IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Bart de meisjes van hun slipjes berooft [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-09-2011 13:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Leuk als je op een zwartrijder lijkt en dus constant wordt aangesproken door de conducteurs.

LEuk dat een computer dingen precies kan uitvoeren, maar de gezichtsherkenning van een computer is nog lang niet zo verfijnt als die van mensen. Wat voor veel valse alarmen zou leiden.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-09-2011 23:20 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Het effect van vegetatie op de luchtkwaliteit : Update 2011

Rapport in het kort
Vegetatie (bomen en planten) kan de luchtkwaliteit in een stad niet significant verbeteren en kan die zelfs verslechteren. Door de aanwezigheid van vegetatie in of langs straten met verkeer neemt de windsnelheid in die straat namelijk af. Als gevolg hiervan gaan de concentraties van alle stoffen die door het verkeer worden uitgestoten omhoog. De aanwezigheid van vegetatie in een groot gebied kan wel de achtergrondconcentraties van stikstofdioxide en fijn stof positief beïnvloeden, maar het effect is zeer beperkt - in de orde van een half procent tot mogelijk enkele procenten bij grootschalige extra inzet van vegetatie. De onzekerheid hierover in verschillende studies is aanzienlijk. Dit blijkt uit een recente studie van het RIVM en de GGD Amsterdam naar de relatie tussen vegetatie en luchtkwaliteit, in opdracht van het ministerie van Infrastructuur en Milieu. De resultaten bevestigen de uitkomsten van het overzicht dat het RIVM in 2008 heeft gemaakt van de toen beschikbare concrete gegevens over het effect van vegetatie op luchtkwaliteit. In Nederland liepen toen nog verschillende (grootschalige) onderzoeken naar de effecten hiervan langs snelwegen en naar de combinaties van geluidsschermen met vegetatie. Het RIVM en de GGD Amsterdam hebben het bestaande overzicht uitgebreid met alle beschikbare concrete gegevens over vegetatie en luchtkwaliteit van de laatste jaren. Het onderzoek is vooral op de stoffen stikstofdioxide en fijn stof gericht vanwege hun relatief hoge concentraties ten opzichte van Europese normen voor de luchtkwaliteit. Uiteraard heeft vegetatie veel meer invloed op gezondheid en milieu dan alleen via concentratieniveaus. Verschillende studies tonen het overwegend positieve effecten van vegetatie op de gezondheid in het algemeen, deze worden in het voorliggende rapport slechts kort besproken.

http://www.rivm.nl/Bibliotheek/Wetenschappelijk/Rapporten/2011/september/Het_effect_van_vegetatie_op_de_luchtkwaliteit_Update_2011

Wow!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-09-2011 20:13 by Forever After Profiel van Forever After

SM-spel loopt mis in Rome: studente gewurgd
Auteur: (ANP/AFP) | zondag 11 september 2011 | 19:34

ROME - Een 24-jarige Italiaanse studente is omgekomen tijdens een mislukt seksspel met een man in Rome, die bekend stond als een SM-expert. De man is aangehouden voor doodslag, meldden Italiaanse media zondag. De studente Paola Caputo was met een andere vrouw aan een koord gehangen, 2 meter boven de grond.

Een van de vrouwen viel echter flauw. Door het gewicht aan het touw werd Caputo gewurgd. De man, Soter Mule, probeerde het koord nog los te snijden, voordat hij de ambulance belde. Tegen de politie zei hij dat het een ongeluk was. ,,Niemand werd gedwongen, ze hebben beiden ingestemd.'' Onder de schuilnaam Kinbaku stond de 42-jarige Italiaan online bekend als een expert. Hij was lid van de Bondage, Discipline, Sadisme en Masochisme (BDSM)- vereniging. De flauwgevallen vrouw (23) was naar het ziekenhuis gebracht met lichte verwondingen.


:')


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2011 20:19 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 september 2011 20:13 schreef Forever After het volgende:
SM-spel loopt mis in Rome: studente gewurgd
Auteur: (ANP/AFP) | zondag 11 september 2011 | 19:34

ROME - Een 24-jarige Italiaanse studente is omgekomen tijdens een mislukt seksspel met een man in Rome, die bekend stond als een SM-expert. De man is aangehouden voor doodslag, meldden Italiaanse media zondag. De studente Paola Caputo was met een andere vrouw aan een koord gehangen, 2 meter boven de grond.

Een van de vrouwen viel echter flauw. Door het gewicht aan het touw werd Caputo gewurgd. De man, Soter Mule, probeerde het koord nog los te snijden, voordat hij de ambulance belde. Tegen de politie zei hij dat het een ongeluk was. ,,Niemand werd gedwongen, ze hebben beiden ingestemd.'' Onder de schuilnaam Kinbaku stond de 42-jarige Italiaan online bekend als een expert. Hij was lid van de Bondage, Discipline, Sadisme en Masochisme (BDSM)- vereniging. De flauwgevallen vrouw (23) was naar het ziekenhuis gebracht met lichte verwondingen.


:')
Familie van Mina?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-09-2011 20:20 by Forever After Profiel van Forever After

Wie?


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2011 20:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 september 2011 20:20 schreef Forever After het volgende:
Wie?
TAFKAK.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2011 20:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 september 2011 20:24 schreef bastianus het volgende:
TAFKAK.
Oftewel: The Artist Formerly Known As Keith.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-09-2011 20:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 september 2011 23:20 schreef De Tegenpartij het volgende:
Het effect van vegetatie op de luchtkwaliteit : Update 2011

Rapport in het kort
Vegetatie (bomen en planten) kan de luchtkwaliteit in een stad niet significant verbeteren en kan die zelfs verslechteren. Door de aanwezigheid van vegetatie in of langs straten met verkeer neemt de windsnelheid in die straat namelijk af. Als gevolg hiervan gaan de concentraties van alle stoffen die door het verkeer worden uitgestoten omhoog. De aanwezigheid van vegetatie in een groot gebied kan wel de achtergrondconcentraties van stikstofdioxide en fijn stof positief beïnvloeden, maar het effect is zeer beperkt - in de orde van een half procent tot mogelijk enkele procenten bij grootschalige extra inzet van vegetatie. De onzekerheid hierover in verschillende studies is aanzienlijk. Dit blijkt uit een recente studie van het RIVM en de GGD Amsterdam naar de relatie tussen vegetatie en luchtkwaliteit, in opdracht van het ministerie van Infrastructuur en Milieu. De resultaten bevestigen de uitkomsten van het overzicht dat het RIVM in 2008 heeft gemaakt van de toen beschikbare concrete gegevens over het effect van vegetatie op luchtkwaliteit. In Nederland liepen toen nog verschillende (grootschalige) onderzoeken naar de effecten hiervan langs snelwegen en naar de combinaties van geluidsschermen met vegetatie. Het RIVM en de GGD Amsterdam hebben het bestaande overzicht uitgebreid met alle beschikbare concrete gegevens over vegetatie en luchtkwaliteit van de laatste jaren. Het onderzoek is vooral op de stoffen stikstofdioxide en fijn stof gericht vanwege hun relatief hoge concentraties ten opzichte van Europese normen voor de luchtkwaliteit. Uiteraard heeft vegetatie veel meer invloed op gezondheid en milieu dan alleen via concentratieniveaus. Verschillende studies tonen het overwegend positieve effecten van vegetatie op de gezondheid in het algemeen, deze worden in het voorliggende rapport slechts kort besproken.

http://www.rivm.nl/Bibliotheek/Wetenschappelijk/Rapporten/2011/september/Het_effect_van_vegetatie_op_de_luchtkwaliteit_Update_2011

Wow!



Wel verrassend inderdaad. Maar niet voldoende reden om bomen uit het stadsbeeld te halen. Alleen iets om rekening mee te houden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-09-2011 21:04 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Plastic bomen oid. Minder troep etc.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2011 21:05 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 september 2011 20:46 schreef ElitE het volgende:
Wel verrassend inderdaad. Maar niet voldoende reden om bomen uit het stadsbeeld te halen. Alleen iets om rekening mee te houden.
Oorzaak-gevolg ook. Die boom kan er niks aan doen dat mensen fijnstof en andere rotzooi produceren. Zonder mensen was van dit hele probleem geen sprake geweest.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-09-2011 21:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 september 2011 21:04 schreef De Tegenpartij het volgende:
Plastic bomen oid. Minder troep etc.


Nee juist niet. De boom heeft wel een zuiverende functie maar valt in het niets doordat het de wind blokkeerd. Plastic bomen hebben alleen dat blokkerende effect.

Overigens zorgen bomen nog wel voor wat isolatie en koeling.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-09-2011 21:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 september 2011 21:05 schreef bastianus het volgende:
Oorzaak-gevolg ook. Die boom kan er niks aan doen dat mensen fijnstof en andere rotzooi produceren. Zonder mensen was van dit hele probleem geen sprake geweest.


Zonder mensen hadden mensen ook geen problemen.

Maar het is zo verrassend omdat er jarenlang bomen in de stad zijn gezet omdat we dachten dat het bevorderlijk was voor de luchtkwaliteit. Voor sommigen de enige of belangrijkste reden.

Ik hoorde dat VVDer Mark van der Horst had geopperd om alle bomen te kappen...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2011 21:20 by bastianus Profiel van bastianus

Ik pleit ervoor om alle steden af te breken. Om te beginnen de Randstad.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2011 21:22 by bastianus Profiel van bastianus

Zonder mensen had ik dit bericht zelfs niet kunnen posten, bedenk ik me ineens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-09-2011 21:35 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 11 september 2011 21:20 schreef bastianus het volgende:
Ik pleit ervoor om alle steden af te breken. Om te beginnen de Randstad.


Wie gaat Gemene Lepel dan opvangen?


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-09-2011 21:36 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Woont hij in een flat?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-09-2011 21:40 by Forever After Profiel van Forever After

Waarschijnlijk wel.


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-09-2011 22:31 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 september 2011 21:36 schreef De Tegenpartij het volgende:
Woont hij in een flat?


Ja. Een studentenflat nog wel.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-09-2011 22:43 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 11 september 2011 22:31 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ja. Een studentenflat nog wel.
IBB?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-09-2011 22:46 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 september 2011 22:43 schreef Kvelgeest het volgende:
IBB?


Een wat?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-09-2011 22:48 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 11 september 2011 22:46 schreef Gemene Lepel het volgende:
Een wat?
Dat interpreteer ik maar als 'ja'. Iedere Urechste student weet waar ik het over heb.
Vannacht nog geheerscht!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-09-2011 22:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 september 2011 21:35 schreef Forever After het volgende:
Wie gaat Gemene Lepel dan opvangen?
Hij mag hier best een tijdje zitten ter compensatie. Ter relativering van mijn gechargeer altijd. Een soort NRC-functie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-09-2011 23:00 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 september 2011 22:48 schreef Kvelgeest het volgende:
Dat interpreteer ik maar als 'ja'. Iedere Urechste student weet waar ik het over heb.
Vannacht nog geheerscht!


Ik studeer niet in Utrecht en heb geen idee waar je het over hebt.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-09-2011 23:01 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 11 september 2011 23:00 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik studeer niet in Utrecht en heb geen idee waar je het over hebt.
Serieus? Haha, ik dacht altijd dat jij in Utrecht zat!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-09-2011 8:07 by nark Profiel van nark

"Heropvoedingskamp ex-gedetineerden"
12 sep. 2011, 05:30
De Amsterdamse stadsdeelvoorzitter Achmed Baâdoud gaat ex-gedetineerden op onorthoxe voor het blok zetten. Hij stelt dat heropvoeding op een campus de oplossing is om deze groep in het gareel te krijgen.
Baâdoud, wil in Nieuw-West in de hoofstad zo’n eerste campus, op ’Amerikaanse leest’ geschoeid, vestigen.

Kantoorpand

De lokale politicus heeft al een leegstaand kantoorpand op het oog, waar hij liever ’vandaag dan morgen’ tientallen jongeren wil onderbrengen. Zij zouden na hun gevangenschap met harde hand discipline bijgebracht moeten krijgen, en dan pas naar school of werk gaan.

De PvdA’er gaat deze week met het ministerie van Veiligheid en Justitie en de dienst Openbare Orde en Veiligheid (OOV) van de gemeente Amsterdam over de opzet in gesprek.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen