![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nu bij seizoen 3 beland. Ik moest bij seizoen 1 even inkomen, maar achteraf wel erg tof (ze hadden hem een serie of 5 van de 20 in kunnen korten, maar goed). Seizoen 2 vond ik het politieke gedeelte minder sterk, vraag me vooral af waarom dat weer allemaal andere acteurs zijn. Al met al toch wel weer gaaf. Nu de derde. ![]() ![]() |
|
seizoen 1 van "breaking bad". super!! kan niet wachten op het tweede seizoen! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-01-2013 18:07] ![]() |
|
quote: Ik heb seizoen 3 gezien tijdens de Kerst met paps en mams. Zeer de moeite. Seizoen 1 en 2 ga ik ook nog eens bekijken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Laatst The Killing deel 3 (Forbrydelsen) gekeken. Was weer goed! ![]() ![]() |
|
Bezig met Muppets Tonight. Destijds toen het op tv werd uitgezonden veel afleveringen gemist of slechts gedeeltelijk gezien. Haalt het lang niet bij de Muppets van Jim Henson en er wordt hier maar weinig om gelachen helaas. Vaak zijn de leukste stukjes erg kort, zoals deze; Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
"the smashing pumpkins" op de muppets. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-01-2013 19:20] ![]() |
|
Ik sla dat filmpje even over aangezien ik die aflevering nog niet gezien heb. Ben nu bij seizoen 2 aflevering 2. Na The Artist Formerly Known as Prince had ik er wel even genoeg van gister. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote:Seizoen 4 is indd koning. Met vijf is ook niets mis. 7 vind ik in het begin erg slecht. Gaat allemaal wel erg snel en gemakkelijk; de 'dialogen' zijn zeer oppervlakkig. Allemaal een beetje "Ja, okey". Zodra de verhaallijn tussen Dexter en Debra wat verwatert en Hannah haar intrede doet wordt het seizoen pas weer kijkbaar. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote:Siezoen 3 kan je voor het meta-verhaal wel overslaan. Neemt niet weg dat het nogsteeds goed wifebeater-materiaal is. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens, ik snap de haat niet die dat seizoen van veel mensen krijgt. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 14-01-2013 11:41] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote:Wellicht in vergelijking met vier. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Dat moet het wel zijn, kan er geen andere verklaring voor vinden. Tsja 4 zal altijd wel een klassieker blijven, vooral door dat ellendige einde. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Met geen enkel seizoen is iets mis, ik vind seizoen 3 en 5 ook prima te doen. Alleen in vergelijking met bijv 1 en 4 zijn ze 'minder'. Dat is echter een relatieve duiding, want Dexter is simpelweg in zijn geheel een topserie. Ik vond 7 juist helemaal niet tegenvallen in het begin. Enorm hoog tempo, onverwachte wendingen vanaf de eerste aflevering, prima te doen. De boeken zijn overigens ook de moeite waard, afgezien van het eerste seizoen verlopen die volledig anders. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Legit Nieuwe comedyserie met Australische komiek Jim Jefferies. Vandaag de pilot gezien van deze serie vond het zeer grappig. Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
heb het 1e seizoen van "Dexter" maar eens aangeschaft. Het zal mijn benieuwen maar ik heb wel een goede hoop!. Heeft iemand de Deense serie "Borgen" gezien? is dat wat? ![]() |
|
Dexter. ![]() ![]() |
|
Haha, klopt als een bus! Heb nu een paar keer Elementary gezien, voor een SBS6 serie erg goed te doen. ![]() Boeiender ![]() |
|
Gisteren tweede seizoen Homeland uitgegeken. Ik hoor veel lui over The Walking Dead. Is dat de moeite? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Dooie boel lijkt me. ![]() |
|
quote: absoluut! ![]() |
|
quote: Tofste serie van de afgelopen jaren. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Ligt gewoon in de winkel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Die heb inmiddels aangeschaft en gezien. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-01-2013 14:14] ![]() |
|
Vanavond weer feest. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |