![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Kan Luther ook van harte aanbevelen. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Ik trek me nog liever af met een kaasschaaf dan dat ik nog een aflevering van The Wire moet aanzien. Zaaddodend saai! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Gisteren de eerste van Alcatraz gezien. Vooral geïnteresseerd vanwege de fijne Sam Neil, maar 't is natuurlijk ook weer een creatie van die Lost-kerels, dus afwachten of er net iets meer vaart en een vastomlijnd idee gaat achter zitten. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: het is met een flinke vaart na 13 afleveringen gecancelled.. the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
quote: Lijkt steeds harder te worden. Goeie zaak, al zijn sommige ontwikkelingen wel jammer. quote: Drie afleveringen van gezien, begon heel veelbelovend maar daarna werd het een beetje een truukje voor mijn gevoel, en dus afgehaakt. ![]() |
|
quote: ![]() Shit was moeilijk om te kijken. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 27-09-2012 12:43] You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Nieuwe South Park is weer te flauw voor woorden en speelt (oa) in op een nieuwsfeitje dat de meesten over een week of twee niet meer zullen kunnen herinneren... van die grap blijft dus zeer weinig tot niets over. Tegenwoordig kent ieder South Park seizoen nog maar enkele goede afleveringen, magere score want een seizoen telt 14 afleveringen. Oudere shit staat nog steeds als een huis, dat zal over de rotzooi die ze nu maken niet gezegd worden over enkele jaren ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Eerste aflevering van seizoen 7 van Dexter. FUUUUUUCKKK!!!! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ook net gezien. ![]() ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Straks de derde aflevering van Revolution kijken... als deze aflevering weer zo lauw is als de vorige twee haak ik af. Op IMDB zijn de reacties ook redelijk gematigd, terwijl de meeste tv series tegenwoordig superhoge scores halen... zelfs soapy rotzooi zoals Revenge scoort daar een ruime 8. http://www.imdb.com/title/tt2070791/ Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Revolution ZUIGT! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Hm, trailer zag er wel oke daarop de eerste paar afleveringen binnengehaald, maar niet de moeite dus? ![]() |
|
quote:Inderdaad zeg.. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: de beschrijving op IMDB is best wel oke. wat is er dan mis met deze serie? te sloom ofzo? op zich kan een trage tv-serie op DVD wel weer erg gaaf zijn, dan kun je immers gewoon doorkijken. ( [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-10-2012 13:01] ![]() |
|
Ik vond de eerste 2 afleveringen van Revolution matig, maar de 3e wel een stukje beter. Het probleem van deze serie is dat het nogal plastic overkomt en de personages niet echt 'engaging' zijn net als bv bij Terra Nova. In de 3e aflevering zat wel een leuke verwijzing naar The Stand overigens. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Nog steeds Desperate Housewives aan het kijken, seizoen vijf bijna af. En uiteraard kijk ik ook "Wie trouwt mijn zoon", heerlijke hoogstandje aan tv serie en uiteraard uitermate geschikt voor dit topic. ![]() ![]() |
|
WTMZ gisteren gezien. Die-ene-met-die-moeder-met-dat-drugshoofd-en-problemen met-los-laten: WAT EEN FOCKING MONGOOL BEN JIJ. Op date met chick: naar oorlogsmuseum. REALLY? ![]() |
|
quote: Geniale serie, helaas gestopt dit jaar. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: 'Ja jij past natuurlijk beter bij mij qua karakter. Maar Stephanie.... Ja die is natuurlijk wel super mooi he ![]() ![]() ![]() En reacties op twitter: MONIQUE!!! Ik heb je uitgedroogde zeikhoofd gemist, popje! Kom. Schuif nog een stukje meer richting de afgrond met je stoel. #wtmz Pas stond ik achter Monique bij Blokker. Ze kocht een bezem. De verkoopster vroeg nog: "Zal ik 'm inpakken of vliegt u er zo mee weg?" #wtmz Maar ben wel fan van Jeffrey de randdebiel hoor, wat een top tv.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-10-2012 14:07] ![]() |
|
quote:Ja, dat laat je je als vrouw toch niet zeggen? Slag veur de bek en weglopen is het enige antwoord imho. ![]() |
|
Nu heb ik laatst ook Oh Oh Europa voor het eerst bekeken, moet zeggen dat dit toch wel een dieptepunt was. Bedoel, ik hou van pulp tv op z'n tijd maar dit ging mij toch echt te ver. Met name die ene homo met zijn schijthoofd, kolere zeg daar zou je alleen bij het zien van zijn kop al een potlood door zijn oogkas willen raggen. Mika de Diva. ![]() ![]() ![]() |
|
Dat heb ik gelukkig weten te vermijden. ![]() |
|
quote: Yeaaaaah!! Wachten duurde lang.. ![]() |
|
quote: Tering ja, niet te doen die serie ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |