![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Scripted reality" nieuwe rage bij tv-makers "Achter gesloten deuren" en "Overspel in de liefde" zijn twee tv-reeksen van waargebeurde verhalen die door acteurs worden nagespeeld. Scripted reality" heet het genre en volgens sommigen is het de toekomst van de televisie. Laat ons hopen van niet ![]() Zondag de eerste van 'V' gezien. Precies nogal van de hak op de tak. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote:Om te janken zo slecht is het. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Bahbah Boeiender ![]() |
|
quote: Net zoiets als "hardcore pawn"of "storage wars"? ![]() ![]() |
|
quote:Erger, dramatische kulverhalen door 20e rangs acteurs uitgebeeld alsof het 'echt' is. Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() Boeiender ![]() |
|
Duurde even voor het kwartje viel. Ben dan ook nog steeds niet begonnen met de serie. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Is ook echt té niet-grappig. Gênant gewoon. Wel zeer aardige serie overigens. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Wacht, zijn we het eens over twee dingen tegelijk? Waar gaat het heen met de wereld? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Buch in de bajes afgelopen. ![]() Misschien wel het beste programma van dit jaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik denk eerder dat het een manier is om al die arme acteurs ook eens een baantje te bezorgen. Buch in de bajes was inderdaad verrassend. Verwacht je eigenlijk niet bij RTL5... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Wat vindt men hier van die Hannibal-serie? Persoonlijk ben ik wel fan van het Lecter-personage (goede smaak qua (orgaan)vlees ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 31-05-2013 8:08] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Ik wil mijn beeld van H. Lecter = A. Hopkins in ere houden. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote:Gezeur. Hij was ook al H. Lecter2.0. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Hij gaf de rol gewoon glans. Manhunter trek ik dan ook totaal niet. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
In de film Hannibal is hij al een pafferige oude zak die zich nog amper kan bewegen. De scenes bij de carrousel en dat hij ontvoerd wordt, zie je dat hij toen al moeite had met het fysieke gedeelte. Met een topfilm heeft hij geen patent op de rol. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Met een topacteerprestatie mijns inziens [/mening] wel. ![]() /inbe4jesnapthetniet [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 31-05-2013 10:06] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Die Hannibal serie is de beste nieuwe serie van het jaar. Mads Mikkelson is minstens even goed als Hopkins.. minder "over the top" en dus wat geloofwaardiger. Hopkins heeft zelf ook al vaak genoeg gezegd te oud te zijn voor die rol trouwens. Kijk ook wel uit naar de miniserie Under The Dome, naar een verhaal van Stephen King. Trailertje doet alvast vermoeden dat het wel de moeite waard zal zijn. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
"On May 30, 2013, Hannibal was renewed for a second season of 13 episodes, which will air in 2014.[3]" If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Ah. Gisteren bekend gemaakt zie ik, dus toch verlengd. Nahja, ik moet nog verder kijken en/of haak af. Trok 't slecht laatste episode die ik zag. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ik ben deze mening nog steeds toegedaan. Ik vind vooral Graham een vervelend personage met z'n elanden-hallucinaties. Ik heb tot dusverre 6 eps gezien dus ik loop iets achter. Ik ga de serie op zich wel afkijken denk ik maar het heeft even geen prioriteit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
O. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |