![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoax? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Ik zag het net ook. Een van de allergaafste Sinterklaas-gerelateerde nieuwtjes van de laatste jaren. ![]() ![]() |
|
Kopen godverdomme, zelfs al moet het over lijken: Shoppers negeren gewonde man Tijdens de 'Black Friday' afgelopen vrijdag was een man bezweken in de winkelende massa. De man werd geen hulp aangeboden door de klanten of medewerkers van winkelketen Target. Walter Vance, een 61-jarige apotheker die eerder al aan een hartkwaal leed, is later in het ziekenhuis overleden. Volgens ooggetuigen liepen er mensen over de man heen om nou net die ene goedkope broodrooster te scoren. Uiteindelijk hielpen in totaal 6 verplegers de man door hem te reanimeren totdat er een ambulance zou arriveren. Dit was niet het enige incident dat zich heeft afgespeeld rondom de 'Black Friday'. Een klant van een winkel heeft andere klanten bespoten met pepperspray om een videospel te pakken te krijgen. Ook was een medewerker van winkelketen Target een kanaal ingereden na de drukke dag op zijn werk. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Lijkt me juist dat politici, die boven de 18 moeten zijn, weinig van deze man te vrezen hebben. quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
OMNOMNOM quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Wat een rare laatste zin. Je neukt een koe toch ook niet voordat je je biefstuk eet? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-12-2011 15:57] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Dressing? Extra romig? ![]() |
|
Extra eiwwitten natuurlijk, duh...... ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Gezien de titel van dit topic past het hier prima: http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Naakt-protest-tegen-EK/m1fz1s5f5ty8 Boeiender ![]() |
|
quote: Spreek voor jezelf! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
:') ![]() |
|
Japanse en Russische wetenschappers denken dat ze een mammoet kunnen klonen. De onderzoekers hebben in Siberië namelijk beenmerg in een mammoetdijbeen gevonden. Volgend jaar gaan de wetenschappers proberen de olifantachtige, die zo'n 4.000 jaar geleden uitstierf, opnieuw tot leven te wekken. Ze gaan de beenmergcellen combineren met eicellen van een olifant, om zo een mammoetembryo te creëren, zo meldt het Japanse persbureau Kyodo News. http://english.kyodonews.jp/news/2011/12/129557.html Ojee. En dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik hoop wel dat ze de 1ste Ufo noemen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Jurassic Park! ![]() |
|
Meisje reanimeert moeder met hulp tv-serie Laatste update: 4 december 2011 07:00 WASHINGTON - Het jarenlang volgen van de populaire medische tv-serie Grey's Anatomy heeft een meisje in de Amerikaanse staat Wisconsin geholpen het leven van haar moeder te redden. Dat meldden Amerikaanse media zaterdag. De 10-jarige Madisyn vond haar moeder na een astma-aanval bewusteloos op de grond. Ze belde het landelijke alarmnummer om hulp en begon samen met een vriendinnetje (12) met het reanimeren van de vrouw. Madisyn gaf mond-op-mondbeademing en het vriendinnetje voerde hartmassage uit. Na 4 minuten nam toegesneld ambulancepersoneel het over. ''Ik kijk iedere donderdag met mijn moeder naar de serie en daar heb ik het van geleerd'', zei Madisyn in lokale media. De 36-jarige vrouw maakt het inmiddels goed. © ANP / Nu.nl En dan nu wachten tot die moeder aangeklaagd wordt ivm het negeren van het leeftijdsadvies (vanaf 12 jaar) voor de serie. ![]() |
|
FNV gaat op in nieuwe vakbond Laatst gewijzigd: 03-12-11 21:28 DALFSEN - De FNV gaat op in een nieuwe vakbond. De voorzitters van de FNV-bonden hebben dit zaterdag besloten. Die nieuwe bond moet er voor de zomer komen en zal in ieder geval niet worden geleid door de huidige FNV-voorzitter Agnes Jongerius of door Henk van der Kolk, voorzitter van de grootste bond, FNV Bondgenoten. Dit hebben de twee verkenners Han Noten en Herman Wijffels zaterdagavond bekendgemaakt. De FNV had hen verzocht te helpen een oplossing te vinden voor de diepe verdeeldheid die in de vakcentrale was ontstaan door het pensioenakkoord. De nieuwe bond moet dichter bij de mensen en hun werk staan. Noten en Wijffels hebben Jetta Klijnsma , oud-staatssecretaris van Sociale Zaken, gevraagd als 'kwartiermaker' op te treden. Zij heeft dat in overweging genomen. Bonden De huidige FNV-bonden worden de oprichter van de nieuwe, maar ook bonden die nu niet bij de FNV zijn aangesloten, kunnen zich erbij aansluiten. De achterbannen van de diverse bonden moeten nog wel akkoord gaan. Het pensioenakkoord tussen vakbeweging, werkgevers en kabinet was wel de aanleiding tot het conflict in de FNV, maar daar lagen diepere oorzaken aan ten grondslag, aldus de verkenners. Daarom kwamen zij met het advies de organisatie ingrijpend te wijzigen en een nieuwe vakbeweging op te richten. Die moet beter aansluiten bij de veranderingen op de arbeidsmarkt, waar nu mensen bijvoorbeeld zowel als zelfstandige werken, maar voor een deel van de week ook als werknemer. ''Het moet een stevige, breedgeoriënteerde vakbeweging worden.", aldus Wijffels. CNV CNV-voorzitter Jaap Smit schaart zich achter de analyse en het advies aan de FNV om op te gaan in een nieuwe vakbond. Het sluit aan bij een breed gedragen analyse, waarover ze binnen de CNV aan het praten zijn. Modernisering is het sleutelwoord. Smit is blij dat ze er bij de FNV zo uitkomen en toekomstbestendig zijn, zei hij zaterdagavond vanuit de Slowaakse hoofdstad Bratislava. Sterke vakbeweging Het is van belang ervoor te zorgen dat er juist nu een sterke vakbeweging is. Die is hard nodig in een tijd waarin de positie van de werknemers er niet sterker op wordt, aldus de CNV-voorzitter. De vakbeweging moet mensen kunnen ondersteunen bij hun werk. Werken aan een sterke vakbeweging waarin mensen zich herkennen, is een noodzaak. Smit roept de achterban op zich aan te passen aan de tijd en vraagt jongeren zich aan te sluiten. © ANP Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Ik zat er al over te denken mijn lidmaatschap bij de FNV op te zeggen. Die zijn te druk met hun interne machtspelletjes om hun werk nog goed te kunnen doen. Ik zal het nog even aan kijken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik blijf ook nog even lid. Er zit een ingrijpende reorganisatie aan te komen bij ons. Alhoewel je als jonge werknemer weinig van de bond te verwachten hebt, aangezien die vooral uit oude zeikerds lijkt te bestaan die vooral hun eigen verworven rechten willen behouden zonder daarbij rekening te houden met volgende generaties werknemers. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Vorig jaar zou er bij ons 17 man ontslagen wordenVanwege economische redenen, 14 mensen die lid zijn van de bond lagen er uit. 3 mensen(waar onder ik) hebben er een advocaat op gezet en zijn nog steeds in dienst. Ik bedoel maar........ ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nark op 04-12-2011 21:07] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Ik heb ook vaak de indruk dat bij collectieve ontslagen de bond weinig invloed heeft en er voor gaat een zo hoog mogelijke ontslag vergoeding af te dwingen. Juist een jurist die dan persoonlijk wordt ingehuurd zal dan wellicht meer moeite doen. Toen ik trouwens wegens een conflict met mijn werkgever eruit werd gewerkt heb ik met hulp van de bond mijn baan niet weten te behouden en heb ik ook geen hoge ontslagvergoeding gehad. 3 maanden loon na 15 jaar dienstverband. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-12-2011 21:13] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Klopt, mijn advocaat had binnen 3 kwartier al gezegd dat ik een zeer grote kans van slagen had maar er wel rekening mee moest houden dat ik de stront kar over me heen zou krijgen wat ook gebeurt is. Ik ben eerst met alle papieren naar rechts hulp geweest waar ik eerst mijn ver haal deed en ze gelijk al zo iets hadden van, economische ontslag.... dan kunnen we niets voor u doen en ze hebben nog niet eens de moeite genomen om de papieren door te kijken. Ik heb van colega's gehoord later dat het bij de bond dus net zo ging. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
![]() |
|
![]() Maar dat bedoelde je vast niet. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 05-12-2011 2:01] ![]() |
|
Hey fuck, hij doetut weer ![]() Met een Bombastisch nummer als achtergrond muziek, een varken met de Nl vlag kleuren en dreigteksten, Fuck you Netherlands en de rest ben ik even vergeten. Erg aanvallerig. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 05-12-2011 2:11] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |