![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Is die gast nou nog niet dood? "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote: Goed argument wel! quote: Ik ben net voor de laatste aflevering van het vorige seizoen gestopt. Geen motivatie meer om verder te kijken. ![]() |
|
Het is inderdaad perfect mogelijk dat GoT je ding niet is, het is wel een genre waar je voor moet zijn ![]() Breaking Bad is dan eerlijk gezegd een serie waarvan ik ook meer verwacht had. Al zóveel goeds over gehoord dat ik ook ben beginnen kijken, maar na de eerste vier afleveringen voorlopig nog niet verder gekeken. Ik ga dat nog weleens doen, maar het is een slecht teken als je totaal niet de aandrang voelt om verder te kijken :x En ik vind het vreselijk jammer dat er van Green Wing maar twee seizoenen gemaakt zijn. Daarbij ben ik bij momenten echt uit de zetel gerold van het lachen ^^ Wanneer ik op tv eens een fragment zag maakte dat me totaal niet nieuwsgierig, maar toch de dvd's bekeken en geen spijt van gehad ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 07-08-2013 22:54] Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: Historisch moment ook, Argh die zich waagt aan fantasy. ![]() Ik moet nog steeds aan Hannibal beginnen. ![]() |
|
Zevende seizoen van Dexter uitgekeken. Goed seizoen! Ik had al van verschillende mensen gehoord dat het einde erg tegenviel, maar dat vond ik helemaal niet eigenlijk. Straks beginnen aan het achtste ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Oh dear. Net seizoen 6 van True Blood uitgekeken. Grote fan geweest van de serie, maar wat een on-ge-looflijk lame seizoen. En ik dacht dat het 5de seizoen al erg was ![]() ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: Komt er dan een 8e seizoen? ik dacht dat dit het laatste was! ![]() |
|
quote: Er staan zelfs al acht afleveringen van het achtste seizoen online ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
"the bridge". deens/zweedse misdaadserie, een van de beste die ik ooit heb gezien. ik denk dat ik als volgende serie "the killing" eens een kans ga geven ![]() |
|
quote: Inderdaad een superserie. Onmogelijk om te stoppen met kijken ook ![]() The Killing is ook een aanrader! Ik vond The Bridge beter, maar eerste seizoen van The Killing is ook zeer spannend. Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Aan seizoen 5 van Breaking Bad begonnen, wat was dat einde van seizoen 4 goed. Beste serie die ik ooit gezien heb, dat zeker. ![]() |
|
Beste? Ik heb er al zodanig veel goeds over gehoord dat ik er ook eens aan begonnen was, maar na de eerste vier afleveringen niet verdergekeken... Niet dat ik het slecht vond, gewoon niet meteen de aandrang om voort te kijken. Maar ik hoor het van zoveel mensen dat het wel aan mij zal liggen, toch nog maar eens een extra poging doen ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Trouwens, voor wie het interesseert: Eric gaat in de laatste True Blood-aflevering voor full frontal nudity. ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: The Bridge Heerscht. Het eerste seizoen van the Killing vond ik iets te langdradig, de 2 seizoenen erna vond ik vele malen beter. Boeiender ![]() |
|
quote: Is dat dezelfde The Bridge die nu op Fox wordt uitgezonden? Over twee detectives, een Amerikaanse en een Mexicaan? ![]() |
|
quote: Dat is de amerikaanse variant. Ik heb die niet gezien, wel Bron / Broen... http://www.imdb.com/title/tt1733785/?ref_=sr_2 Dit is de remake: http://www.imdb.com/title/tt2406376/?ref_=sr_1 Boeiender ![]() |
|
De remake is naar het schijnt ook zeer goed, al neem ik voldoende met de originele versie ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Ik vond de originele erg sterk, snap niet dat daar weer een remake van gemaakt moet worden. ![]() |
|
quote: Amerikaaaaaaaaaa, ie weettoch! Boeiender ![]() |
|
Inderdaad, je kan toch moeilijk verwachten dat ze met ondertitels gaan kijken ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Net zoals die Duitsers met hun nagesynchroniseer. Raar volk. ![]() |
|
Het derde seizoen van Falling Skies uitgekeken, toch wat anticlimaxig. En begonnen met Hannibal, valt me mee tot nu toe, al waren er wat slaapverwekkende momenten. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Voor fans van How I Met Your Mother is Community trouwens ook een aanrader. Leuke serie, zeer ontspannend. Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |