![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisteren begonnen aan 'Breaking bad'. Een aflevering of zes gekeken. Zitten grappige dingetjes in, maar na alle lovende kritieken valt het mij toch een beetje tegen. Maar ik zag op IMDB dat die serie nogsteeds loopt: Hoe ontwikkelt de serie zich? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote:Bezig met seizoen vier. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: O. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote:Rani terug? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Dik van genoten. Binnenkort eens aan 'The Killing' beginnen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Je ne c'est pas; hoe dat zo? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
The Killing, The Bridge, Milennium en al die andere Scandinavische detectives; op zich aardig kijkvoer, maar keer op keer erg suffe, rommelige en vergezochte plotten. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Is hier net afgerond. Ik vond'm weer goed. Ben erg benieuwd naar het laatste seizoen. verder nu met super natural. Ook die bevalt weer goed (echt een vette serie met humor, griezelen, goorheid en familiewaarden op een niet te kleffe manier) ![]() |
|
quote:Die vind ik iets te 'B', 'Amerikaans' ende 'Buffy, the Vampire Slayer'. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Heerlijk! Gisteren 4 seizoenen binnengehengeld, wat een geniale serie is dit ook. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Niet dat dit direct verband houdt met bovenstaande post, maarrehm, Deadwood al gekeken? Hier bezig met seizoen 2 van Dexter. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Kent iemand de serie American Horror Story? Is dat wat? ![]() |
|
quote:Bezig. Lopen hier nu even meerdere series doorelkaar wat per serie dus niet opschiet. Wat vind je van Dexter? Seizoen 3 is trouwens de minste. Daarna wordt't weer erg gaaf. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
@atilla: Eerste paar afleveringen van gezien. Op zich best de moeite waard, het is echt een beetje een uitgerekte haunted house horror met een paar interessante karakters. Moet eerst het seizoen uitzien voordat ik echt een oordeel durf te vellen. Een beetje zo'n situatie waar het de potentie heeft om erg tof te zijn, maar ook heel zwaar op de bek kan vallen als dingen niet goed uitgewerkt worden. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 09-01-2013 10:28] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Misschien die eens proberen als ik klaar ben met Angel. Seizoen 3 inmiddels. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote: Hm..misschien toch maar weer een kans geven dan, ben in seizoen 3 afgehaakt, dat viel wel erg tegen na het geweldige seizoen 2. ![]() |
|
Seizoen 4 is mogelijk het sterkste seizoen van de hele serie. 5 is weer iets minder, maar 6 en 7 zijn opnieuw super. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: oke, bedankt. ![]() ![]() |
|
quote: Na Dexter mijn favoriete serie, hands down. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Ik ken van Buffy slechts een seizoen maar ik denk dat het niveau van Super natural toch wel een paar latten hoger ligt. Dit zeker in de latere seizoenen waarin er echt een dikke rode draad in het seizoen kwam (en zelfs over de seizoenen heen). Opvallend is het hoge goregehalte en het goed voor humor (zeker wanneer Castiel zijn intrede doet). Ook de acteurs zijn bijna allemaal erg goed (dat vond ik zelf bij Buffy wel wat minder). ![]() |
|
quote: Hier ook halverwege afgehaakt tijdens seizoen 3... maar iedereen om me heen zegt dat ik absoluut verder moet kijken omdat seizoen 4 weer erg goed is. Kan ik S3 niet gewoon overslaan? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-01-2013 16:03] ![]() |
|
quote: Ja hoor kun je gewoon overslaan geen enkel probleem, aangezien elk seizoen grotendeels op zichzelf staat. Seizoen 3 is bij verre het slechtste bij Dexter, verhaal is al niet zo en dat wordt dan nog eens verder naar beneden gehaald door de "acteerprestatie" van Jimmy Smits. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |