IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Berichtgeving omtrent dat prinsje die uit skiën ging [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2012 11:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 13 april 2012 11:24 schreef nark het volgende:
Ik ben het zowaar met u eens



signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-04-2012 12:11 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 april 2012 11:21 schreef Hypnos het volgende:
dat is pure discriminatie. Gewoon toepassen op de ganse bevolking in Nederland.


Het wordt weer tijd voor een nieuwe Tiendaagse veldtocht


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2012 12:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 13 april 2012 12:11 schreef attila_de_hun het volgende:
Het wordt weer tijd voor een nieuwe Tiendaagse veldtocht


deze keer vecht ik met jullie mee


signature


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 13-04-2012 13:39 by jeroen83 Profiel van jeroen83

Advocaten Breivik willen vrijspraak

OSLO - De Noor Anders Behring Breivik, die verantwoordelijk is voor twee bloedige aanslagen in Noorwegen afgelopen zomer, zegt dat hij handelde uit noodweer.

Zijn advocaten vragen daarom maandag bij het begin van zijn proces om vrijspraak. Dat zei raadsman Geir Lippestad vrijdag in de krant Dagbladet.

Lippestad erkende dat Breiviks argumentatie waarschijnlijk weinig succes zal hebben voor de rechtbank. Als advocaat heeft hij echter geen andere keus dan de argumenten van zijn cliënt naar voren te brengen, stelde hij. Breivik moet zich maandag voor de rechter verantwoorden voor de dood van 77 mensen.

Uit nieuw psychiatrisch onderzoek dat dinsdag bij de rechtbank is ingediend, blijkt dat Breivik bij zijn verstand was toen hij de aanslagen pleegde. In een eerder stadium werd hij ontoerekeningsvatbaar verklaard. De psychiaters bestempelden hem toen als psychotisch en paranoïde schizofreen.

De aanklagers lieten dinsdag weten dat er nog geen beslissing over de strafeis is genomen.

http://www.nu.nl/buitenland/2786492/advocaten-breivik-willen-vrijspraak.html


Never have so many sacrificed so much for so few


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-04-2012 14:01 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 april 2012 11:02 schreef G.I.R.L. het volgende:
'Verplichte anticonceptie voor verslaafden en verstandlijk gehandicapten'

vrijdag 13 april 2012 10:26

Amsterdam - Een wettelijke verplichting voor anticonceptie voor psychiatrisch patiënten, zwaarverslaafden en verstandelijk gehandicapten zou een einde moeten maken aan de mishandelingen van een groot aantal kinderen. Dit zegt Pieter van Vollenhoven, oud-voorzitter van de Onderzoeksraad voor Veiligheid, in het programma Zembla


Foto: archief EHF
Jaarlijks komen zo'n vijftig kinderen om het leven door mishandeling. Een veelvoud hiervan wordt ernstig mishandeld. Volgens Van Vollehoven moeten kinderen beschermd worden tegen ouders die niet in staat zijn hen fatsoenlijk op te voeden.

In het programma Zembla zegt Van Vollenhoven: 'Mensen zullen zeggen: 'Dat gaat te ver', en ik moet eerlijk zeggen, dat zeg je ook makkelijk als je de werkelijkheid niet kent. Voor mij was die problematiek ook een eye opener, dan schrik je ook. Je ziet dat je die ouders moet helpen, want die hebben zichzelf niet in de hand. Als je dat zo signaleert, dan moet je misschien toch overgaan tot anticonceptiemiddelen.'

Tot op dit moment is de meest verregaande maatregel om een verslaafde vrouw na 24 weken te interneren of het na de geboorte direct weg te halen bij de vrouw.

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/143149/Verplichte_anticonceptie_voor_verslaafden_en_verstandlijk_gehandicapten.html


Leuk/sneu dat de kop het heeft over verslaafden en verstandelijk gehandicapten, en het bericht vervolgens als eerste psychiatrische patienten noemt.
Ik ben blij dat dit nu pas ingevoerd wordt, anders zou ik niet geleefd hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 13-04-2012 14:05 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 13 april 2012 14:01 schreef bastianus het volgende:
Ik ben blij dat dit nu pas ingevoerd wordt, anders zou ik niet geleefd hebben.
Ik vind het kut dat dit nu pas ingevoerd wordt, anders zou ik niet geleefd hebben.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-04-2012 14:09 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 april 2012 14:05 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik vind het kut dat dit nu pas ingevoerd wordt, anders zou ik niet geleefd hebben.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-04-2012 14:28 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 13 april 2012 14:01 schreef bastianus het volgende:
Ik ben blij dat dit nu pas ingevoerd wordt, anders zou ik niet geleefd hebben.
quote:
Op 13 april 2012 14:05 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik vind het kut dat dit nu pas ingevoerd wordt, anders zou ik niet geleefd hebben.


 


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 13-04-2012 14:53 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Nou dat zal maandag op school weer een felle discussie worden


5 Euro's? Op je muil!!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-04-2012 15:31 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 13 april 2012 14:53 schreef Sgeiterdt het volgende:
Nou dat zal maandag op school weer een felle discussie worden


ja daar gaat je baan, er moeten natuurlijk nog wel verstandelijk gehandicapten geboren worden


... hoe de hazen lopen ...


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 13-04-2012 15:33 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 13 april 2012 15:31 schreef faalhaas het volgende:
ja daar gaat je baan, er moeten natuurlijk nog wel verstandelijk gehandicapten geboren worden


Ja dalijk krijgen we ook vergrijzing onder de verstandelijk beperkten


5 Euro's? Op je muil!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-04-2012 15:38 by Forever After Profiel van Forever After

Gewoon bij 80 de stekker eruit of men nou gezond is of niet.


 


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-04-2012 15:44 by nark Profiel van nark

quote:
Op 13 april 2012 15:38 schreef Forever After het volgende:
Gewoon bij 80 de stekker eruit of men nou gezond is of niet.






Ben benieuwd of je daar op je tachtigste nog zo over denkt.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2012 15:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 13 april 2012 15:44 schreef nark het volgende:
Ben benieuwd of je daar op je tachtigste nog zo over denkt.

ik niet, allang morsdeaud


signature


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-04-2012 15:49 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 13 april 2012 15:47 schreef Hypnos het volgende:
ik niet, allang morsdeaud


ah jij weet al wanneer en hoe je gaat? handig


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-04-2012 15:53 by bastianus Profiel van bastianus

Eén voordeel voor Sgeiterdt: Zolang mensen carrière blijven maken en op latere leeftijd pas kinderen krijgen, blijven er genoeg gehandicapten ontstaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 13-04-2012 15:54 by jeroen83 Profiel van jeroen83

Hamster 'staat op uit de dood'

AMSTERDAM – Een hamster is in Engeland opgestaan uit dood. Tenminste, het beestje was door zijn baasje aangezien als levenloos, toen de hamster in zijn kooi lag.

Daarom besloot Dave Eyley de hamster te begraven. Hij keek dan ook raar op toen zijn buurvrouw hem de volgende dag belde met de boodschap dat de doodverklaarde hamster door haar tuin aan het ronddartelen was.

"Dat kan niet, onze hamster is dood", was de reactie van Eyley, meldt de Britse krant The Sun vrijdag. "We stonden echt perplex door dit 'paaswonder'".

Het beestje (dat eerst Rhino heette, maar nu Jezus) zag er volgens de eigenaar echt dood uit. Hij had de hamster in een plastic buis gedaan en vijf centimeter in de grond gestopt. "Blijkbaar trekt Jezus zich er niks van aan als ze dood en begraven is."

Over het algemeen is het lastig te zien of een hamster dood is of gewoon slaapt. De lichaamstemperatuur kan dalen tot 10 graden Celsius. Het advies is dan ook om bij twijfel naar de dierenarts te gaan.

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2786610/hamster-staat-dood.html

Kijken of ze over 2000 jaar nog steeds zoveel "ophef" over dit geval zullen hebben.


Never have so many sacrificed so much for so few


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2012 15:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 13 april 2012 15:49 schreef faalhaas het volgende:
ah jij weet al wanneer en hoe je gaat? handig


sure! euthanasie, van het moment dat ik niet doelbewust in mijn eigen broek schijt


signature


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 13-04-2012 16:05 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 13 april 2012 15:53 schreef bastianus het volgende:
Eén voordeel voor Sgeiterdt: Zolang mensen carrière blijven maken en op latere leeftijd pas kinderen krijgen, blijven er genoeg gehandicapten ontstaan.






[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 13-04-2012 16:05]


5 Euro's? Op je muil!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2012 17:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120413_171&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=BHloze&utm_content=article&utm_campaign=seeding


Gert Verhulst en Josje Huisman, de blonde zangeres van K3, hebben een relatie. Dat maakte het stel vrijdag zelf bekend in een persbericht.


'Aangezien er de jongste dagen hardnekkige geruchten de ronde deden over een relatie tussen Gert Verhulst en K3-zangeres Josje Huisman, heeft het paar beslist om de geruchtenstroom een halt toe te roepen, en bevestigen zij hun nog zeer prille relatie', klinkt het.

'Net omwille van het prille karakter van hun relatie, vraagt het koppel met aandrang om hun privacy en die van hun nabije omgeving te respecteren. Aangezien het om een strikte privé-aangelegenheid gaat, zal hierover geen verdere commentaar worden gegeven', aldus Studio 100 in het persbericht.

Acteur, presentator en hoofd van productiehuis Studio 100 Gert Verhulst had eerder al een relatie met de roodharige K3-zangeres Karen Damen. Josje was in het verleden even een koppel met de Nederlandse acteur Levi Van Kempen.


signature


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 13-04-2012 17:11 by jeroen83 Profiel van jeroen83

Is dat Gert, van Samson en Gert?


Never have so many sacrificed so much for so few


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-04-2012 17:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 13 april 2012 17:11 schreef jeroen83 het volgende:
Is dat Gert, van Samson en Gert?

jip.. die ook al samen was met die andere van K3...die rosse

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-04-2012 17:15]


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-04-2012 18:46 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dit is die Nederlandse, toch?

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 13-04-2012 18:46]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-04-2012 20:55 by bastianus Profiel van bastianus

Yep. Het zou me niks verbazen als, wanneer deze relatie weer uit is, hij zijn leuter in die stoffige Samson douwt. Of in Alberto Spagetti.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-04-2012 20:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Of in Octaaf z'n bolle.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen