![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
:gaaf: ![]() |
|
quote: ja, ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-10-2011 15:30] ![]() |
|
Misschien wil Griekenland met die tanks Constantinopel wel innemen. ![]() |
|
Berlusconi wil zijn partij Hup K*t noemen 07 okt. 2011, 18:03 Premier Silvio Berlusconi van Italië heeft opnieuw de verontwaardiging van de oppositie en de Rooms-Katholieke Kerk over zich afgeroepen met een omstreden uitlating. Hij stelde voor de naam van zijn partij Volk van de Vrijheid (PDL) te wijzigen, omdat die de kiezers niet meer aanspreekt. Een beter alternatief lijkt hem Forza Gnocca (Hup K*t), wat lijkt op Forza Italia (Hup Italië), de partijnaam waarmee hij ooit succesvol de Italiaanse politiek in stapte. Volgens de linkse oppositie toont de uitspraak alleen maar aan waar de 75-jarige premier „politiek en privé het meest mee bezig is”, aldus Italiaanse media vrijdag. Minister van Buitenlandse Zaken Franco Frattini vroeg om begrip voor zijn baas: „Berlusconi kan de verleiding niet weerstaan om bepaalde grappen te maken. Wij moeten hem helpen te begrijpen welke grap wanneer gepast is.” Wat een held ook hahahaha ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Raar verhaal ja, maar misschien was het wel een afspraak, of zelfs een heus contract. Wat al jaren geleden gemaakt is, misschien, want als je vandaag besluit 400 tanks te kopen, heb je ze zeker niet voor de herfstvakantie, zal ik maar zeggen. Je weet het niet. En het staat er niet in. Oh ja, en Berlusconi is trouwens dement, de enige plausibele verklaring die ik kan bedenken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Gewoon een Snake in suit. Een psychopaat die het verder heeft geschopt. En dat zijn er best veel, juist omdat ze niet om gevoelens van andere geven en omdat ze vaak charismatisch over komen. In praktijk blijken ze echter slecht te presteren. http://www.snakesinsuits.com/ http://www.wetenschap24.nl/programmas/labyrint/nieuws/2011/314-Zonder-geweten.html ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Volgens onderzoeken schijnt dat persoonlijkheidsprofiel ook bij een bepaald soort managers gunstig te zijn. Met name de interims die ingehuurd zijn om een bedrijf te 'saneren'. Dat soort gasten kosten dan het dubbele van de bezuiniging die ze bewerkstelligen enzo. Als ze weg zijn laten ze een ruïne van het bedrijf voorheen achter. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 08-10-2011 9:53] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Vrouw prostitueert dochter (12) voor bingo Laatste update: 8 oktober 2011 20:09 PESCARA - De Italiaanse politie heeft een vrouw gearresteerd die haar 12 jaar oude dochter prostitueerde. De vrouw (43) gebruikte de opbrengsten van de seks onder meer om bingo mee te spelen. Twee mannen die seks met het jonge meisje hadden, zijn ook opgepakt. Een van hen is 92 jaar oud. Dat meldden Italiaanse media zaterdag op basis van justitie in de stad Pescara, aan de oostkust van Italië. Het meisje is opgevangen door jeugdzorg. Haar moeder is uit de ouderlijke macht ontzet. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Iets wat iedere dag gebeurt, maar als je toevallig bingo speelt, kom je in het nieuws. Ik kan me eerlijk gezegd meer ergeren aan de naïeve reacties op dit soort berichten. ![]() |
|
Ik ben eigenlijk best benieuwd hoeveel mensen er op deze aardkloot overblijven als ze zulke figuren allemaal een spuitje geven. ![]() |
|
quote: Volgens mij is bingo best wel populair nog, vooral onder ouderen, dus ik denk dat er een flink gedeelte van de mensheid dood gaat in dat geval. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Niet alleen onder ouderen. Er wordt in het hele land serieus bingo gespeeld en daar gaat best wat geld in om. Heb ik eens gelezen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() |
|
quote: Dus het zou de alternatieve oplossing tegen vergrijzing zijn? ![]() |
|
quote: Ik denk dat jaarlijks alle 12 jarige meisjes een spuitje geven nog beter werkt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Da's lange termijn, het andere heeft op korte termijn al effect. ![]() |
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Gisteren Louis Theroux ook nog gekeken? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Pfff, idd. Naar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Jij begrijpt het ![]() ![]() |
|
Politie trekt pistool tegen verkeerszondaar Laatste update: 9 oktober 2011 16:08 ECHT - De politie heeft zaterdag in Echt (Limburg) het dienstwapen moeten trekken om een notoire verkeerszondaar in de boeien te kunnen slaan. Dat gebeurde volgens de politie toen een agent voor de stopgezette auto liep en de 55-jarige bestuurder uit Echt gas gaf. De man reed zonder rijbewijs in een onverzekerde auto zo hard door de bebouwde kom, dat de aangekoppelde aanhanger een meter omhoog vloog over de drempels. De agenten noteerden voor hun proces-verbaal ook bumperkleven en het negeren van een stopteken. © ANP / Nu.nl Wat een dorp. :') ![]() |
|
quote: wat een baas ![]() ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |