![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
quote: deze keer vecht ik met jullie mee signature ![]() |
|
Advocaten Breivik willen vrijspraak OSLO - De Noor Anders Behring Breivik, die verantwoordelijk is voor twee bloedige aanslagen in Noorwegen afgelopen zomer, zegt dat hij handelde uit noodweer. Zijn advocaten vragen daarom maandag bij het begin van zijn proces om vrijspraak. Dat zei raadsman Geir Lippestad vrijdag in de krant Dagbladet. Lippestad erkende dat Breiviks argumentatie waarschijnlijk weinig succes zal hebben voor de rechtbank. Als advocaat heeft hij echter geen andere keus dan de argumenten van zijn cliënt naar voren te brengen, stelde hij. Breivik moet zich maandag voor de rechter verantwoorden voor de dood van 77 mensen. Uit nieuw psychiatrisch onderzoek dat dinsdag bij de rechtbank is ingediend, blijkt dat Breivik bij zijn verstand was toen hij de aanslagen pleegde. In een eerder stadium werd hij ontoerekeningsvatbaar verklaard. De psychiaters bestempelden hem toen als psychotisch en paranoïde schizofreen. De aanklagers lieten dinsdag weten dat er nog geen beslissing over de strafeis is genomen. http://www.nu.nl/buitenland/2786492/advocaten-breivik-willen-vrijspraak.html Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
quote:Ik ben blij dat dit nu pas ingevoerd wordt, anders zou ik niet geleefd hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Ik vind het kut dat dit nu pas ingevoerd wordt, anders zou ik niet geleefd hebben. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: quote: ![]() ![]() |
|
Nou dat zal maandag op school weer een felle discussie worden ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: ja daar gaat je baan, er moeten natuurlijk nog wel verstandelijk gehandicapten geboren worden ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Ja dalijk krijgen we ook vergrijzing onder de verstandelijk beperkten ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Gewoon bij 80 de stekker eruit of men nou gezond is of niet. ![]() |
|
quote: Ben benieuwd of je daar op je tachtigste nog zo over denkt. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: ik niet, allang morsdeaud signature ![]() |
|
quote: ah jij weet al wanneer en hoe je gaat? handig ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Eén voordeel voor Sgeiterdt: Zolang mensen carrière blijven maken en op latere leeftijd pas kinderen krijgen, blijven er genoeg gehandicapten ontstaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Hamster 'staat op uit de dood' AMSTERDAM – Een hamster is in Engeland opgestaan uit dood. Tenminste, het beestje was door zijn baasje aangezien als levenloos, toen de hamster in zijn kooi lag. Daarom besloot Dave Eyley de hamster te begraven. Hij keek dan ook raar op toen zijn buurvrouw hem de volgende dag belde met de boodschap dat de doodverklaarde hamster door haar tuin aan het ronddartelen was. "Dat kan niet, onze hamster is dood", was de reactie van Eyley, meldt de Britse krant The Sun vrijdag. "We stonden echt perplex door dit 'paaswonder'". Het beestje (dat eerst Rhino heette, maar nu Jezus) zag er volgens de eigenaar echt dood uit. Hij had de hamster in een plastic buis gedaan en vijf centimeter in de grond gestopt. "Blijkbaar trekt Jezus zich er niks van aan als ze dood en begraven is." Over het algemeen is het lastig te zien of een hamster dood is of gewoon slaapt. De lichaamstemperatuur kan dalen tot 10 graden Celsius. Het advies is dan ook om bij twijfel naar de dierenarts te gaan. http://www.nu.nl/opmerkelijk/2786610/hamster-staat-dood.html Kijken of ze over 2000 jaar nog steeds zoveel "ophef" over dit geval zullen hebben. Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
quote: sure! euthanasie, van het moment dat ik niet doelbewust in mijn eigen broek schijt signature ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 13-04-2012 16:05] 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120413_171&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=BHloze&utm_content=article&utm_campaign=seeding Gert Verhulst en Josje Huisman, de blonde zangeres van K3, hebben een relatie. Dat maakte het stel vrijdag zelf bekend in een persbericht. 'Aangezien er de jongste dagen hardnekkige geruchten de ronde deden over een relatie tussen Gert Verhulst en K3-zangeres Josje Huisman, heeft het paar beslist om de geruchtenstroom een halt toe te roepen, en bevestigen zij hun nog zeer prille relatie', klinkt het. 'Net omwille van het prille karakter van hun relatie, vraagt het koppel met aandrang om hun privacy en die van hun nabije omgeving te respecteren. Aangezien het om een strikte privé-aangelegenheid gaat, zal hierover geen verdere commentaar worden gegeven', aldus Studio 100 in het persbericht. Acteur, presentator en hoofd van productiehuis Studio 100 Gert Verhulst had eerder al een relatie met de roodharige K3-zangeres Karen Damen. Josje was in het verleden even een koppel met de Nederlandse acteur Levi Van Kempen. signature ![]() |
|
Is dat Gert, van Samson en Gert? Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
quote: jip.. die ook al samen was met die andere van K3...die rosse [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-04-2012 17:15] signature ![]() |
|
Dit is die Nederlandse, toch? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 13-04-2012 18:46] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Yep. Het zou me niks verbazen als, wanneer deze relatie weer uit is, hij zijn leuter in die stoffige Samson douwt. Of in Alberto Spagetti. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Of in Octaaf z'n bolle. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |