![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hmm, te moeilijk wellicht. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
In welke tijd moet ik BSG plaatsen? Caprica City ziet er niet enorm futuristisch uit. Ze hebben dan wel weer een ftl-drive. Aan de andere kant hebben de civilians totaal normale [aardse] kleding aan. En hoe zit het daar eigenlijk mee? Voor iedereen op de 12 colonies is Earth niks meer dan een myth, maar dan wel gewoon telefoons gebruiken met een kabel eraan. Of ziet de aarde er in BSG totaal anders uit? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Net klaar met de finale van seizoen 1. Frakking siked. Iemand Blood & Chrome al gechecked? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: ja, ook "siked"... ![]() ![]() |
|
quote: Ga gewoon verder kijken en google niks! ![]() |
|
quote:Ik meende te lezen dat het qua Blood & Chrome enkel bij een pilot blijft. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Ja, helaas wel. Maar goed beter dan niets en de DVD komt hier zeker in huis . Ik heb wel gelezen dat Bryan Singer (x-men etc.) graag een Battlestar galacticafilm wil gaan maken. Wellicht dat we op die manier weer een keer wat kunnen gaan zien. En je kun natuurlijk het origineel eens gaan bekijken. Wel wat oudbollig maar de serie heeft zeker charme.. ![]() |
|
Nog niet misschien. ![]() Hierna staat Enterprise op het programma. ![]() Wel erg irritant dat episode 10 van season 2 het niet deed. Daar maakt Cain haar debuut en frakking hell die is lekker. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Net de eerste reeks webisodes gezien. Ik heb ze maar gewoon gekeken omdat ze niet ze heel lang duren, maar damn, wat een pauper kwaliteit zeg. Waarom doen ze dat eigenlijk? Is dat om de community warm te houden tussen seizoenen door? En hoe is Caprica? Zeer benieuwd om erachter te komen hoe het ooit begon, Cylon-wise. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Over Caprica zijn de meningen verdeeld. Je moet zeker geen spacebattles etc. verwachten, het is eigenlijk meer een soort van soap opera met virtual reality . Desondanks was het toch een erg interessante serie die het prille begin van de zelfbewuste cylons liet zien... aanvulling: caprica is zo en serie waarvan je de afleveringen eigenlijk heb beste achter elkaar kijkt. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-11-2012 21:51] ![]() |
|
Ik vind er weinig aan. Slecht geacteerd, vooral door de hoofdrolspeelster, enorm zaai verhaal en dan ook nog dat geneuzel met die brillen... Laat maar. ![]() |
|
Aight, maar wordt er een beetje in detail uitgelegd hoe de Cylons came to be? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Ja, maar alleen het echte begin. Niet hoe ze in opstand kwamen en eigen vloten bouwden bijv. voor meer info (met natuurlijk veel spoilers) zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Caprica_(TV_series) (andere tips: firefly, Balylon V ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-11-2012 22:02] ![]() |
|
quote: Ja, maar trust me, je wilt het niet weten. ![]() |
|
![]() Firefly ga ik niet kijken. Trek het erg slecht als een serie vroegtijdig gecancelled is en ik met vragen blijf zitten. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Die Serenity film vond ik wel best ok. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Serenity breidt er alsnog een soort van einde aan, al blijft het natuurlijk eeuwig zonde dat de boel gecancelled is. Toch zeker de moeite waard hoor, gave serie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Dat valt met Serenity best wel mee. Je kunt die serie dan ook gerust "veilig" bekijken. ![]() ![]() |
|
Nice, die gaat op de lijst om te kijken. Eerst BSG afmaken, dan Enterprise, dan een zwik sf films, en dan Firefly. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: +1! En je verder niet druk maken over onbelangrijke details zoals wanneer in de toekomst BSG plaatsvindt. Gewoon beschouwen als de fictie die het is en accepteren dat het om een alternatieve versie van onze aarde in de toekomst gaat en verder kijken. En die webisodes waren inderdaad destijds vooral als vullertje voor tussen de seizoenen door, om het publiek warm te houden tijdens de bizarre programmering van SyFy. Caprica vond ik zelf destijds sterk, maar achteraf komt dat ook voor een gedeelte door een honger naar ‘nieuwe BSG’, iets wat Caprica absoluut niet levert (of pretendeert te leveren). Ik vermoed echter dat het voor jou niets is; Caprica is enorm ‘praterig’ met een vrij hoog soapgehalte. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Is er een soort van "leven na bsg..." forum, waar mensen "napraten", en ik antwoorden kan vinden op vragen die niet beantwoord zijn als ik de hele serie gekeken heb? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Er was destijds het forum op SyFy wat aardig goed liep, al weet ik niet of die het anno 2012 nog doet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Op IMDB wordt nog wel het een en ander gepost.. maar als je nog wat seizoenen galactica moet gaan bekijken kun je wellicht beter niet al te veel rond gaan kijken in verband met spoilers.. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-11-2012 15:00] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |