IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Bart de meisjes van hun slipjes berooft [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-12-2011 8:14 by Forever After Profiel van Forever After

Voor zover ik weet wel ja.



 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-12-2011 8:14 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Bizar.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2011 8:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Anouk maakt korte metten met zwarte Piet

van onze redactie
AMSTERDAM - Anouk vindt dat het tijd is om zwarte piet voorgoed vaarwel te zeggen. Sinterklaas mag van de zangeres volgend jaar gewoon weer terug komen naar Nederland, maar dan met malle pieten in plaats van zwarte pieten.

"Nederland, het is tijd om vaarwel te zeggen tegen zwarte piet. Want hoe je het ook wendt of keert, het blijft achterbaks, hypocriet, lomp, offensief en kwetsend", schrijft Anouk op Facebook.
Als het aan Anouk ligt, ziet het Sinterklaasfeest er heel anders uit. "We kunnen ze laten schminken in alle kleuren van de regenboog...geel, groen, oranje, rood en paars. Hoe leuk! Een kleine moeite toch?"

Een aantal fans zijn het niet eens met Anouks betoog en verwijderden haar uit hun vriendenlijst. Anouk lijkt daar echter niet mee te zitten: "Ik had nooit verwacht dat ik zo blij zou zijn met het massaal verdwijnen van fans."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-12-2011 8:44 by nark Profiel van nark

Kan zwarte Piet geen kortemetten maken met Anouk...........

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 06-12-2011 8:44]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2011 8:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het domme blondje weet de oorsprong van zwarte piet geeneens. Dom wijf.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-12-2011 8:51 by nark Profiel van nark

Het verbaast mij dat. Ze niet een kind heeft van zwarte piet.

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 06-12-2011 8:51]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-12-2011 9:09 by nark Profiel van nark

Hooligan sociaal isoleren
06 dec. 2011, 07:22
Voetbalhooligans en andere raddraaiers die agenten aanvallen, moeten in een sociaal isolement worden geplaatst. Alles wat het leven leuk maakt, moet hen worden ontnomen.

Dat vindt de Nederlandse Politiebond naar aanleiding van de meest recente voetbalrellen in Utrecht, waarbij de politie voor de tweede keer dit seizoen gedwongen werd waarschuwingsschoten te lossen om zich uit een benarde positie te bevrijden. „Er moeten nu harde sancties volgen die mensen echt raakt”, meent waarnemend voorzitter Jan Willem van de Pol.

„Dit soort gasten mogen nergens meer welkom zijn. Als je het in je botte hersens haalt om politiemensen aan te vallen verspil je je rechten. In onze optiek mag je dan geen lid meer zijn van een voetbal- of tennisclub, mag je niet meer met het openbaar vervoer reizen, niet meer in je lievelingskroeg komen en als je langs de weg met autopech staat, dan mag de ANWB je ook niet meer helpen.”, aldus Van de Pol. „Het gaat ons puur om de zaken die het leven veraangenamen.”

Lees alle details in De Telegraaf van vandaag.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-12-2011 9:23 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 6 december 2011 8:51 schreef nark het volgende:
Het verbaast mij dat. Ze niet een kind heeft van zwarte piet.


Uuuuuh, de vader van haar drie koters:



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-12-2011 9:27 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 december 2011 8:39 schreef attila_de_hun het volgende:
Anouk maakt korte metten met zwarte Piet

van onze redactie
AMSTERDAM - Anouk vindt dat het tijd is om zwarte piet voorgoed vaarwel te zeggen. Sinterklaas mag van de zangeres volgend jaar gewoon weer terug komen naar Nederland, maar dan met malle pieten in plaats van zwarte pieten.

"Nederland, het is tijd om vaarwel te zeggen tegen zwarte piet. Want hoe je het ook wendt of keert, het blijft achterbaks, hypocriet, lomp, offensief en kwetsend", schrijft Anouk op Facebook.
Als het aan Anouk ligt, ziet het Sinterklaasfeest er heel anders uit. "We kunnen ze laten schminken in alle kleuren van de regenboog...geel, groen, oranje, rood en paars. Hoe leuk! Een kleine moeite toch?"

Een aantal fans zijn het niet eens met Anouks betoog en verwijderden haar uit hun vriendenlijst. Anouk lijkt daar echter niet mee te zitten: "Ik had nooit verwacht dat ik zo blij zou zijn met het massaal verdwijnen van fans."
Borderliners staan erom bekend dat ze niet zo genuanceerd kunnen denken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-12-2011 9:28 by nark Profiel van nark

En dan vergeet je Dox nog he.....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-12-2011 9:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 december 2011 9:09 schreef nark het volgende:
Hooligan sociaal isoleren
06 dec. 2011, 07:22
Voetbalhooligans en andere raddraaiers die agenten aanvallen, moeten in een sociaal isolement worden geplaatst. Alles wat het leven leuk maakt, moet hen worden ontnomen.

Dat vindt de Nederlandse Politiebond naar aanleiding van de meest recente voetbalrellen in Utrecht, waarbij de politie voor de tweede keer dit seizoen gedwongen werd waarschuwingsschoten te lossen om zich uit een benarde positie te bevrijden. „Er moeten nu harde sancties volgen die mensen echt raakt”, meent waarnemend voorzitter Jan Willem van de Pol.

„Dit soort gasten mogen nergens meer welkom zijn. Als je het in je botte hersens haalt om politiemensen aan te vallen verspil je je rechten. In onze optiek mag je dan geen lid meer zijn van een voetbal- of tennisclub, mag je niet meer met het openbaar vervoer reizen, niet meer in je lievelingskroeg komen en als je langs de weg met autopech staat, dan mag de ANWB je ook niet meer helpen.”, aldus Van de Pol. „Het gaat ons puur om de zaken die het leven veraangenamen.”

Lees alle details in De Telegraaf van vandaag.
Yep, en ze dan in een ghetto plaatsen allemaal waar ze niet anders kunnen dan nog veel crimineler worden. Het wordt tijd dat ze het niveau van de politieopleidingen weer gaan opschroeven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-12-2011 9:32 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik dacht dat we hier boetes en celstraf voor hadden...?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2011 9:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wordt denk ik eens tijd dat clubs meer gaan betalen hiervoor. Dan verhogen ze de entreeprijzen voor stadions maar eens fiks.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-12-2011 9:43 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 6 december 2011 9:23 schreef XXL het volgende:
Uuuuuh, de vader van haar drie koters:




Klopt en das een behoorlijk kansloze rukker die haar jarenlang heeft bedrogen en uitgemolken toch? Misschien daarom haar plotselinge aversie tegen zwarte pieten


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-12-2011 9:47 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 6 december 2011 9:29 schreef bastianus het volgende:
Yep, en ze dan in een ghetto plaatsen allemaal waar ze niet anders kunnen dan nog veel crimineler worden. Het wordt tijd dat ze het niveau van de politieopleidingen weer gaan opschroeven.


Dat soort lui in tokkie containers stoppen is geen oplossing nee. Al moet het aanvallen van politie of ambulance personeel wel zeer hard aangepakt worden vind ik. Is echt te schofterig voor woorden. Die mensen doen hun werk en daar moeten we erg blij mee zijn.


... hoe de hazen lopen ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2011 9:52 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 december 2011 9:27 schreef bastianus het volgende:
Borderliners staan erom bekend dat ze niet zo genuanceerd kunnen denken.


Die Anouk is gewoon een arrogante muts, waarschijnlijk oliedom en zo politiek correct als het maar zijn kan. Borderline of niet...


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-12-2011 10:00 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 6 december 2011 9:42 schreef Jenje het volgende:
Wordt denk ik eens tijd dat clubs meer gaan betalen hiervoor. Dan verhogen ze de entreeprijzen voor stadions maar eens fiks.
Daar ben ik an sich het ook wel mee eens. Dat verhoogt ook de incentive van de voetbalclubs om hooligans écht te gaan weren, aangezien normale fans vaker weg zullen blijven als de kosten voor een kaartje dankzij de politiekosten te hoog worden. Dat wil je als club natuurlijk voorkomen.
Echter, ik betwijfel of dit ook echt een oplossing tegen de hooligans zelf is, aangezien je ze dan eigenlijk alleen 'verplaatst.' Ze mogen het stadion niet meer in, maar willen wel rellen (als hooligan of normale relschopper), dus dan gaan ze het ergens anders doen. Als je het echt bij de kern aan wilt pakken, moet je zorgen dat je het voor de hooligans onaantrekkelijk wordt om te rellen.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-12-2011 10:03 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 6 december 2011 10:00 schreef SQT het volgende:
Als je het echt bij de kern aan wilt pakken, moet je zorgen dat je het voor de hooligans onaantrekkelijk wordt om te rellen.


Hoe?


... hoe de hazen lopen ...


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-12-2011 10:20 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 6 december 2011 10:03 schreef faalhaas het volgende:
Hoe?
Ik zeg toch niet dat ik een oplossing heb? Ik geef alleen aan waar je het probleem moet aanpakken om echt een verschil te maken in plaats van het probleem te verplaatsen. Een gedegen oplossing kost heel wat meer tijd om te ontwikkelen. Ik ben Henk en Ingrid niet.
Aan de andere kant, dit soort lui maken altijd deel uit van een (grote) samenleving, dus hopen dat je ze allemaal onder controle krijgt is natuurlijk ook vergeefs. Het zou mooi zijn als we het iets verder zouden kunnen inperken, maar volgens mij gaat het in Nederland helemaal zo slecht nog niet.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2011 10:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het gebrek aan gevolgen voor hooligans zorgt nu dat ze zich oppermachtig voelen. Laat hen en de club waar ze claimen zo voor te strijden maar eens goed bloeden.


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-12-2011 10:36 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 6 december 2011 10:23 schreef Jenje het volgende:
Het gebrek aan gevolgen voor hooligans zorgt nu dat ze zich oppermachtig voelen. Laat hen en de club waar ze claimen zo voor te strijden maar eens goed bloeden.
Niet de club (er zijn immers veel meer mensen die van de club genieten dan die paar hooligans die het probleem zijn), maar de hooligans, inderdaad.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-12-2011 10:36 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 6 december 2011 10:20 schreef SQT het volgende:
Ik zeg toch niet dat ik een oplossing heb? Ik geef alleen aan waar je het probleem moet aanpakken om echt een verschil te maken in plaats van het probleem te verplaatsen. Een gedegen oplossing kost heel wat meer tijd om te ontwikkelen. Ik ben Henk en Ingrid niet.
Aan de andere kant, dit soort lui maken altijd deel uit van een (grote) samenleving, dus hopen dat je ze allemaal onder controle krijgt is natuurlijk ook vergeefs. Het zou mooi zijn als we het iets verder zouden kunnen inperken, maar volgens mij gaat het in Nederland helemaal zo slecht nog niet.


Met dat laatste sla je de spijker op zijn kop. Mensen klagen vaak he, maar we mogen God op onze blote knieën bedanken dat we hier geboren zijn GVD


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-12-2011 10:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Omdat we klagen worden dingen aangepakt en is het uiteindelijk grotendeels prima geregeld (of tenminste, in ieder geval ten opzichte van de rest van de wereld).


I wish I was a butterfly


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-12-2011 10:53 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 6 december 2011 10:36 schreef faalhaas het volgende:
Met dat laatste sla je de spijker op zijn kop. Mensen klagen vaak he, maar we mogen God op onze blote knieën bedanken dat we hier geboren zijn GVD
Dat sowieso, maar dat is relatief aan andere landen gezien. Ik bedoel dat het volgens mij zelfs absoluut gezien best goed gaat. Het is namelijk inherent aan de maatschappij dat er verschillende opvattingen zijn, en dat niet iedereen het met de koers van de maatschappij eens is. In Nederland levert best een groot deel van de deelnemers aan de maatschappij een positieve bijdrage (zowel sociaal als financieel). Je hebt altijd lui die de maatschappij vernielen of er van profiteren. Die moet je niet volledig weg willen werken, dat lukt namelijk toch niet en kost verschrikkelijk veel tijd en moeite (en daarmee geld), maar in willen perken. Wat betreft relschoppers (en hooligans) kan - en moet - het in Nederland wel wat beter, maar valt het op zich nog wel mee.
Er zullen altijd extremen blijven, en zelfs àls je de extremen van nu volledig weg zou kunnen werken, dan zullen er over een paar jaar weer anderen voor in de plaats komen. Gewoon inperken en de rest van je tijd, geld en energie gebruiken om de maatschappij beter te maken en er van te genieten.


SQT
Usericon van SQT
Posted 06-12-2011 10:54 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 6 december 2011 10:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Omdat we klagen worden dingen aangepakt en is het uiteindelijk grotendeels prima geregeld (of tenminste, in ieder geval ten opzichte van de rest van de wereld).
Dat is uiteraard waar, en klagen moet ook zeker gebeuren. Maar er is een verschil tussen problemen aankaarten en zeiken om het zeiken, en in dat laatste zijn Nederlanders wel erg goed.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen