|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie z'n moeder ? Ik, Wil Schuurman |
|
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf spel zeg, tering. Of hij ook op low spec machines draait weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat het er erg realistisch en oogverblindend uit ziet. Je word echt in de (overigens enorme) wereld gezogen en er zijn enorm veel klasses waaruit je kan kiezen en het is totaal geen non stop hack en slash werk. Maaruh, ik ga weer verder met mijn imperial knight, bijna level 4 Life doesn't get much better than this! |
|
Ik draai het overigens op een 1,4 gigahertz amd thunderbird bakkie met 512 meg ram, op een resolutie van 1280x768 loopt het spel enorm vloeiend, dus ik denk dat je met jouw machine het op een 800x600 met een zichtveld op medium wel vloeiend kan draaien. Life doesn't get much better than this! |
|
zwaar verslavend spel http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: wat voor videokaart draai je het op? bij mij op 1.4 athlon met 512 mb en geforce 3 ti 200 draait het in 1024x768 met viewing distance op 1/3 net lekker. hier wat van mijn screens: |
|
Ik vind hem niet erg realistisch. Beetje grote paddestoelen he... |
|
Niet zeuren dit spel heerscht ik geloof dattie in juni in europa uitkomt en dan ga ik em meteen kopen. Maar hopen dat ik mijn savegames kan importeren |
|
ja, ik gaat hem ook aanschaffen zodra ik kan (100maal dank trouwens indirect voor jou heb de iso via jou enzow ) En de wereld van Morrowind ziet er realistisch uit in zoverre dat als de wereld zou bestaan hij er zo uit zou zien....uhh.... iig kop dicht en spelen! ow en ik heb een geforce 2 mx 400, toch geen state off the art kaartje, maar alles loopt erg ok. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: da gaat nie draaien op mijn putertje.. |
|
ff wat (niet zo geweldige) screens gemaakt Life doesn't get much better than this! |
|
ik vin dr dus persoonlijk geen zak aan... maar ja ik ben dan ook uiterst beperkt wat gamesmaak betreft.... ik ga strakkies maar mooi weer wat ventjes ploffen in soldier of fortune 2 REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Dat spel gaat wel in mijn collectie worden opgenomen, zodra ik die nieuwe computer heb Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dat spel heerscht echt zo zwaar, eind van deze maand komt ie als het goed is uit in NL mischien domme vraag, maar hoe moet ik screenshots maken Mischien ook wel grappig om hier neer te posten wat voor ras/level/class etc je karakter is Ben nu een Level 5 Nordic, paladin class DooM III - The legacy of Evil lives on - Coming 2003 |
|
ik heb hem nu ruim een week, heb hem 1 keer gespeeld (ik speel niet zo vaak spellen) en het ziet er idd fantastisch uit... en je hebt er idd een superkast voor nodig De comp op me kamer(PIII 600, 192 MB ram met 2 3d kaarten voodoo II en Diamond Speedstar A90) kon hem dan ook niet draaien, maar de comp in de huiskamer draait hij soepel op (P4 2ghz, 512 MB ram, Ge-Force 3) maar op de comp die word gevraagd in het eerste bericht (ben vergeten wat het was) zal ie ook zeker draaien Don't touch me. I'm evil. |
|
Level 9 imperial knight hiero Hijs niet zo slim, kent weinig spreuken, maar maailt met zijn claymore iedereen van de benen af Life doesn't get much better than this! |
|
level 9 darkelf (custom class hellblade) mage warrior wel slim en hakt met een daikatana Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
hmm ik speel te weinig zie ik ik ben pas lvl 5 |
|
Jeej, lvl 10 Life doesn't get much better than this! |
|
Ga ik dat trekken met een P700 256Mb Ram en een GeForce 2? Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Op 800x600 moet dat wel te doen zijn ja. Life doesn't get much better than this! |
|
Mooi, gaan we dat eens een keertje proberen. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Ik heb hem gekocht, hij loopt goed alleen hij schokt soms, dan loop ik en dan staat het beeld weer ff stil en dan kan ik weer verder lopen. Hij zit er ook niet meer zo mooi uit, de chars zijn lelijk op mijn systeem. Nee, ik ben tot de conclusie gekomen dat dit spel echt voor highend systemen is en breng hem dan ook morgen terug . |
|
Geen slecht spel. Heeft potentie. Beetje Buggy |
|
quote: Spel wordt er niet mooier op hoor, de skins zijn lelijk. Ik raad je gewoon aan dit spel niet te kopen als je geen ghz processor en 64 mb geforce3 of 4 kaart hebt, en natuurlijk 256 mb of meer intern geheugen. |
|
PADDESTOELEN!!! Damn ik moet eens upgraden en iets doen aan mijn vrije-tijd tekort. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |