien maanden cel en 1.100 euro boete veroordeeld voor afpersing van de uitbater van een Hasseltse kebabzaak. De man had naar eigen zeggen 100.000 euro ...
16 arrestaties na huiszoekingen bij Kempische motorbendes
Het Turnhoutse parket heeft meer details vrijgegeven over de huiszoekingen en arrestaties in het kader van het onderzoek naar een drugsnetwerk ...
Vijf jaar cel voor pedofiel uit Zonhoven
1 REACTIE Een 56-jarige pedofiel uit Zonhoven is door de Hasseltse correctionele rechtbank tot vijf jaar cel veroordeeld wegens seksueel misbruik van vier ...
België: alle artikels


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen