![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou, als je in het buiteland bent pluk je de Hollanders er zo tussen uit anders met hun gezeik. Het is niet voor niets dat er zo veel friet van Piet patathandeltjes zijn in het mediterane gebied..... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Ja, díe Nederlanders pik je er zo uit. Maar ook dat met eten is niet zo bijzonder, hoor. No dogs, no masters. ![]() |
|
het meest trieste vind ik nog dat ze in Turkije een Nederlandse resort naar het model van Volendam hebben gebouwd met alleen maar Nederlands voedsel...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edit: Crap, nu ben ik zelf aan het zeiken..... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nark op 06-12-2011 11:10] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Nogmaals, zo bijzonder is dat allemaal niet. Naast dit soort treurig gedrag kom je werkelijk overal op de wereld -zonder resorts- Nederlanders tegen. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Zie mijn edit........hehehehe ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Zag ik, had ik gewoon niet meegequote, vond het maar gezeik ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: En maken we onszelf onnodig bang. Dat en die klaagcultuur in Nederland is iets waar onze vriend Wilders natuurlijk mooi op inspeelt. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
***happysparkles*** Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Ik wel. Onder de noemer 'de vervuiler betaalt': Zodra je ook maar één keer als hooligan wordt betrapt gelijk een hooligan-tax opleggen die de rest van je leven je inkomen, ongeacht de hoogte daarvan, afroomt richting bijstands niveau. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Hooligantax... die hebben we nog niet in het PVV topic. ![]() |
|
quote: Check. Zullen we die ook doorvoeren voor alle andere overtredingen ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Vervelende is dat 3/4 al in de bijstand zit ![]() ![]() |
|
Pedofielen actief op Wordfeud 06 dec. 2011, 13:51 De populaire Scrabble app Wordfeud trekt pedofielen aan. Via de chatfunctie proberen zij contact te leggen met kinderen. Op de website Wordfeudpro.nl werd melding gedaan van grooming in de Wordfeudchat. Op 5 december ontving de website een email van een vader van een 12-jarig meisje dat was benaderd door een pedofiel. De groomer stelde het meisje persoonlijke vragen, waarna hij haar onder druk zette foto's te sturen of anders zou hij persoonlijke informatie over haar op internet publiceren. "Vervolgens werden seksueel getinte opmerkingen geplaatst en werden diverse oneerbare voorstellen gedaan met als doel uiteindelijk een afspraak te maken", aldus de Wordfeud website. Dit was echter niet het enige incident. Bij twee van de vier potjes Wordfeud werd het meisje seksueel benaderd door haar tegenstanders. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Nou nog een piratentax voor al het tokkievolk dat voor ongeregeldheden zorgt bij piratenfestivals... [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 06-12-2011 16:37] ![]() |
|
quote:Waar? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Goh. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Zullen we dat ook maar met drankrijders doen? Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: Zo spreek je het uit na afloop ![]() ![]() |
|
quote: Niet heel verbazingwekkend nee. Dit "nieuws" maar zien als waarschuwing voor ouders en kinderen. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Als ik de vader was geweest had ik een afspraakje gemaakt. Met een paar vrienden erbij. Op een donker plekje. Afgelegen. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Bedankt voor de extra uitleg, Pik. Ik had deze hint namelijk nog niet door: quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Japan gebruikt rampenfonds voor walvisjacht Laatst gewijzigd: 07-12-11 05:11 TOKIO - De Japanse overheid heeft 2,3 miljard yen (22 miljoen euro) uit het rampenfonds voor slachtoffers van de tsunami gebruikt om de walvisjacht te stimuleren. Dat schrijft de Australische krant The Sydney Morning Herald woensdag. 18 Japanse milieu- en consumentenorganisaties protesteren tegen deze maatregel middels een brief aan premier Yoshihiko Noda. ''We eisen dat de overheid geen belastinggeld meer verspilt aan de walvisvaart, maar aan projecten waar mensen, gemeenschappen en regio's, die getroffen zijn door de ramp van 11 maart, echt helpen'', stelden zij. Nodig Volgens de Japanse overheid is het geld nodig, omdat traditionele walvisvaardersdorpen zwaar zijn getroffen door de tsunami. Met het geld wordt de walvisvloot extra beveiligd en bewapend, om zo de strijd aan te kunnen met milieuactivisten van Sea Shepperd. Die activisten zorgden er vorig seizoen voor dat slechts een vijfde van de beoogde vangst werd binnengehaald. Dit jaar hoopt Japan zo'n 900 dwergvinvissen en gewone vinvissen te vangen. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Kutjappen. Anderzijds is ook de walvisvaart werkvoorziening. Wanneer mensen daar altijd van geleefd hebben, moeten ze dan nu eierdoppen gaan breien? Subtiel kamerolifantje ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |