![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
BSG is inderdaad één van die series waarvan het doodzonde is als je daar spoilers van ziet en leest. Is mij helaas ook gebeurd destijds ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik snap echt niet dat je je nu al druk gaat maken over vragen die niet beantwoord worden, sowieso.. waarom moet alles beantwoord worden? ![]() |
|
Net de eerste aflevering van The Walking Dead gezien. Ik ben niet zo'n seriekijker, maar ik zie wel waarom men hier zo enthousiast over is. ![]() |
|
quote: Cool. Doorzetten. Zakt her en der wat in in seizoen 1 en 2, maar seizoen 3 compenseert dat in ieder geval voor de eerste 4 afleveringen VOLLEDIG! Tril nu nog na van s03-e02-04... No dogs, no masters. ![]() |
|
Als ik twee seizoenen door moet om een paar vette afleveringen te zien, denk ik dat ik wel betere dingen te doen heb.. ![]() ![]() |
|
quote: Ha ![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Hehe ![]() ![]() |
|
quote: Ik blijf dat overal maar lezen van dat inzakken, maar ik vind dat persoonlijk echt erg meevallen. snap niet helemaal wat men bedoelt met inzakken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Respect, dan! ![]() Maareh, ja. Er zijn momenten vooral in het midden van het seizoen waarop er weinig ontwikkeling of actie is, vind ik. En daar begon ik me in seizoen 2 in die mate aan te storen (icm wat andere plotelementen), dat als seizoen 3 weer dat patroon zou volgen ik er wel klaar mee zou zijn. Het is natuurlijk deels wel een elkaar aangepraat fenomeen, als je het eenmaal te traag vindt ga je er ook teveel op letten ![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Inzakken??? joh, dat valt toch best mee! maar als het "te mild"wordt kan ik je alleen maar de comic aanbevelen. Daarbij is de tv-serie teletubbies! maar seizoen 1 was natuurlijk heel kort en dan kun je best eens veel actie achter elkaar zetten. Als de serie echter wat langer wordt, dan wordt het al snel saai. Als BG ook alleen maar uit cylonaanvallen en spacebattles zou hebben bestaan zou de serie ook al snel saai zijn geworden [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 28-11-2012 20:53] ![]() |
|
Kijk, dat bedoel ik. Voet van het gaspedaal zo nu en dan is niks mis mee, als er wat karakterontwikkeling voor in de plaats komt. De hele sfeeropbouw is geweldig. Er werd hier steeds gezeikt dat men zo lang in de boerderij zat, nou, nonsens, viel heel erg mee. Was juist super om alle onderlinge spanningen naar boven te zien borrelen. Net als in Dawn of the dead zijn het niet zombies die een zombiefilm gaaf maken maar het claustrofobische gevoel van ingeslotenheid en onderlinge spanningen. 12 x 60 minuten lang zombieguts zien rondvliegen wordt ook binnen no-time saai. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik vraag (vroeg) niet per se om meer zombies, ontwikkeling is inderdaad ook prima. Alleen was er (voor mij) op zich wel ontwikkeling, maar een deel daarvan vond ik niet interessant om te zien dus bah nee, toch niet ![]() ![]() Ik vind overigens nú de ontwikkelingen een stuk betekenisvoller, grootser, verreikender. Samen met meer zombies = heaven. En daarbij moet ik wel zeggen dat de zombiegalore van seizoen 3 aflevering 1 hoewel gaaf bijzonder gratuit was, ben blij dat ze dat ook maar één keer deden tot nu toe ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-11-2012 22:14] No dogs, no masters. ![]() |
|
Mensen check ook vooral de game. Schijnt nog vetter te zijn dan de serie. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Inderdaad, het duurde slechts een heel seizoen van 13 afleveringen om daar weg te komen. Gelukkig was er wel genoeg tijd om sommige personages beter te leren kennen... voordat ze in de finale om zeep werden geholpen. Nee, het was goed duidelijk in het tweede seizoen dat er flink wat problemen waren achter de schermen. Prima als je dit wil ontkennen, maar zelfs de cast en crew waren behoorlijk vocaal in hun onvrede. Nu bijna halverwege seizoen drie mag gerust gesteld worden dat die problemen opgelost zijn... per aflevering gebeurt er meer dan in heel het tweede seizoen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Nog 1 episode en dan klaar met bsg seizoen 3. Het wordt steeds gaver, maar bij seizoen 3 had ik wel af en toe het gevoel dat men van de hak op de tak sprong. Vaker op IMDb reeds bekeken afleveringen teruggelezen om te checken of ik niet iets gemist had. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: ff volhouden, de moed niet opgeven etc. etc. Ik wil alleen maar zeggen dat BG, naar mijn mening dan, een zeer bevredigend einde kent (in de zin van dat er oplossingen en uitleg wordt gegevene) ![]() |
|
quote: Hou het alsjeblieft bij die eerste aflevering, wat ernaar komt wordt gezapige soap geneuzel en is het kijken niet waard. Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Aansteller. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Meen je dat? Ik vond het echt slappe hap, matig geacteerd, en verhaal lijnen die me in slaap doen vallen. Soap zooi. Boeiender ![]() |
|
Voor de gein crimi clowns op veronica gekeken, met johny de mol. Ik was verrast, erg gaaf gefilmd, goed verhaal tot nu toe. Ik ga het wel volgen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Morgen begint seizoen 3 van An idiot abroad, zin in. Ben benieuwd wat voor zooi Karl Pilkington dit seizoen zal uithalen. Vindt zijn uitspraak uitspraak uit seizoen 2 nog steeds. Happiness is like cake, if you have to much of it, you get sick of it. Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Mooi, ja! ![]() Edit: welke zender eigenlijk? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 01-12-2012 0:15] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik vond zijn uitspraak over welke superheld hij zou willen zijn nog steeds de mooiste. Ik heb een tijdje slap op de bank gelegen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |