IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie series topic Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-05-2012 20:25 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 8 mei 2012 20:22 schreef Mark het volgende:
Zonder Cleese is het toch een stuk minder.


Zeker waar!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-05-2012 23:21 by Schaep Profiel van Schaep

Louis Theroux's Weird Weekends en de eerste twaalf afleveringen van Louis Theroux's BBC Two specials gezien. Van die laatste serie komt in juni een nieuwe aflevering uit!

Ook nog een aflevering van When Louis Met... gezien, maar dat is toch niet echt interessant als die mensen je niets zeggen.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 22-05-2012 1:01 by Sjon Profiel van Sjon

Die over Autisme ook al gezien?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-05-2012 2:27 by Schaep Profiel van Schaep

Nee, aanrader?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-05-2012 10:41 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Gisteren, op Canvas, begon het eerste seizoen van Breaking Bad. Ziet er erg leuk uit! En je leert er nog wat van ook (zoals, crystal meth maak je best in je onderbroek in een camper).


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-05-2012 12:12 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 22 mei 2012 2:27 schreef Schaep het volgende:
Nee, aanrader?


Zeker. Heel mooi gedaan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 24-05-2012 18:44 by intothevoid Profiel van intothevoid

Ja. Zelfde geldt voor die aflevering over dementie. Wel goed deprimerend, die.


You have time. You are doing fine.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-05-2012 22:55 by Schaep Profiel van Schaep



Sjon
Usericon van Sjon
Posted 25-05-2012 6:31 by Sjon Profiel van Sjon

Oh die over dementie moet ik nog even checken.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2012 19:00 by Mark Profiel van Mark

Tweede seizoen Game of Thrones afgezien

Begint hier en daar nu wel af te wijken van de boeken, maar gelukkig niet al te storend. Zal ongetwijfeld te maken hebben met de mogelijkheden en onmogelijkheden van het medium.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 06-06-2012 19:03 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Net met seizoen 1 begonnen van Game of Thrones. Gat dajum lekkere wijfen.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2012 19:06 by Mark Profiel van Mark

Ah ja, had kunnen raden dat je het voornamelijk daarvoor keek. Dat blijft de hele serie wel zo'n beetje zo, al wisselt erg lekker en minder lekker zich af. Wel erg grafisch allemaal, soms ook niet helemaal functioneel meer.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 06-06-2012 19:08 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Verder valt de te dikke kop van Bean een beetje op.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2012 19:08 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 6 juni 2012 19:08 schreef G.I.R.L. het volgende:
Verder valt de te dikke kop van Bean een beetje op.


Ah....


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 06-06-2012 19:11 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Past niet bij het tijdbeeld. Ok hij is een leider, maar z'n hoofd is gewoon opvallend puffy. Misschien moet ik nog wat rommelen met de ratio van het beeld, idk.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 06-06-2012 22:19 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 6 juni 2012 19:11 schreef G.I.R.L. het volgende:
Past niet bij het tijdbeeld.




Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2012 23:00 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 6 juni 2012 19:11 schreef G.I.R.L. het volgende:
Past niet bij het tijdbeeld. Ok hij is een leider, maar z'n hoofd is gewoon opvallend puffy. Misschien moet ik nog wat rommelen met de ratio van het beeld, idk.


Mijn 'ah...' had een andere reden, maar ik neem aan dat je de boeken niet gelezen hebt dus ik zeg verder maar niks


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-06-2012 23:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 6 juni 2012 19:00 schreef Mark het volgende:
Tweede seizoen Game of Thrones afgezien

Begint hier en daar nu wel af te wijken van de boeken, maar gelukkig niet al te storend. Zal ongetwijfeld te maken hebben met de mogelijkheden en onmogelijkheden van het medium.

Ik moet de finale nog kijken! Van het weekend

Ben erg benieuwd hoe ze verder gaan. In mijn herinnering worden de komende boeken alleen maar 'gefragmenteerder' (gebeurt veel op veel plekken), dat lijkt me lastig voor een serie... En hele stukken zonder bepaalde POV-karakters, et cetera.


I wish I was a butterfly


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-06-2012 0:02 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 6 juni 2012 23:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ben erg benieuwd hoe ze verder gaan. In mijn herinnering worden de komende boeken alleen maar 'gefragmenteerder' (gebeurt veel op veel plekken), dat lijkt me lastig voor een serie... En hele stukken zonder bepaalde POV-karakters, et cetera.


Derde seizoen kun je, net als de eerste twee, eingelijk gewoon integraal overnemen uit het boek. Pas vanaf boek 4 wordt het lastig, al is het natuurlijk maar de vraag of HBO er een 4e seizoen wil uitpersen. Technisch gezien zou je het na boek 3 kunnen afronden als je een kwaadwillende HBO baas was, en boek 4 en 5 zijn nou niet bepaald de beste delen uit de serie. Echte tussenvoegsels om het raamwerk te bouwen voor de grote finale.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-06-2012 7:35 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 juni 2012 19:11 schreef G.I.R.L. het volgende:
Past niet bij het tijdbeeld. Ok hij is een leider, maar z'n hoofd is gewoon opvallend puffy. Misschien moet ik nog wat rommelen met de ratio van het beeld, idk.


Don't worry.....


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-06-2012 9:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

De tijdsgeest :')
quote:
Op 7 juni 2012 0:02 schreef Mark het volgende:
Derde seizoen kun je, net als de eerste twee, eingelijk gewoon integraal overnemen uit het boek. Pas vanaf boek 4 wordt het lastig, al is het natuurlijk maar de vraag of HBO er een 4e seizoen wil uitpersen. Technisch gezien zou je het na boek 3 kunnen afronden als je een kwaadwillende HBO baas was, en boek 4 en 5 zijn nou niet bepaald de beste delen uit de serie. Echte tussenvoegsels om het raamwerk te bouwen voor de grote finale.

Ah, dan was het boek 4, ja. Boek 3 was heel lang en in tweeën gesplitst. Boek 4 was een deel van de POV's, boek 5 een ander deel van de POV's.

Ook allemaal niet makkelijk Zou me dan al met al niet verbazen als de boel behoorlijk geherstructureerd wordt.

[SPOILER ALERT VOOR WIE DE BOEKEN NIET GELEZEN HEEFT]

Na boek 3 afronden kán, ja, maar dan is vrijwel alles van wat er in het Noorden en in het verre Oosten gebeurd heel erg nutteloos geweest.

[/SPOILER ALERT VOOR WIE DE BOEKEN NIET GELEZEN HEEFT]


I wish I was a butterfly


Daops
Usericon van Daops
Posted 07-06-2012 10:16 by Daops Profiel van Daops

Gisterenavond ook het 2e seizoen afgekeken. Naast alle plots ook visueel indrukwekkend

Enige nadeel, loop nu ondertussen achter met het lezen van de boeken op de tv-serie. Maar goed, heb weer een jaar om in te halen..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-06-2012 10:32 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 juni 2012 9:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ah, dan was het boek 4, ja. Boek 3 was heel lang en in tweeën gesplitst. Boek 4 was een deel van de POV's, boek 5 een ander deel van de POV's.



Die twee kun je in de tv serie gewoon mixen dus, en een paar van de minder interessante lijnen en karakters eruit laten. Martin beschouwde ze zelf ook als een noodzakelijk kwaad; eerst wilde hij simpelweg een sprong van 10 jaar maken, maar toen kwam hij erachter dat hij dan te veel geforceerd met flashbacks moest gaan werken om de achtergronden in te vullen. Boeken worden 7 delen (momenteel in de planning in elk geval); denk dat je de tv serie zonder al te veel grote wijzigingen in 6 seizoenen kunt doen. Met slechts 10 afleveringen per seizoen lijkt me dat geen al te groot probleem, heel wat mindere HBO series hebben het langer dan 60 afleveringen uitgehouden.

Maar Ramsay Bolton blijft echt eeuwig zonde

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-06-2012 10:33]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-06-2012 11:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 juni 2012 10:32 schreef Mark het volgende:
Die twee kun je in de tv serie gewoon mixen dus

Ja, zou me dus ook niet verbazen
quote:
en een paar van de minder interessante lijnen en karakters eruit laten. Martin beschouwde ze zelf ook als een noodzakelijk kwaad; eerst wilde hij simpelweg een sprong van 10 jaar maken, maar toen kwam hij erachter dat hij dan te veel geforceerd met flashbacks moest gaan werken om de achtergronden in te vullen. Boeken worden 7 delen (momenteel in de planning in elk geval); denk dat je de tv serie zonder al te veel grote wijzigingen in 6 seizoenen kunt doen. Met slechts 10 afleveringen per seizoen lijkt me dat geen al te groot probleem, heel wat mindere HBO series hebben het langer dan 60 afleveringen uitgehouden.

Let's hope so
quote:
Maar Ramsay Bolton blijft echt eeuwig zonde

Yup Wordt overigens wel aan hem gerefereerd. edit: of zit je te hinten naar iets wat er in de finale gebeurt? Doe 's niet

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-06-2012 11:28]


I wish I was a butterfly


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-06-2012 11:59 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 juni 2012 11:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Yup Wordt overigens wel aan hem gerefereerd.


Klopt, Roose heeft het over hem als hij Robb voorstelt om Ramsay vanuit het Dreadfort naar Winterfell te sturen. Maar in de boeken is Ramsay's rol natuurlijk veel prominenter, naarder en bruter dan dat. Toch een gemis, al kunnen ze hem alsnog in seizoen 3 invoeren. Bastard Bolton gore for teh win!

En hinten naar de finale wordt lastig, boek 6 is nog niet eens uit

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-06-2012 11:59]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen