![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wa? ![]() |
|
Top Gear. ![]() |
|
o ![]() |
|
quote: Mooi inderdaad! Voor de rest kwam ik erachter waarom ik dit programma grotendeels heb geskipt destijds; het is gewoon niet leuk genoeg. De korte stukjes zoals die bekende band-spoofs zijn leuk maar dat is ong. een minuutje per aflevering. Nog eentje om het af te leren, daarna nooit meer Muppets Tonight voor mij; Nine Inch Snails [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 29-01-2013 1:08] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: ik ga in april naar Amsterdam kijken, schijnt es leuk te zijn. straks naar American Horror Story kijken, wazige eerste aflevering zeg O_o, gebeurde eigenlijk enorm veel in signature ![]() |
|
De eerste aflevering van The Following was best leuk. Ik ben wel benieuwd welke kant ze opgaan. ![]() |
|
Californication is ook weer begonnen, waar het vorig jaar af en toe al vermoeiend werd lijkt het dit jaar wel een hele grote parodie op zichzelf te worden, met een aantal ontzettend irritante nieuwe karakters. ![]() |
|
quote: Ja, viel niet tegen, en men kan alle kanten op, wel een goed uitgangspunt. Boeiender ![]() |
|
Ik kom overal de serie Vrouwenvleugel tegen is dat wat? signature ![]() |
|
quote: Als je een laagopgeleide huisvrouw van middelbare leeftijd bent wel. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
O. beetje zoals Gooische Vrouwen dan? signature ![]() |
|
quote: Dacht dat die juist de hoofdrol speelden in die serie. [/aanname] ![]() |
|
Klopt, maar dat was ook wel een beetje de doelgroep waar ze het van moesten hebben denk ik, meeste soaps waarschijnlijk. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Minder humor, slecht geacteerd, vrij ordinair (als ik het mij goed kan herinneren) en (sowieso) hopeloos verouderd ondertussen. Het zal voor sommigen enige nostalgische waarde hebben.. c'est ca. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Nieuwe afleveringen van de miniserie Black Mirror zullen dit jaar te zien zijn op BBC4, geen idee wanneer precies of hoeveel afleveringen... maar het komt terug iig ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Ik heb me eindelijk over mijn elitaire anti-hype gedrag heengezet en ben begonnen aan The Big Bang Theory. Dat is inderdaad een verdomd leuke serie, beter dan ik verwacht had. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: subliem! Kijk ik naar uit signature ![]() |
|
quote: ![]() Net toevallig s06e14 gezien, het blijft leuk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Erg goede serie. Een van de betere van Nederlandse bodem ooit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Nee, daar lijkt het totaal niet op, uitgezonderd de toevallige focus op vrouwen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: De 2e aflevering was ook prima. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: zijn er zo nog die ok zijn? Genre Stille Waters of Van Vlees en Bloed? signature ![]() |
|
Die ken ik allebei niet. Maar Nederlandstalige series zijn bijna zonder uitzondering kut. Fort Alpha vond ik leuk, maar da's wel een specifieke doelgroep. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
genre Queer as Folk? of Westenwind / Bloedverwanten signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |