IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Berichtgeving omtrent dat prinsje die uit skiën ging [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2012 20:32 by bastianus Profiel van bastianus

We willen toch vrijheid van meningsuiting? Dan horen dit soort dingen er gewoon bij hoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2012 11:18 by Mark Profiel van Mark

Dat is natuurlijk totale onzin, Bas. Vrijheid van meningsuiting is niet hetzelfde als fysiek een dienst verstoren. Als ze ergens op hun eigen website dat soort dingen verkondigen, dan is het vrijheid van meningsuiting. Dit gaat duidelijk een stap verder. Probleem is in Nederland momenteel dat onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting' onbeschoft gedrag weggeschoven en met de mantel der liefde bedekt wordt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2012 12:34 by bastianus Profiel van bastianus

Ik was enigszins sarcastisch..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2012 12:35 by Mark Profiel van Mark

Jij? Nimmer!







(oh dan is het goed)

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-03-2012 12:36]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2012 12:45 by bastianus Profiel van bastianus

Jouw laatste zin vat het prachtig samen, Mark, over wat momenteel hier het probleem is. Ik zou daar aan willen toevoegen dat het probleem nog niet eens zozeer bij die 'onbeschoften' ligt, maar vooral bij het feit dat niemand er wat van durft te zeggen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-03-2012 13:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 20 maart 2012 12:45 schreef bastianus het volgende:
Jouw laatste zin vat het prachtig samen, Mark, over wat momenteel hier het probleem is. Ik zou daar aan willen toevoegen dat het probleem nog niet eens zozeer bij die 'onbeschoften' ligt, maar vooral bij het feit dat niemand er wat van durft te zeggen.

Niemand er wat van durft te zeggen? Rot op, zeg, het gezeik over fatsoen is niet van de lucht de laatste jaren. Wat even treurig is als het originele onbeschofte gedrag, overigens.

Grofweg gezegd doet rechts graag onbeschoft en vindt links dat dat maar niet moet kunnen en zouden zowel links als rechts eens gewoon hun werk moeten doen.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2012 13:47 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 maart 2012 13:07 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Niemand er wat van durft te zeggen? Rot op, zeg, het gezeik over fatsoen is niet van de lucht de laatste jaren. Wat even treurig is als het originele onbeschofte gedrag, overigens.

Grofweg gezegd doet rechts graag onbeschoft en vindt links dat dat maar niet moet kunnen en zouden zowel links als rechts eens gewoon hun werk moeten doen.
Goed, point taken. Maar behalve klagen, doet niemand er echt iets aan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2012 13:49 by bastianus Profiel van bastianus

O ja, om bijdehante opmerkingen te voorkomen: Bij mij in de les kan over alles, en dan bedoel ik ook écht alles, gediscussiëerd worden. Maar wel met spelregels, namelijk zonder bewust te beledigen en vooral met inhoudelijke argumentatie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2012 14:29 by Mark Profiel van Mark

Zelfs over de maatschappelijke gevolgen van, pak hem beet, het verkrijgen van HIV na het verkrachten van een seropositieve baby in de naam van Allah?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-03-2012 14:33 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 maart 2012 14:29 schreef Mark het volgende:
Zelfs over de maatschappelijke gevolgen van, pak hem beet, het verkrijgen van HIV na het verkrachten van een seropositieve baby in de naam van Allah?
Hypotetisch gezien wel. Maar beginnen over de koranverbrandingen bijvoorbeeld, biedt al brandstof genoeg voor een explosieve discussie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-03-2012 15:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 20 maart 2012 13:47 schreef bastianus het volgende:
Goed, point taken. Maar behalve klagen, doet niemand er echt iets aan.

Men moet ook niet over en weer klagen, maar gewoon normaal doen. In een overmatige gepolariseerd politiek/maatschappelijk veld kan er echter niet meer normaal gedaan worden, omdat elk verschil direct duizend keer uitvergroot wordt en alle grijstinten onder zwart of wit gecategoriseerd dienen te worden. Zowel aan linker- als aan rechterzijde, nogmaals.

En daarom allemaal van die hele fijne ontzettende boeiende nieuwsberichten (die hier gepost dienen te worden, regel dat) over/van iemand die zich weer ontzettend kwaad maakt over het een of ander wat an sich niet zo boeiend is maar schijnbaar wel tot een kansloos ongenuanceerd verhaal gepromoveerd kan worden om weer wat dode bomen of bitjes en bytjes door de strot van de luie mediaconsument te duwen en ondertussen wat advertentieinkomsten binnen te harken

</off-day>


I wish I was a butterfly


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-03-2012 21:35 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Boksmatch Allah en God uit Neonletters geknipt

De AVRO heeft maandag een scène uit het satirische televisieprogramma Neonletters geschrapt. Daarin vechten Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven, verkleed als Allah en God, een bokswedstrijd uit.

Volgens een woordvoerster van de AVRO is de scène 'na lang beraad' uit de aflevering verwijderd. De bokswedstrijd moest de eeuwige rivaliteit tussen de wereldgodsdiensten uitbeelden, maar zou niet grappig genoeg zijn geweest voor het stof dat de sketch volgens de omroep mogelijk zou doen opwaaien.

"Het is niet onze bedoeling mensen te kwetsen", aldus de AVRO, die uiteindelijk de beslissing nam om de matpartij tussen de twee kemphanen niet uit te zenden. Dennis van de Ven heeft laten weten vrede met de beslissing te hebben. Hij wil overigens nog kwijt dat Allah in de sketch onherkenbaar in beeld was gebracht.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/533211/1/1/100/boksmatch-allah-en-god-uit-neonletters-geknipt.html

Sjeez, was toch lekker bij de vpro gebleven, denk ik dan.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-03-2012 21:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ach, kijken we gewoon naar Burqa Bitches 14: All Allah, All Anal


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-03-2012 21:38 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

You made me google.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-03-2012 21:39 by M. Profiel van M.

Lijkt me een nogal flauwe sketch. Maar:
quote:
Op 20 maart 2012 21:35 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dennis van de Ven heeft laten weten vrede met de beslissing te hebben. Hij wil overigens nog kwijt dat Allah in de sketch onherkenbaar in beeld was gebracht.

LOL!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-03-2012 21:41 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ja, die was ik haast vergeten, in mijn verontwaardiging, hehe.

Mooie eerste aflevering weer, btw. Nieuwe typetjes ook.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-03-2012 21:59 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-03-2012 22:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Een Spaanse zakenvrouw is tot 22 jaar cel veroordeeld na een erg bizar en pervers moordcomplot. Maria Angeles Molina vermoordde haar collega en vriendin Ana Paez op een appartement in Barcelona. Vervolgens stopte ze sperma van mannelijke prostitues uit een bordeel in de vagina en de mond van het slachtoffer om het doen lijken dat de vrouw vermoord was na een verkrachting. Toen bleek dat Molina voor een miljoen euro schulden had gemaakt in de naam van het slachtoffer, kwam de verzekeringsfraude en ook de ware toedracht voor de moord aan het licht.

In Hollywood zouden scenaristen van een thriller deze plot nauwelijks kunnen bedenken. Maria Angeles Molina, bijgenaamd 'Angie', lokte haar vriendin en collega naar een appartement in Barcelona dat ze valselijk had gehuurd in de naam van het slachtoffer. Vervolgens verdoofde ze haar 'prooi', plaatste een plastic zak over haar hoofd en sloot die hermetisch af met tape. Zo stikte het slachtoffer. Om de hele moordscène op een verkrachting gevolgd door moord te laten gelijken, had Molina een even uitgekiend als pervers plan bedacht. In een bordeel van mannelijke prostitués had ze sperma verzameld en dat injecteerde ze in de mond en de vagina van het slachtoffer.

Bewakingscamera
Het motief van het slachtoffer bleek een smak geld. Molina had Paez' identiteitsdocumenten gestolen. Dan sloot ze op Paez' naam leningen en verzekeringspolissen af. In totaal ging het om een miljoen euro. Een bewakingscamera van een bank registreerde echter Molina met een pruik, toen ze 600 euro kwam afhalen van een rekening die op de naam van haar slachtoffer stond. Zo kwam het hele complot aan het licht.

Alibi
Het hooggerechtshof van Barcelona veroordeelde Molina tot 22 jaar. Ze kreeg 18 jaar cel voor de moord en vier jaar voor fraude. Tijdens het proces bleek dat Molina zichzelf een alibi had proberen te verschaffen door in een Porsche naar Zaragoza te rijden om de as van haar vader te gaan halen. Toen ze terugkeerde naar Barcelona voerde ze haar ziekelijke moordcomplot uit.

Aan het shoppen
Toen de politie haar appartement doorzocht, stootten de agenten op een fles chloroform en een verzekeringspolis op Paez' naam. Molina's vriend overhandigde ook de identiteitskaart van Paez aan de politie nadat hij die in hun badkamer had gevonden. Het document was bevestigd achter aan de WC-pot. Molina pleitte onschuldig en zei dat ze aan het shoppen was tijdens de moord. De rechtbank vond de bewijslast echter overweldigend en oordeelde dat ze schuldig was over de hele lijn.




signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-03-2012 22:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De Nationale Recherche heeft gisteren Emile Ratelband opgepakt. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie na berichtgeving van De Telegraaf. De 'positiviteitsgoeroe' wordt verdacht van een poging tot brandstichting in zijn eigen woning, drie jaar geleden.

Het gaat om een huis in Huissen, bij Arnhem. Ratelband zou daar iemand anders in hebben laten wonen om te voorkomen dat de woning zou worden gekraakt. Maar toen Ratelband die 'antikraakwacht' niet meer nodig had, wilde die de woning niet uit.

Brandstichting

Ratelband wordt nu verdacht van een mislukte poging om de man met een brandbom uit zijn huis te verjagen. De politie werd destijds ingeschakeld omdat er een vreemde lucht hing. Agenten troffen onder meer benzine en doorgesneden kabels aan.

Ratelband zei toen erg geschrokken te zijn, maar nu zou dus zijn gebleken dat hij zelf achter de poging tot brandstichting zat.

Nauwe contacten

Volgens het OM kwam de recherche Ratelband op het spoor in een groot onderzoek naar de Amsterdamse beroepscrimineel Rob Z. De twee zouden nauwe contacten hebben.

In hetzelfde onderzoek is ook Panorama-journalist Koen Scharrenberg opgepakt. Hij zou hebben geholpen bij het voorbereiden van de aanslag.



da's niet zo positief

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-03-2012 22:26]


signature


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-03-2012 22:39 by nark Profiel van nark

Emiel Enkelband


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-03-2012 22:39 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 21 maart 2012 22:04 schreef Hypnos het volgende:
In Hollywood zouden scenaristen van een thriller deze plot nauwelijks kunnen bedenken.
Is al eens bedacht, alleen ging die vrouw niet naar het mannenbordeel, want dat hoeft niet als je er goed uitziet.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 21-03-2012 22:40 by Hades Profiel van Hadeshttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Het gaat om een huis in Huissen
Yo dawg, I he...

laat maar


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-03-2012 22:41 by bokkie666 Profiel van bokkie666



Ik zie hem al voor me.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 21-03-2012 22:41]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-03-2012 22:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 21 maart 2012 22:40 schreef Hades het volgende:
Yo dawg, I he...

laat maar


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-03-2012 8:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

bizar....

Sollicitant gevraagd om Facebook wachtwoord

Sinds de opkomst van sociale media sites struinen werkgevers deze diensten af op zoek naar informatie over potentiële werknemers. Steeds meer gebruikers hebben hun Facebook profiel echter op privé staan, waardoor alleen vrienden een kijkje kunnen nemen in hun virtuele leven. Sommige bedrijven nemen rigoureuze maatregelen om toch toegang te krijgen tot de informatie.


In de Verenigde Staten zijn gevallen bekend waarbij personen tijdens het sollicitatiegesprek werd gevraagd hun Facebook gebruikersnaam en inloggegevens prijs te geven.

Vriendenverzoek

In de Verenigde Staten zijn gevallen bekend waarbij personen tijdens het sollicitatiegesprek werd gevraagd hun Facebook gebruikersnaam en inloggegevens prijs te geven zodat de potentiële werkgever alsnog een kijkje kon nemen op de pagina. Bedrijven die niet zo ver willen gaan, vragen sollicitanten om bevriend te worden met iemand van personeelszaken of vragen hen tijdens het gesprek in te loggen op een bedrijfscomputer.


Privacy overtreding

Het vragen om inloggegevens van iemands Facebook pagina is volgens Orin Kerr, hoogleraar recht van de George Washington University, gelijk aan het vragen om iemands huissleutels. Hij noemt het dan ook een ‘kolossale privacy overtreding’.


Bewust

E. Chandlee Bryan, carrièrecoach en medeauteur van het boek ‘The Twitter Job Search Guide’ vindt dat werkzoekenden zich er altijd van bewust moeten zijn wat er gaande is op hun sociale media sites en er van uit moeten gaan dat er iemand naar zal kijken. Hoewel Bryan het kwalijk vindt als bedrijven vragen om inloggevens, vindt ze het geen overtreding als een werkgever vraagt een Facebookpagina in te zien middels een vriendenverzoek.


Verklaring

Ook vindt ze het niet verkeerd als een werkgever van zijn personeel eist dat ze een verklaring ondertekenen waarmee ze akkoord gaan dat ze zich niet negatief uitlaten over het bedrijf op sociale media. “Ik denk dat wanneer je werkt voor een bedrijf, zij jou in wezen steunen in ruil voor je werk. Ik denk dat als je ontevreden bent, je naar hen moet stappen en het niet moet uiten op een sociale media site.”



[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-03-2012 8:19]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen