IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie series topic Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-09-2012 9:22 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 september 2012 19:45 schreef Sgeiterdt het volgende:
Ik hoop morgen het complete seizoen van 'The Wire' in bruikleen te krijgen van een vriend van me. Ik heb ze allemaal al gezien, maar de serie is zo goed dat ik hem na 3 jaar nog weer een keer in z'n geheel wil zien.

Nog meer fans hier van 'The Wire'?




ik heb het eerste seizoen hier liggen maar ik heb moeite om er doorheen te komen.Maar ik ga het binnenkort nog eens proberen. Kent trouwens iemand "Boardwalk empire"??


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 23-09-2012 15:28 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 15 april 2012 17:52 schreef MR. N het volgende:
Met veel plezier bekijk ik de BBC serie Sherlock, erg gaaf gedaan.

Kan Luther ook van harte aanbevelen.


Verrassend triviaal


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 23-09-2012 17:46 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Ik trek me nog liever af met een kaasschaaf dan dat ik nog een aflevering van The Wire moet aanzien. Zaaddodend saai!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-09-2012 11:12 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Gisteren de eerste van Alcatraz gezien. Vooral geïnteresseerd vanwege de fijne Sam Neil, maar 't is natuurlijk ook weer een creatie van die Lost-kerels, dus afwachten of er net iets meer vaart en een vastomlijnd idee gaat achter zitten.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 24-09-2012 11:36 by ofhellsfire Profiel van ofhellsfire

quote:
Op 24 september 2012 11:12 schreef PandroidJack het volgende:
Gisteren de eerste van Alcatraz gezien. Vooral geïnteresseerd vanwege de fijne Sam Neil, maar 't is natuurlijk ook weer een creatie van die Lost-kerels, dus afwachten of er net iets meer vaart en een vastomlijnd idee gaat achter zitten.


het is met een flinke vaart na 13 afleveringen gecancelled..


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 27-09-2012 0:08 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 18 september 2012 19:34 schreef intothevoid het volgende:
Vijfde seizoen van Sons of Anarchy begint hard.


Lijkt steeds harder te worden. Goeie zaak, al zijn sommige ontwikkelingen wel jammer.

quote:
Op 24 september 2012 11:12 schreef PandroidJack het volgende:
Gisteren de eerste van Alcatraz gezien. Vooral geïnteresseerd vanwege de fijne Sam Neil, maar 't is natuurlijk ook weer een creatie van die Lost-kerels, dus afwachten of er net iets meer vaart en een vastomlijnd idee gaat achter zitten.


Drie afleveringen van gezien, begon heel veelbelovend maar daarna werd het een beetje een truukje voor mijn gevoel, en dus afgehaakt.



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 27-09-2012 12:39 by intothevoid Profiel van intothevoid

quote:
Op 27 september 2012 0:08 schreef CTTS het volgende:
Lijkt steeds harder te worden. Goeie zaak, al zijn sommige ontwikkelingen wel jammer.


Shit was moeilijk om te kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 27-09-2012 12:43]


You have time. You are doing fine.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 27-09-2012 23:42 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Nieuwe South Park is weer te flauw voor woorden en speelt (oa) in op een nieuwsfeitje dat de meesten over een week of twee niet meer zullen kunnen herinneren... van die grap blijft dus zeer weinig tot niets over. Tegenwoordig kent ieder South Park seizoen nog maar enkele goede afleveringen, magere score want een seizoen telt 14 afleveringen. Oudere shit staat nog steeds als een huis, dat zal over de rotzooi die ze nu maken niet gezegd worden over enkele jaren


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-10-2012 20:57 by Mark Profiel van Mark

Eerste aflevering van seizoen 7 van Dexter.



FUUUUUUCKKK!!!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-10-2012 21:10 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 1 oktober 2012 20:57 schreef Mark het volgende:
Eerste aflevering van seizoen 7 van Dexter.



FUUUUUUCKKK!!!!


Ook net gezien.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 02-10-2012 22:02 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Straks de derde aflevering van Revolution kijken... als deze aflevering weer zo lauw is als de vorige twee haak ik af. Op IMDB zijn de reacties ook redelijk gematigd, terwijl de meeste tv series tegenwoordig superhoge scores halen... zelfs soapy rotzooi zoals Revenge scoort daar een ruime 8.

http://www.imdb.com/title/tt2070791/


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 03-10-2012 1:48 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Revolution ZUIGT!



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 03-10-2012 8:43 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

Hm, trailer zag er wel oke daarop de eerste paar afleveringen binnengehaald, maar niet de moeite dus?



Daops
Usericon van Daops
Posted 03-10-2012 12:16 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 1 oktober 2012 21:10 schreef Onweerwolf het volgende:
Ook net gezien.
Inderdaad zeg..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2012 12:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 oktober 2012 22:02 schreef Mortis Rex het volgende:
Straks de derde aflevering van Revolution kijken... als deze aflevering weer zo lauw is als de vorige twee haak ik af. Op IMDB zijn de reacties ook redelijk gematigd, terwijl de meeste tv series tegenwoordig superhoge scores halen... zelfs soapy rotzooi zoals Revenge scoort daar een ruime 8.

http://www.imdb.com/title/tt2070791/


de beschrijving op IMDB is best wel oke. wat is er dan mis met deze serie? te sloom ofzo?

op zich kan een trage tv-serie op DVD wel weer erg gaaf zijn, dan kun je immers gewoon doorkijken. (

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-10-2012 13:01]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-10-2012 13:16 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik vond de eerste 2 afleveringen van Revolution matig, maar de 3e wel een stukje beter. Het probleem van deze serie is dat het nogal plastic overkomt en de personages niet echt 'engaging' zijn net als bv bij Terra Nova.

In de 3e aflevering zat wel een leuke verwijzing naar The Stand overigens.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-10-2012 13:50 by MMayo Profiel van MMayo

Nog steeds Desperate Housewives aan het kijken, seizoen vijf bijna af. En uiteraard kijk ik ook "Wie trouwt mijn zoon", heerlijke hoogstandje aan tv serie en uiteraard uitermate geschikt voor dit topic.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2012 13:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

WTMZ gisteren gezien.

Die-ene-met-die-moeder-met-dat-drugshoofd-en-problemen met-los-laten: WAT EEN FOCKING MONGOOL BEN JIJ.

Op date met chick: naar oorlogsmuseum. REALLY?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-10-2012 13:52 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 3 oktober 2012 13:50 schreef MMayo het volgende:
Nog steeds Desperate Housewives aan het kijken, seizoen vijf bijna af.


Geniale serie, helaas gestopt dit jaar.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-10-2012 14:00 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 oktober 2012 13:52 schreef Jenje het volgende:
WTMZ gisteren gezien.

Die-ene-met-die-moeder-met-dat-drugshoofd-en-problemen met-los-laten: WAT EEN FOCKING MONGOOL BEN JIJ.

Op date met chick: naar oorlogsmuseum. REALLY?


'Ja jij past natuurlijk beter bij mij qua karakter. Maar Stephanie.... Ja die is natuurlijk wel super mooi he "

En reacties op twitter:

MONIQUE!!! Ik heb je uitgedroogde zeikhoofd gemist, popje! Kom. Schuif nog een stukje meer richting de afgrond met je stoel. #wtmz

Pas stond ik achter Monique bij Blokker. Ze kocht een bezem. De verkoopster vroeg nog: "Zal ik 'm inpakken of vliegt u er zo mee weg?" #wtmz

Maar ben wel fan van Jeffrey de randdebiel hoor, wat een top tv..

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-10-2012 14:07]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2012 14:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 oktober 2012 14:00 schreef MMayo het volgende:
'Ja jij past natuurlijk beter bij mij qua karakter. Maar Stephanie.... Ja die is natuurlijk wel super mooi he "

Ja, dat laat je je als vrouw toch niet zeggen? Slag veur de bek en weglopen is het enige antwoord imho.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-10-2012 14:16 by MMayo Profiel van MMayo

Nu heb ik laatst ook Oh Oh Europa voor het eerst bekeken, moet zeggen dat dit toch wel een dieptepunt was. Bedoel, ik hou van pulp tv op z'n tijd maar dit ging mij toch echt te ver. Met name die ene homo met zijn schijthoofd, kolere zeg daar zou je alleen bij het zien van zijn kop al een potlood door zijn oogkas willen raggen. Mika de Diva.






Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2012 14:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat heb ik gelukkig weten te vermijden.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-10-2012 14:34 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 oktober 2012 21:10 schreef Onweerwolf het volgende:
Ook net gezien.


Yeaaaaah!! Wachten duurde lang..


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-10-2012 15:01 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 3 oktober 2012 14:16 schreef MMayo het volgende:
Nu heb ik laatst ook Oh Oh Europa voor het eerst bekeken, moet zeggen dat dit toch wel een dieptepunt was. Bedoel, ik hou van pulp tv op z'n tijd maar dit ging mij toch echt te ver. Met name die ene homo met zijn schijthoofd, kolere zeg daar zou je alleen bij het zien van zijn kop al een potlood door zijn oogkas willen raggen. Mika de Diva.







Tering ja, niet te doen die serie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen