IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Berichtgeving omtrent dat prinsje die uit skiën ging [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-03-2012 11:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Tering wat nemen bedrijven die social media zwaar op zeg, zonder facebook pagina kun je volgens mij niet meer bij een baas aan de slag. Binnenkort kunnen facebooklozen beschouwd worden als daklozen en moeten ze het maar hebben van het leger des heils.

Hierbij verwijder ik mijn account waar ik toch niets mee deed en zoek maar een betere hobby als heroine verslaafde ofzo.

Edit: Maar waar de fuck vind ik dat knopje

Edit: Piaff Gelukt

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 22-03-2012 11:07]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-03-2012 12:27 by Mark Profiel van Mark

Maar nou kun je geen Farmville meer spelen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-03-2012 12:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

kut dat had ik nog genees ontdekt!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-03-2012 12:31 by Mark Profiel van Mark

Nou ja, dan doneer ik mijn schaap wel aan Schaep of zo.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-03-2012 13:10 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 22 maart 2012 8:18 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik denk dat als je ontevreden bent, je naar hen moet stappen en het niet moet uiten op een sociale media site.”




Da's echt net zo stom als een forum-mod mailen wanneer je problemen met hem hebt ipv er een apart huiltopic voor te openen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-03-2012 13:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 maart 2012 12:27 schreef Mark het volgende:
Maar nou kun je geen Farmville meer spelen

Geldt dit???

Farmville >>>> World of Warcraft


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-03-2012 17:16 by Forever After Profiel van Forever After

Werkloze zaagt moedwillig voet af
Laatste update: 26 maart 2012 17:11

WENEN - Een werkloze Oostenrijker heeft zijn voet afgezaagd, kennelijk om te voorkomen dat een arts hem arbeidsgeschikt zou verklaren.

Enkele uren voor de afspraak maandag bij de arts hield de 56-jarige man zijn voet tegen een elektrische zaag.

De voet werd daarbij boven de enkel afgerukt. De man wierp de voet daarna in een oven.

De man slaagde erin zelf een ambulance te bellen. Hij heeft veel bloed verloren en verkeert in levensgevaar, aldus de politie van Kirchbach. Artsen slaagden er niet in de voet terug aan te zetten.

Hij had de zaag speciaal in de woonkamer neergezet tussen twee stoelen. Ook had hij de beveiliging verwijderd voordat hij zijn linkervoet ertegen aan hield. Zijn vrouw en zoon waren niet thuis.

© ANP / Nu.nl

Mongool


 


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-03-2012 17:22 by faalhaas Profiel van faalhaas

OM eist zeven jaar tegen Keith Bakker

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie in Amsterdam heeft maandag 7 jaar gevangenisstraf geëist tegen verslavingsdeskundige Keith Bakker.


Hij wordt beschuldigd van seksueel misbruik van een reeks meisjes en vrouwen, onder wie twee 15-jarigen.

De kans dat hij in herhaling valt is volgens het OM 'reëel'. Wat het OM betreft mag hij 10 jaar lang niet actief zijn als hulpverlener.

Het gros van de veronderstelde slachtoffers was onder behandeling in de Amsterdamse kliniek van de 51-jarige Bakker.

Eind 2010 kwam de zaak aan het rollen. De ooit zo populaire verslavingsgoeroe werd eind april opgepakt. Sindsdien heeft hij vastgezeten.

Vertrouwen

Volgens het OM heeft Bakker zijn positie als behandelaar misbruikt en daarbij het vertrouwen van de slachtoffers ernstig beschaamd. In vrijwel alle gevallen ging het om kwetsbare meisjes, die hun lot in handen van Bakker en zijn kliniek hadden gelegd.

''Zij keken tegen hem op, vertrouwden hem, beschouwden hem als hun redder'', aldus het OM.

Bakker zou steeds op dezelfde manier te werk zijn gegaan: hij nodigde de meisjes in zijn woning uit, meestal kort nadat zij zich voor therapie in zijn inmiddels opgeheven kliniek hadden gemeld. In zijn huis belandden zij bij hem in bed, om daar allerlei seksuele handelingen te ondergaan.

Verkrachting

De verdachte heeft sommige van zijn slachtoffers dermate onder druk gezet dat in die gevallen sprake is van verkrachting, vindt het OM. In een paar zaken achtte het OM bewezen dat Bakker misbruik heeft gemaakt van zijn gezag en vertrouwen om zijn seksuele zin te krijgen.

Dat een aantal slachtoffers ondanks de misbruikpraktijken telkens toch terugkeerde naar de woning van Bakker, zegt volgens het OM vooral iets over de staat van verwarring waarin de kwetsbare meisjes verkeerden.

Het OM wees ook op het feit dat Bakker hiv-patiënt is, hetgeen extra belastend voor zijn slachtoffers is.

Na aanvankelijk ontkend te hebben, heeft Bakker de meeste feiten inmiddels toegegeven. Dinsdag pleit zijn advocaat, de uitspraak van de rechtbank wordt op 20 april verwacht.

Geschokt

Bakkers advocaat laat weten 'erg geschrokken' te zijn van de eis. "Vooral omdat het OM verkrachting bewezen acht", vertelt Lucy Oldenburg aan Novum Nieuws.

Ze gaat dinsdag proberen om de rechtbank van het tegendeel te overtuigen. "Ook Keith is geschokt. Hij zit als een klein, zielig mannetje in de cel."



wat een verschrikkelijke gast beetje met je aids lijf 15 jarige labiele meisjes verkrachten, zelfs de duivel zou het niet kunnen verzinnen zo ziek



[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 26-03-2012 17:24]


... hoe de hazen lopen ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-03-2012 17:34 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 26 maart 2012 17:22 schreef faalhaas het volgende:

Het OM wees ook op het feit dat Bakker hiv-patiënt is, hetgeen extra belastend voor zijn slachtoffers is.



Waarom eigenlijk geen aanklacht wegens poging tot Moord / Doodslag?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 26-03-2012 17:35 by SadistikFuk Profiel van SadistikFuk

Denk dat hij met zn aidshoofd weinig last zal ondervinden van mannenliefde binnen de gevangenisdeuren

quote:
Op 26 maart 2012 17:34 schreef XXL het volgende:
Waarom eigenlijk geen aanklacht wegens poging tot Moord / Doodslag?


En dood door schuld op het moment dat een met HIV besmet persoon (zonder dat hij dit weet) sex heeft met een ander? Lijkt me niet.

[Dit bericht is gewijzigd door SadistikFuk op 26-03-2012 17:38]


SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 26-03-2012 17:37 by SadistikFuk Profiel van SadistikFuk

-samengevoegd-

[Dit bericht is gewijzigd door SadistikFuk op 26-03-2012 17:38]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-03-2012 17:52 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 26 maart 2012 17:34 schreef XXL het volgende:
Waarom eigenlijk geen aanklacht wegens poging tot Moord / Doodslag?


zou ik als advocaat wel voor zijn gegaan ja


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2012 18:10 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vind het raar dat een 'verslavingsdeskundige' zo lang ongestoord zijn gang heeft kunnen gaan. Het was bij anderen al langer bekend dat Keith cliënten bij hem thuis liet slapen, zogenaamd was dat in het belang van de therapie. Als ik collega was had ik daar allang mijn vraagtekens bij gezet, en gevraagd om opheldering van e.e.a. Eerst bij Keith, en daarna zou ik de politie ingeschakeld hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-03-2012 18:37 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 26 maart 2012 18:10 schreef bastianus het volgende:
Als ik collega was had ik daar allang mijn vraagtekens bij gezet, en gevraagd om opheldering van e.e.a. Eerst bij Keith, en daarna zou ik de politie ingeschakeld hebben.


Ik zou naar zijn huis toegegaan zijn en meteen zijn ballen eraf gebeten hebben. Vervolgens zou ik me over de meisjes ontfermd hebben. Ik zou ze eerst troosten en daarna mee naar huis nemen om ze te beschermen en te laten zien dat niet de hele wereld zo verderfelijk en zelfzuchtig is als Keith Bakker maar dat er ook nog mensen op een onbaatzuchtige wijze affectie en tederheid kunnen tonen.



... hoe de hazen lopen ...


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 26-03-2012 18:44 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 26 maart 2012 18:37 schreef faalhaas het volgende:
Ik zou naar zijn huis toegegaan zijn en meteen zijn ballen eraf gebeten hebben. Vervolgens zou ik me over de meisjes ontfermd hebben. Ik zou ze eerst troosten en daarna mee naar huis nemen om ze te beschermen en te laten zien dat niet de hele wereld zo verderfelijk en zelfzuchtig is als Keith Bakker maar dat er ook nog mensen op een onbaatzuchtige wijze affectie en tederheid kunnen tonen.


Uhm. Nee.

Erg nobel en shit, maar nee, dat zou jij niet doen.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2012 18:47 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 maart 2012 18:37 schreef faalhaas het volgende:
Ik zou naar zijn huis toegegaan zijn en meteen zijn ballen eraf gebeten hebben. Vervolgens zou ik me over de meisjes ontfermd hebben. Ik zou ze eerst troosten en daarna mee naar huis nemen om ze te beschermen en te laten zien dat niet de hele wereld zo verderfelijk en zelfzuchtig is als Keith Bakker maar dat er ook nog mensen op een onbaatzuchtige wijze affectie en tederheid kunnen tonen.


Om ze daarna hard en onbaatzuchtig in de reet te neuken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 26-03-2012 18:47 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 26 maart 2012 17:34 schreef XXL het volgende:
Waarom eigenlijk geen aanklacht wegens poging tot Moord / Doodslag?
Misschien hebben ze het wel veilig gedaan.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-03-2012 18:59 by bastianus Profiel van bastianus

Ja maar... Dat past toch helemaal niet bij het beeld dat hij zo rot en bedorven is als een Hells Angel? Slechterikken willen we!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-03-2012 19:12 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 26 maart 2012 18:47 schreef bastianus het volgende:
Om ze daarna hard en onbaatzuchtig in de reet te neuken?


zeg waar zie je me voor aan


... hoe de hazen lopen ...


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 26-03-2012 19:14 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 26 maart 2012 19:12 schreef faalhaas het volgende:
zeg waar zie je me voor aan
Gleufdiertjesverslinder.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-03-2012 19:25 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 26 maart 2012 19:14 schreef G.I.R.L. het volgende:
Gleufdiertjesverslinder.


valt best tegen

wel mooi woord voor wordfeud though


... hoe de hazen lopen ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-03-2012 19:30 by XXL Profiel van XXL

Kunnen we Wordfeud niet gewoon weer bij zijn echte naam noemen?

Scrabble dus.

Of klinkt dat teveel als een spel voor oude vrouwtjes?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-03-2012 19:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 26 maart 2012 19:30 schreef XXL het volgende:
Kunnen we Wordfeud niet gewoon weer bij zijn echte naam noemen?

Scrabble dus.

Of klinkt dat teveel als een spel voor oude vrouwtjes?

Ik vermoed dat Scrabble een beschermde merknaam is. Dus, nee.


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-03-2012 19:37 by faalhaas Profiel van faalhaas

en scrabble is niet hipster, je weet toch


... hoe de hazen lopen ...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 26-03-2012 19:39 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 26 maart 2012 19:37 schreef faalhaas het volgende:
en scrabble is niet hipster, je weet toch
Echt wel. Als ik ga verliezen swipe ik het hele bord leeg, kan niet met wordfeud.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen