![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Er komt een 2e seizoen van de Nederlandse misdaadserie Penoza! ![]() http://penoza.kro.nl/penoza-serie2/default.aspx 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Nog nooit een Nederlandse serie gezien die niet tenenkrommend slecht was. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote:Goudkust. Kom op gast, je kan niet anders dan toegeven dat die serie epically master was. Baantjer was leuk, misschien niet baanbrekend, maar ook niet tenenkrommend. Dont make me pull out the gif. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Ik vind jou heel goed ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Dat mag. Voor mij moet een serie ook een degelijke verhaallijn hebben, niet alleen maar gore en blote tieten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Paar jaar geleden werd dat 's nachts herhaald, tezamen met het beste programma der Neerlandse televisie ooit; Girltalk ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote:Mute + fap. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Wek ik ergens de indruk dat ik dat de belangrijkste ingredienten voor een serie vind? Dan zit je er heel ver naast namelijk. Ik vind Spartacus wel heel erg leuk trouwens... over bloed en tieten gesproken. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Toe maar, hoezo dat? quote: Goudkust! ![]() Baantjer was idd een toffe serie, ik keek er altijd naar. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Vrouwenvleugel en medisch centrum west! Dokter jan die elke aflsrvering zo de lul was, mooi was dat toen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja dat waren ook legendarische series, ze komen op een of andere digitale zender waarvan ik de naam ff kwijt ben regelmatig nog voorbij. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Vrouwenvleugel, man wat vond ik dat geniaal bedacht toen die negerin heel verbaast er achter kwam dat ze zwart was hahahahahahaha ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Ja, idd, maar nu hoef ik het niet meer te zien. MCW. Vroeger keken we die serie vrijdags met m'n bandje en nog wat gasten bij een van de leden, midden in de nacht. Met veel bier en wiet. En dan schreeuwen naar de TV: DOKTER JAN, DOKTER JAN, DOE HET NIEHIET!!! quote: Ja, die wilde wit zijn, ja. Mooi! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 20-11-2012 20:20] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Momenteel draaid The Big C hier overuren. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Het is nu ook niks om weer naar te kijken, het amateurisme straalt er vanaf, maar dat zagen we toen nog niet. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Wij keken het juíst om dat amateurkneuterige spel. ![]() ![]() Jij zat met natte haartjes op de bank, wij gilden KUTHOER naar Ingrid van de Wouden-van der Linden. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 20-11-2012 21:58] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Dat bedoel ik dus. Overigens best een aardige serie hoor, daar niet van, maar als je ergens het label soapy en laagdrempelig op kunt plakken dan is het Spartacus wel. maar goed, ieder zijn ding. Als we allemaal hetzelfde leuk zouden vinden dan zouden er weinig series overblijven. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-11-2012 22:10] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Briljant ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Erg cool! Net klaar met seizoen 1.... Super! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: seizoen 2 is even goed!!! ![]() ![]() |
|
Afgelopen weekend met mijn vriendin aan Torchwood begonnen, en na Doctor Who trekt ze dat gelukkig ook goed. Daarna tackle ik eindelijk Deadwood en een Battlestar Galactica (dit keer op Blu-ray, na de dvd-box voor een leuk prijsje te hebben kunnen verkopen). En daarna maar eens door met seizoen twee van Game of Thrones, waar ik me op het moment totaal niet toe kan zetten. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Op youtube kun je nu "blood and chrome" volgen. dat gaat over een jonge Adama. best wel vet! ![]() |
|
quote: Weet ik! ![]() Ga ik binnenkort ook even bekijken zodra de boel compleet is. Tien minuten per keer bij de pc hangen vind ik niet echt lekker kijken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Unser van Sons of Anarchy zou een ban op dit forum krijgen. ![]() Hij is net klaar met zijn chemo. Tara komt op bezoek. Kutmuziek op de achtergrond. -Let's get out of here. This Kenny G shit is gonna give my cancer cancer. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |