|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Kon al jaren, er werden geregeld trip georganiseerd naar het gebied, onlangs is het toerisme beleid nog verder versoepeld. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Waarom post je nooit bronnen bij dit soort uitspraken? Zo zijn je reacties natuurlijk niet zo veel waard, al wil ik het best allemaal geloven. |
|
Dit is hoeveel natuurlijke achtergrond straling er is per jaar in Europa. Je ziet dat het enorm uiteenloopt, maar tussen die landen zie je geen enkel verband tussen kans op kanker en stralingsniveau, terwijl je toch een verschil van 7mSv wel waarneemt. In de VS is ook gekeken naar de achtergrond straling en daar bleek er zelfs een omgekeerd verband te zijn met meer kankerrisico waar minder straling voorkwam. (Dat heeft veel te maken met dat de bergpopulatie in gezonder gebied woont met doorgaans minder industriele levensstijl, maar het geeft dus wel aan dat het dus helemaal niet zo'n grote invloed heeft) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Heb ik al veelvuldig gedaan op dit forum toen ik begon met deze discussie. Maar hier even de belangrijkste: http://en.wikipedia.org/wiki/Linear_no-threshold_model http://en.wikipedia.org/wiki/Radiation_hormesis [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 04-03-2012 17:36] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Oh ok. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 04-03-2012 17:52] |
|
quote: |
|
quote:Klopt. Maar is het nu b.v. ook zo dat de rijkere staten van de VS geen zin hebben om voor de armere staten te betalen? Of zien de staten zich daar wel als een eenheid, ondanks alle culturele diversiteit? Ik heb het idee dat de monetaire eenheid in Europa nogal geforceerd is ingevoerd, de rest van de Europese regelgeving ook trouwens. Het is geen breed gedragen iets, maar meer een speeltje van bestuurders en ondernemers. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Gelukkig is Wilders geen cijferfetisjist, wat het een letterlijk waardeloos onderzoek maakt. Boeiender |
|
Lees vooral ook de tenenkrommend domme reacties op die berichten. Alsof het teruggaan naar de gulden voor lagere prijzen zorgt .. |
|
quote:Post dan ook ff je eigen FB comments. :') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Terug gaan naar de gulden (als in: terug naar de situatie voor de euro) is sowieso niet mogelijk, een gulden herinvoeren zou wel mogelijk zijn. Dus al met al: wederom een bullshit verhaal. Boeiender |
|
Gwoon overschakelen naar de pond, die stijgt weer tov de euro momenteel She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
eurozonde? zou dat een woordspeling zijn? |
|
Eindelijk niet meer alles hoeven om te rekenen in je hoofd zou ook wel weer fijn zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
daar heeft men al jaren rekenmachines voor. |
|
Ik ben nog van de generatie die aan hoofdrekenen doet. Tegenwoordig is dat niet meer zo gewoon, geloof ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: inderdaad, als je overschakelt naar de pond dan dalen de prijzen gemiddeld met 17%!!! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-03-2012 22:11] signature |
|
Als de pond stijgt wordt de euro dan zwaarder? |
|
Politie vindt kadavers bij Hells Angels AMSTERDAM - Bij de zoekactie van de politie op het voormalige clubterrein van de Hells Angels in Amsterdam zijn twaalf kadavers van honden en een van een kat aangetroffen. De politie was naar aanleiding van een tip op zoek naar een stoffelijk overschot, maar dat werd niet gevonden. Wel trof de politie de overschotten van de dieren aan. Het terrein aan de H.J.E. Wenckebachweg werd woensdag afgezet met zwarte schermen. Medewerkers van de politie en het Nederlands Forenisch Instituut (NFI) zochten onder meer met een graafmachine de grond af waar het clubhuis van Hells Angels stond. De politie wilde eerder niet zeggen waar ze naar op zoek was. ... hoe de hazen lopen ... |
|
De kosten worden op de tipgever verhaald? |
|
Is dat een pseudoniem? 'De hond' heeft hem omgelegd? |
|
nee op de belastingbetaler ... hoe de hazen lopen ... |
|
Godschristus. Hoeveel mensen moeten er nog gemarteld en gedood worden voordat die lijer van een Assad eindelijk een kogel krijgt. |
|
Begroeven ze hun huisdieren daar? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |