IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Bart de meisjes van hun slipjes berooft [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-10-2011 14:54 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 7 oktober 2011 14:42 schreef attila_de_hun het volgende:
de PVV heeft nu eens een punt....

PVV eist uitleg over Griekse tanks

De PVV vindt het 'te gek voor woorden' dat Griekenland vierhonderd tanks aanschaft. De gedoogpartij eist daarom opheldering van premier Rutte (VVD).

Zowel premier Rutte als minister van Financiën Jan Kees de Jager (CDA) krijgen de vragen van de Kamerleden Wilders en Van Dijck voor hun kiezen. De Kamerleden stellen dat het belachelijk is dat het land tanks koopt terwijl het 'nagenoeg failliet is en afhankelijk is van miljarden euro's aan financiele steun van onder andere de Nederlandse belastingbetaler'.

De PVV'ers willen dat Rutte en De Jager Griekenland aanspreken op deze kwestie. Ook willen ze dat de steun aan de Grieken per direct gestopt wordt als de aanschaf van het legermaterieel doorgaat.




De PVV noemt Istanbul demonstratief Constantinopel, zouden ze niet blij moeten zijn met die Griekse tanks? :')


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-10-2011 15:23 by Nimbus Profiel van Nimbus

:gaaf:


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-10-2011 15:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 oktober 2011 14:54 schreef Gemene Lepel het volgende:
De PVV noemt Istanbul demonstratief Constantinopel, zouden ze niet blij moeten zijn met die Griekse tanks? :')

ja, . Maar los van de PVV, het blijft een raar verhaal, niet dan?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-10-2011 15:30]


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-10-2011 17:13 by Forever After Profiel van Forever After

Misschien wil Griekenland met die tanks Constantinopel wel innemen.


 


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 07-10-2011 20:00 by nark Profiel van nark

Berlusconi wil zijn partij Hup K*t noemen
07 okt. 2011, 18:03
Premier Silvio Berlusconi van Italië heeft opnieuw de verontwaardiging van de oppositie en de Rooms-Katholieke Kerk over zich afgeroepen met een omstreden uitlating. Hij stelde voor de naam van zijn partij Volk van de Vrijheid (PDL) te wijzigen, omdat die de kiezers niet meer aanspreekt. Een beter alternatief lijkt hem Forza Gnocca (Hup K*t), wat lijkt op Forza Italia (Hup Italië), de partijnaam waarmee hij ooit succesvol de Italiaanse politiek in stapte.

Volgens de linkse oppositie toont de uitspraak alleen maar aan waar de 75-jarige premier „politiek en privé het meest mee bezig is”, aldus Italiaanse media vrijdag.

Minister van Buitenlandse Zaken Franco Frattini vroeg om begrip voor zijn baas: „Berlusconi kan de verleiding niet weerstaan om bepaalde grappen te maken. Wij moeten hem helpen te begrijpen welke grap wanneer gepast is.”




Wat een held ook hahahaha


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-10-2011 20:10 by M. Profiel van M.

quote:
Op 7 oktober 2011 14:42 schreef attila_de_hun het volgende:
de PVV heeft nu eens een punt....

PVV eist uitleg over Griekse tanks

De PVV vindt het 'te gek voor woorden' dat Griekenland vierhonderd tanks aanschaft. De gedoogpartij eist daarom opheldering van premier Rutte (VVD).

Zowel premier Rutte als minister van Financiën Jan Kees de Jager (CDA) krijgen de vragen van de Kamerleden Wilders en Van Dijck voor hun kiezen. De Kamerleden stellen dat het belachelijk is dat het land tanks koopt terwijl het 'nagenoeg failliet is en afhankelijk is van miljarden euro's aan financiele steun van onder andere de Nederlandse belastingbetaler'.

De PVV'ers willen dat Rutte en De Jager Griekenland aanspreken op deze kwestie. Ook willen ze dat de steun aan de Grieken per direct gestopt wordt als de aanschaf van het legermaterieel doorgaat.



Raar verhaal ja, maar misschien was het wel een afspraak, of zelfs een heus contract. Wat al jaren geleden gemaakt is, misschien, want als je vandaag besluit 400 tanks te kopen, heb je ze zeker niet voor de herfstvakantie, zal ik maar zeggen. Je weet het niet. En het staat er niet in.

Oh ja, en Berlusconi is trouwens dement, de enige plausibele verklaring die ik kan bedenken.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-10-2011 23:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Gewoon een Snake in suit. Een psychopaat die het verder heeft geschopt. En dat zijn er best veel, juist omdat ze niet om gevoelens van andere geven en omdat ze vaak charismatisch over komen. In praktijk blijken ze echter slecht te presteren.

http://www.snakesinsuits.com/

http://www.wetenschap24.nl/programmas/labyrint/nieuws/2011/314-Zonder-geweten.html


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-10-2011 9:52 by bastianus Profiel van bastianus

Volgens onderzoeken schijnt dat persoonlijkheidsprofiel ook bij een bepaald soort managers gunstig te zijn. Met name de interims die ingehuurd zijn om een bedrijf te 'saneren'. Dat soort gasten kosten dan het dubbele van de bezuiniging die ze bewerkstelligen enzo. Als ze weg zijn laten ze een ruïne van het bedrijf voorheen achter.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 08-10-2011 9:53]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-10-2011 20:23 by XXL Profiel van XXL

Vrouw prostitueert dochter (12) voor bingo
Laatste update: 8 oktober 2011 20:09

PESCARA - De Italiaanse politie heeft een vrouw gearresteerd die haar 12 jaar oude dochter prostitueerde.


De vrouw (43) gebruikte de opbrengsten van de seks onder meer om bingo mee te spelen. Twee mannen die seks met het jonge meisje hadden, zijn ook opgepakt. Een van hen is 92 jaar oud.

Dat meldden Italiaanse media zaterdag op basis van justitie in de stad Pescara, aan de oostkust van Italië.

Het meisje is opgevangen door jeugdzorg. Haar moeder is uit de ouderlijke macht ontzet.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 08-10-2011 20:30 by Helvete Profiel van Helvete

Iets wat iedere dag gebeurt, maar als je toevallig bingo speelt, kom je in het nieuws.
Ik kan me eerlijk gezegd meer ergeren aan de naïeve reacties op dit soort berichten.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-10-2011 20:32 by Forever After Profiel van Forever After

Ik ben eigenlijk best benieuwd hoeveel mensen er op deze aardkloot overblijven als ze zulke figuren allemaal een spuitje geven.


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-10-2011 20:33 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 8 oktober 2011 20:32 schreef Forever After het volgende:
Ik ben eigenlijk best benieuwd hoeveel mensen er op deze aardkloot overblijven als ze zulke figuren allemaal een spuitje geven.


Volgens mij is bingo best wel populair nog, vooral onder ouderen, dus ik denk dat er een flink gedeelte van de mensheid dood gaat in dat geval.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-10-2011 20:37 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Niet alleen onder ouderen. Er wordt in het hele land serieus bingo gespeeld en daar gaat best wat geld in om.

Heb ik eens gelezen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-10-2011 20:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 oktober 2011 20:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Volgens mij is bingo best wel populair nog, vooral onder ouderen, dus ik denk dat er een flink gedeelte van de mensheid dood gaat in dat geval.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-10-2011 20:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-10-2011 20:50 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 8 oktober 2011 20:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Volgens mij is bingo best wel populair nog, vooral onder ouderen, dus ik denk dat er een flink gedeelte van de mensheid dood gaat in dat geval.


Dus het zou de alternatieve oplossing tegen vergrijzing zijn?


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-10-2011 21:03 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 8 oktober 2011 20:50 schreef Forever After het volgende:
Dus het zou de alternatieve oplossing tegen vergrijzing zijn?


Ik denk dat jaarlijks alle 12 jarige meisjes een spuitje geven nog beter werkt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 08-10-2011 21:04 by Forever After Profiel van Forever After

Da's lange termijn, het andere heeft op korte termijn al effect.


 


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 09-10-2011 10:58 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl



"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-10-2011 12:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 oktober 2011 20:39 schreef BenKnuckles het volgende:

Beste film ooit!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-10-2011 12:25 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 oktober 2011 10:58 schreef powertieke het volgende:
http://twitter.com/#!/MargieJPhelps/status/121733810231590912


Gisteren Louis Theroux ook nog gekeken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-10-2011 14:04 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Pfff, idd. Naar.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-10-2011 14:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 9 oktober 2011 12:23 schreef bastianus het volgende:
Beste film ooit!


Jij begrijpt het


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 09-10-2011 17:17 by Forever After Profiel van Forever After

Politie trekt pistool tegen verkeerszondaar
Laatste update: 9 oktober 2011 16:08

ECHT - De politie heeft zaterdag in Echt (Limburg) het dienstwapen moeten trekken om een notoire verkeerszondaar in de boeien te kunnen slaan.

Dat gebeurde volgens de politie toen een agent voor de stopgezette auto liep en de 55-jarige bestuurder uit Echt gas gaf.

De man reed zonder rijbewijs in een onverzekerde auto zo hard door de bebouwde kom, dat de aangekoppelde aanhanger een meter omhoog vloog over de drempels.

De agenten noteerden voor hun proces-verbaal ook bumperkleven en het negeren van een stopteken.

© ANP / Nu.nl


Wat een dorp. :')


 


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 09-10-2011 18:12 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 9 oktober 2011 17:17 schreef Forever After het volgende:
De man reed zonder rijbewijs in een onverzekerde auto zo hard door de bebouwde kom, dat de aangekoppelde aanhanger een meter omhoog vloog over de drempels.



wat een baas


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen