![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
MC Hammer Smashed Face ![]() |
|
![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Top Gear is terug. Yay! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Dexter is weer begonnen. 1e nieuwe aflevering was weer typisch. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Oeh, in Amerika toch? Eerste aflevering in Engeland duurt geloof ik nog een paar maanden ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Lekker snel de nieuwe Nemesis geintroduceerd ![]() ![]() |
|
quote: Piratenbaai is ook jouw vriend! ![]() @ Spectre, ja, dat beloofd nog heel wat zo. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Ja tof, jammer van die eeuwige herhalingen alleen ![]() |
|
Hier zonder dat ik het echt door had weer helemaal aan de reno 911. Wát een heerlijk foute serie! Even wat anders: this is jinsy. Engelse comedyserie. Beetje monty python. Beetje blackadder. Beetje van alles qua engelse humor. Redelijk absurd ook. Echte aanrader! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Zeker vet. Charlie is een van de gaafste personages ooit en het spel Chardee McDennis zou gewoon te koop moeten zijn. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
*schop* Helemaal niemand "Justified"? Very american, lekker broeierig 'southern' sfeertje, niet te snel, een soort western anno nu! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote:Aan begonnen, nog te weinig van gezien om een oordeel te geven. Boeiender ![]() |
|
Ik heb gisteren lekker geblowd en TV gekeken, programma's die ik anders nooit zou bezien Voetbal, Keek en Kibbeling ik wist echt niet of het nu fictie was of niet, en dat lag niet alleen aan het blowen. Wat grappig is dat zeg, met die voetbal Dan Wild Arabia ![]() Dan Obsessions, over internetverslaving in CHina. Vette docu ![]() en dan de film Doodslag met die cabaretier ook best goed ![]() leke avond met Nederlandse TV en dat toonden ze nog Aanrijding in Moscou ook op Ned2, één van de beste Vlaamse films ever signature ![]() |
|
Begonnen aan Game of Thrones. Vette shit, mooie plaatjes, maar aan het eind van EP3 hoor je metaal op metaal slaan terwijl ze aan het oefenen zijn met houten zwaarden. Dat is nogal een opvallende fout, jammer. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Hier? Op het eind? Dat klinkt expres als staal op staal, omdat Ned zich dat zo voor begint te stellen. Hij begint er naar te kijken en vindt het leuk om te zien hoe zijn dochter daarmee bezig is, dan is het nog een spelletje en hoort hij het als hout (zoals het is). Daarna begint hij in te zien dat het ooit weleens écht kan worden, waar Arya mee bezig en stelt zich een scène waarbij er dus met echte zwaarden gevochten word. Je hoort op het einde ook méér dan twee zwaarden én wat achtergrondgeschreeuw alsof ze op een slagveld staan. Eerst lacht hij ook nog, maar bij dit 'visioen' betrekt zijn gezicht. Dat is dus geen fout ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 09-07-2013 9:47] No dogs, no masters. ![]() |
|
=[ Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
GoT is voor Assie, wat God is voor Fusion; wat krom is, is recht, zolang er maar geen lelijk woord over GoT overeind blijft. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Kom kom, dit ligt er meters dik bovenop ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
ಠ_ಠ <|> /ω\ If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
True Blood al verder gekeken, trouwens? Ik ben nu tot en met aflevering 3 gekomen. Blijft beter overeind dan ik dacht, maar er móet echt in verhaallijnen gesneden worden. Teveel irrelevante shit. Alleen de faerie-babies zijn gave 'extra' lijntjes. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Tot nu toe naar mijn mening het zwakste seizoen tot nu toe. Rolt niet lekker, maar dat komt wellicht door de vele lijnen. Maarrrr..... Ik heb gisteren de aflevering van vorige week gezien en de faeriebaby, Bill/Lilith en de Sookie/Eric lijnen gaan sowieso bij elkaar komen en de Alcide-lijn zou daar ook heen kunnen gaan zoals het verhaal zich nu ontwikkeld. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
De Bill- en Eric-lijn zag ik al als 1, en de fairybaby-lijn kruipt daar zeker naartoe - dit zou nog wat moois kunnen worden allemaal. De Alcide-en-andere-shapeshifters-lijn ook wel, maar die vind ik héél irritant nu. Terry/Arlene zijn ook te irrelevant geworden. Lafayette eigenlijk ook, maar die is liev. No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |