|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nu dus het S2-01 van The Walking Dead aan het kijken. Beetje gezapig. Boeiender |
|
Er gaat gereld worden in deze topic! Wil je muilperen? |
|
Nee, in dit topic. |
|
quote:\ Juist niet, dat is al uitgesloten in de topictitel. Boeiender |
|
Keyboard? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: The Walking Dead? Boeiender |
|
Ja, nee, ja. Ik heb serie 1 onlangs weer gedowned, nu met nl subs, want zonder trok ik het niet. Maar ik ben er nog niet aan toe gekomen. Barst nog van de zooi wat we hier moeten kijken. Keuzes, keuzes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Mkay. Nu op Fox inclusief ondertitels. S1 begon erg sterk, maar werd een beetje neuzelig, en S2 opent niet erg sterk helaas. Boeiender |
|
Ja, maar ik wil iets kijken als ik dat wil, ik ga er niet op wachten en zinloos... Maar dat is wel zo. We downloaden via de pc of nemen hier alles op wat we willen kijken, op een harddiscrecorder, vandaar. Helaas (nog) geen hd. Sterker nog, analoog. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja, je weet wel zo'm my first casio ding met 10 verschillende irritante paupermelodietjes die tot in den treure worden afgespeeld. OT: The Walking Dead S2 vind ik bijzonder briljant tot dusverre. Morgen ep 4 alweer, ik kan niet wachten. Inmiddels is vorige week ook bekend geworden dat er definitief een seizoen 3 komt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: En ik maar klikken op die dit. Wil je muilperen? |
|
:') |
|
The Walking Dead seizoen 2 is precies even teleurstellend als het eerste seizoen; eerste aflevering sterk, de rest slaapverwekkend. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: in welke zin slaapverwekkend? Ik vond seizoen 1 super. Nu is het wel zo, ik heb de afleveringen eigenlijk pas gezien toen de serie klaar was, dus alles achtereen. en dan is het gewoon een groot interessant en spannend verhaal. Als er permanent zombieaanvallen zouden zijn, dan gaat de impact toch ok verloren na een tijdje lijkt mij. |
|
Gisteren begonnen aan de vierde en laatste serie van Jonathan Creek. Blijft enorm vermakelijk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zelf net seizoen II van Stargate universe (SGU) gezien. en las dus dat deze serie niet meer zal worden vervolgd. Erg jammer want deze serie beviel me erg goed |
|
Wist je dat nog niet? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: nee zulke dingen hoor ik altijd als laatste. is "the waling dead" ook al gecancelled overigens? |
|
Geen idee, die serie volg ik dan weer niet omdat ik zombies saai en overgebruikt vind http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Daar hebben ze seizoen drie van aangekondigd, maar als jij die serie volgt, of gaat volgen, zal't ook snel afgelopen zijn met nieuwe seizoentjes maken hiervan. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Jonathan Creek She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ah, jij hebt last van het Vargen-syndroom: Een serie leuk vinden en heb dan gelijk gecancelled zien worden. En dat niet bij 1 serie, maar zowat bij alle series die je leuk vind. |
|
Firefly, Terminator TSCC etc etc. (Maar dat heet "het Summer Glau effect".) OT: Binnen 4 dagen 4 discs van TTSCC S2 afgekeken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Meh, ook zat series waar Summer Glau niet in zat: Caprica, Enterprise, de nieuwe Knight Rider, Space: Above and Beyond... |
|
quote: Daar heb je helemaal gelijk in. De ervaring is totaal anders als je losse afleveringen kijkt. Een aflevering die individueel gezien niet zo boeiend lijkt past wellicht beter als je alles achter elkaar ziet. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |