IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie series topic Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-06-2012 12:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 juni 2012 11:59 schreef Mark het volgende:
Klopt, Roose heeft het over hem als hij Robb voorstelt om Ramsay vanuit het Dreadfort naar Winterfell te sturen. Maar in de boeken is Ramsay's rol natuurlijk veel prominenter, naarder en bruter dan dat. Toch een gemis, al kunnen ze hem alsnog in seizoen 3 invoeren. Bastard Bolton gore for teh win!

Helemaar waar!
quote:
En hinten naar de finale wordt lastig, boek 6 is nog niet eens uit

Bedoelde de seizoensfinale, en dat weet je best


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-06-2012 12:03 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 juni 2012 12:01 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Bedoelde de seizoensfinale, en dat weet je best


Oh ja Nee, wees gerust, afgezien dus van geen (duidelijke...?) Ramsay. Heb nog steeds een stille hoop over een eventuele twist hierin, maar die wordt in elk geval niet duidelijk uitgespeld in dit seizoen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-06-2012 12:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 juni 2012 12:03 schreef Mark het volgende:
Oh ja Nee, wees gerust, afgezien dus van geen (duidelijke...?) Ramsay. Heb nog steeds een stille hoop over een eventuele twist hierin, maar die wordt in elk geval niet duidelijk uitgespeld in dit seizoen.

Misschien moeten we hem gewoon even vragen hoe het zit: https://twitter.com/#!/ramsaybolton

Sowieso, trouwens, de bruutheid valt eigenlijk nog wel mee in de serie. Zit wel wat extreem geweld in, maar de echt nare shit blijft toch redelijk achterwege (zoals Ramsay dus ).


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-06-2012 13:37 by Mark Profiel van Mark

Ja, helaas, enige minpuntje aan een verder fantastische serie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-06-2012 10:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

De afsluiting gezien! En hoewel ik door de laatste scène dacht dat ze toch wat dingen meer naar voren zouden halen (volgens mij kwamen in het boek niet al zo vroeg zo duidelijk zo'n hoeveelheid klojo's uit het noorden langs) lees ik nu dat seizoen 3 toch rustig aan alleen over het derde boek gaat... en dan ook vooral de eerste helft... Dus. Gaat lang duren dit, hopelijk maken ze het wel af!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2012 16:25 by Mark Profiel van Mark

Oeh, zou wel gaaf zijn als ze boek 3 als 2 series verfilmen, mag ook wel gezien het formaat. De eind-cliffhanger van het komende seizoen lijkt me dan ook meteen heel duidelijk


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-06-2012 16:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 juni 2012 16:25 schreef Mark het volgende:
Oeh, zou wel gaaf zijn als ze boek 3 als 2 series verfilmen, mag ook wel gezien het formaat. De eind-cliffhanger van het komende seizoen lijkt me dan ook meteen heel duidelijk

Goddammit, trek ik weer de boeken zelf door elkaar

Boek 3 gebeurt inderdaad zat in voor 2 seizoenen En ja, denk dat ik de cliffhanger die jij bedoelt ook wel kan raden


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 11-06-2012 22:14 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Dat ze boek drie in twee delen splitsen is enige tijd geleden al bevestigd.

En trouwens: ROT OP met al die spoilers! Gruwelijk irritant! Er zijn zat mensen die de boeken niet hebben gelezen hier. Daarnaast is dit een tv serie topic, als jullie de boeken wil bespreken of vergelijken met de serie stel ik voor dat jullie dat elders doen. Ik lees de boeken later pas JUIST om spoilers voor de serie te ontwijken. Het bevalt stukken beter zonder verwachtingspatroon namelijk, jullie verpesten de hele boel zo; OPROTTEN!



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2012 22:17 by Mark Profiel van Mark

Welke spoilers? We schrijven het juist zo om spoilers te voorkomen, snuggere.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 11-06-2012 22:18 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Niet helemaal waar.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 11-06-2012 22:19 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 7 juni 2012 12:03 schreef Mark het volgende:
Ramsay. Heb nog steeds een stille hoop over een eventuele twist hierin, maar die wordt in elk geval niet duidelijk uitgespeld in dit seizoen.


Is absoluut geen spoiler idd...


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-06-2012 22:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ik zie niet helemaal hoe dat een spoiler is.

"Iets waar jullie niks van weten gebeurt niet op dat moment.", dat staat er zo ongeveer


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-06-2012 22:31 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 11 juni 2012 22:19 schreef Mortis Rex het volgende:
Is absoluut geen spoiler idd...


Hoe is dat een spoiler? een karakter uit het boek dat je zelf zegt niet gelezen te hebben, komt voor zover ik kan zien althans niet voor in de tv serie? Hoe is dat van invloed op jouw beleving van de tv serie? Wil verder niks verpesten voor je, maar in het nieuwe seizoen van Dexter is er geen Donald Duck aanwezig.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-06-2012 22:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Nou ja, ik zal er nog beter opletten Over de serie: ik vond dit seizoen iets minder dan het vorige, wat rommeliger en gehaaster al met al. Maar ja, is ook het verhaal wat ze moeten vertellen nu. Blijft wel supervet om te zien allemaal, en de afsluiter klapt er mooi wat hoogtepunten (qua epiek en dramatiek) doorheen.

[BOEKNIETGELEZENNUWEGKIJKENALERT]















De versie van Storm of Swords die ik heb bestaat al uit twee boeken. Zou eens moeten nakijken waar die gesplitst zijn, zou best kunnen dat dat op dat moment is waarvan jij denkt dat de televisieserie gesplitst wordt.
















[/BOEKNIETGELEZENNUWEGKIJKENALERT]

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-06-2012 22:38]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 12-06-2012 0:10 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

True Blood seizoen 5 is sinds gister ook begonnen



Alleen dat oeverloze gezwam af en toe, dat mogen ze van mij wel weglaten zo onderhand. O well.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-06-2012 10:49 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Even naar The Event gekeken, maar in hetzelfde bedje ziek als Lost, of nog erger zelf.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-06-2012 10:55 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Samurai Jack op de achtergrond tijdens het schrijven, tof!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 12-06-2012 10:55 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

The Event is wel een coole serie. Alleen heel erg jammer dat er geen vervolg is gekomen, want het einde van de serie gaf opzich genoeg reden om verder te gaan. Maar ja, ABC haakt nogal snel af .


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-06-2012 20:17 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 juni 2012 10:55 schreef SQT het volgende:
Samurai Jack op de achtergrond tijdens het schrijven, tof!


donders vet, ik ben vooral fan van de nederlands gesproken versie


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 12-06-2012 21:22 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 12 juni 2012 20:17 schreef spectre het volgende:
donders vet, ik ben vooral fan van de nederlands gesproken versie




Ik sprak op m'n zesde vloeiend Engels en een beetje Duits (die sendung mit der maus!) dankzij cartoons en films. En het valt duidelijk op; kinderen spreken tegenwoordig minder goed vreemde talen. Dat krijg je als je alles aanpast voor debielen...


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-06-2012 21:26 by spectre Profiel van spectre

Heb je hem weer, wat heeft mijn post hier nou mee te maken? Kijk, ik vind de serie heel tof, maar ik VIND de nederlandse stemmen net een stukje beter gedaan. Net als bijv. bij Spongebob

En als je het mij vraagt, spreken kinderen tegenwoordig een beter mondje over de grens dan vroeger.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-06-2012 21:27]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 12-06-2012 21:38 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 12 juni 2012 21:26 schreef spectre het volgende:
Heb je hem weer,


Hoi!

quote:
Op 12 juni 2012 21:26 schreef spectre het volgende:wat heeft mijn post hier nou mee te maken?


Je ziet het verband niet?

quote:
Op 12 juni 2012 21:26 schreef spectre het volgende:Kijk, ik vind de serie heel tof, maar ik VIND de nederlandse stemmen net een stukje beter gedaan. Net als bijv. bij Spongebob


Prima, dat kan. Voor kinderen zou het wel beter zijn om ze in het Engels te zien want met het volgende ben ik het totaal niet eens:

quote:
Op 12 juni 2012 21:26 schreef spectre het volgende:En als je het mij vraagt, spreken kinderen tegenwoordig een beter mondje over de grens dan vroeger.


Bullshit!

Kinderen werden vroeger meer geconfronteerd met buitenlandse talen dan nu. En de Transformers (oa) waren natuurlijk prima leraren Engels. Duitsers houden ook erg van alles nasynchroniseren en die spreken dan ook erg slecht Engels over het algemeen.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-06-2012 22:06 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 juni 2012 21:38 schreef Mortis Rex het volgende:
Bullshit!



Ok, je hebt gelijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 12-06-2012 23:03 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Sterke reactie... voor iemand met een verstandelijke beperking, vandaar ook de Nederlandstalige cartoons.



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 12-06-2012 23:09 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

Nee jij geeft even aan niveau te hebben


Black seeds of bunny!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen