IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Berichtgeving omtrent dat prinsje die uit skiën ging [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-03-2012 19:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 maart 2012 14:00 schreef powertieke het volgende:
Alcohol is wel dankzij de legalisatie zo goedkoop dat je makkelijk van je bijstandsuitkering dronken kan blijven tot je eraan doodgaat.


Bij andere drugs is het zo duur dat je er auto's van gaat stelen, gratis bruin is niet voor niets een succes.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-03-2012 19:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 maart 2012 11:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Verbieden werkt niet! Legaliseren werkt wel!

http://www.thefix.com/content/decrim-nation-portugal-ten-years-later


Wow ik wist niet dat het daar zo vrij was, prachtig voorbeeld


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-03-2012 0:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Zoep
Usericon van Zoep
Posted 02-03-2012 11:30 by Zoep Profiel van Zoep

´Naar eigen zeggen lijdt Stanley A. aan het syndroom van Asperger. „Een autistische stoornis die wordt gekenmerkt door de afwezigheid van gewetensangst”, reageert forensisch psycholoog Ernst Ameling, die jaren aan het roer stond van de afdeling forensische psychologie van het Pieter Baan Centrum. „Dit zijn de psychopaten onder de autisten. Het gebrek aan geweten zit ’m niet in verwaarlozing in de jeugd, maar in de stoornis zelf. Agressie en geweld kunnen dan ongeremd naar buiten komen.”

N.a.v. Stanley A. Ik word er helemaal ziek van, het klopt van geen kanten. Deze meneer is een fakking meggool.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-03-2012 18:16 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Volgens mij heeft dit niks te maken met het syndroom van down.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-03-2012 18:42 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 maart 2012 11:30 schreef Zoep het volgende:
´Naar eigen zeggen lijdt Stanley A. aan het syndroom van Asperger. „Een autistische stoornis die wordt gekenmerkt door de afwezigheid van gewetensangst”, reageert forensisch psycholoog Ernst Ameling, die jaren aan het roer stond van de afdeling forensische psychologie van het Pieter Baan Centrum. „Dit zijn de psychopaten onder de autisten. Het gebrek aan geweten zit ’m niet in verwaarlozing in de jeugd, maar in de stoornis zelf. Agressie en geweld kunnen dan ongeremd naar buiten komen.”




WTF...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-03-2012 23:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 maart 2012 11:30 schreef Zoep het volgende:
„Dit zijn de psychopaten onder de autisten. Het gebrek aan geweten zit ’m niet in verwaarlozing in de jeugd, maar in de stoornis zelf. Agressie en geweld kunnen dan ongeremd naar buiten komen.”
Knap kort door de bocht. Als dat een forensisch psycholoog is die vaststelt of mensen TBS moeten of niet, dan is dit niet best. Ten eerste dat hij mensen beoordeelt aan de hand van een losse uitspraak, zonder de persoon te kennen of de context. Ten tweede dat hij een hele groep (Aspergers) stigmatiseert. Ik zeg ontslag, op staande voet. En met terugwerkende kracht zijn salaris terugbetalen uit de tijd dat hij bij Pieter Baan werkte.
Ik hoop dat de man verkeerd geciteerd is, en dat de journalist niet zorgvuldig was.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 02-03-2012 23:31]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-03-2012 9:42 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 maart 2012 23:29 schreef bastianus het volgende:
Knap kort door de bocht. Als dat een forensisch psycholoog is die vaststelt of mensen TBS moeten of niet, dan is dit niet best. Ten eerste dat hij mensen beoordeelt aan de hand van een losse uitspraak, zonder de persoon te kennen of de context. Ten tweede dat hij een hele groep (Aspergers) stigmatiseert. Ik zeg ontslag, op staande voet. En met terugwerkende kracht zijn salaris terugbetalen uit de tijd dat hij bij Pieter Baan werkte.
Ik hoop dat de man verkeerd geciteerd is, en dat de journalist niet zorgvuldig was.


Aspergers steken... huhuh...huhuhuh...



Boeiender


SQT
Usericon van SQT
Posted 03-03-2012 10:26 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 2 maart 2012 23:29 schreef bastianus het volgende:
Knap kort door de bocht. Als dat een forensisch psycholoog is die vaststelt of mensen TBS moeten of niet, dan is dit niet best. Ten eerste dat hij mensen beoordeelt aan de hand van een losse uitspraak, zonder de persoon te kennen of de context. Ten tweede dat hij een hele groep (Aspergers) stigmatiseert. Ik zeg ontslag, op staande voet. En met terugwerkende kracht zijn salaris terugbetalen uit de tijd dat hij bij Pieter Baan werkte.
Ik hoop dat de man verkeerd geciteerd is, en dat de journalist niet zorgvuldig was.
Het lijkt me dat laatste, ik kan me niet voorstellen dat iemand die ook maar iets van psychologie weet dit zou zeggen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-03-2012 10:35 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 3 maart 2012 9:42 schreef MR. N het volgende:
Aspergers steken... huhuh...huhuhuh...


Werd ook wel tijd, dat ze een keer wat terug deden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 03-03-2012 10:48 by Nebelwerfer Profiel van Nebelwerfer

Het verbod op hash zal wel weer een pleasertje voor de SGP zijn om ze met een ander stupide voorstel mee te krijgen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 03-03-2012 11:03 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 2 maart 2012 18:42 schreef De Tegenpartij het volgende:
WTF...
+1000

En dat durft zichzelf een forensisch psycholoog te noemen? Gatverdamme.

Edit: Silence.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 03-03-2012 11:03]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 03-03-2012 11:05 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 2 maart 2012 23:29 schreef bastianus het volgende:
Ik zeg ontslag, op staande voet. En met terugwerkende kracht zijn salaris terugbetalen uit de tijd dat hij bij Pieter Baan werkte.


Zeg dat wel.

quote:
Op 2 maart 2012 23:29 schreef bastianus het volgende:
Ik hoop dat de man verkeerd geciteerd is, en dat de journalist niet zorgvuldig was.

Laten we het hopen...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-03-2012 11:32 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 3 maart 2012 9:42 schreef MR. N het volgende:
Aspergers steken... huhuh...huhuhuh...




Zie je wel dat er iets mis is met die oostblokkers.


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-03-2012 19:52 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

PVV: Gulden goedkoper dan Euro

Volgens Geert Wilders blijkt uit onderzoek dat het voor Nederland inderdaad goedkoper is om terug te keren naar de gulden dan om door te modderen met de euro.

De PVV-leider schakelde het eurosceptische Britse onderzoeksbureau Lombard Street Research in om zijn vermoedens over de euro als "mislukt project" te bevestigen, meldt De Telegraaf. Hoewel de invoering van de euro iedere Nederlander 800 euro voordeel per jaar heeft opgeleverd, weegt dit niet op tegen de nadelen.

Door de eurocrisis zou de munt ons jaarlijk namelijk 2700 euro per persoon kosten. Ook stellen de onderzoekers dat Nederland minimaal 127 miljard euro kwijt is aan reddingsoperaties voor landen als Griekenland. Het verlaten van de eurozonde kost echter eveneens miljarden euro's.

Maandag worden alle cijfers gepresenteerd. Een volgende stap in het eurobashproject van de PVV is een referendum over de terugkeer naar de gulden.

http://www.powned.tv/nieuws/politiek/2012/03/pvv_gulden_goedkoper_dan_euro.html


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-03-2012 19:56 by XXL Profiel van XXL

Je weet dat het clubje wat het heeft onderzocht te boek staat als vrij eurosceptisch?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-03-2012 20:02 by Forever After Profiel van Forever After

en?


 


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 03-03-2012 20:02 by Yirroth Profiel van Yirroth

Wij van WC-eend adviseren... een gans met dezelfde ideeën.

edit:
Sowieso, ik vrees dat in zo'n geval de euro wél wordt omgerekend naar guldens, ipv. een F naar een E te veranderen zoals het de laatste keer ging.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 03-03-2012 20:05]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-03-2012 20:04 by Forever After Profiel van Forever After

Oh, men moet op voorhand dus geen Brits bedrijf zo'n onderzoek laten doen...

Volgens mij lachen de Britten de rest van Europa al jaren uit om de Euro.


 


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 03-03-2012 20:06 by Yirroth Profiel van Yirroth

Waarom denk je dat ze, van alle research-bureaus die er zijn, ze nou net deze kiezen?


En de britten doen het idd. goed vergeleken met de schandknaapjes die wij in onze politiek hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 03-03-2012 20:06]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-03-2012 20:12 by Forever After Profiel van Forever After



 


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-03-2012 20:24 by M. Profiel van M.

quote:
Op 3 maart 2012 20:04 schreef Forever After het volgende:
Volgens mij lachen de Britten de rest van Europa al jaren uit om de Euro.

Waarom denk je dat?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-03-2012 20:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 maart 2012 19:52 schreef De Tegenpartij het volgende:
PVV: Gulden goedkoper dan Euro

Volgens Geert Wilders blijkt uit onderzoek dat het voor Nederland inderdaad goedkoper is om terug te keren naar de gulden dan om door te modderen met de euro.

De PVV-leider schakelde het eurosceptische Britse onderzoeksbureau Lombard Street Research in om zijn vermoedens over de euro als "mislukt project" te bevestigen, meldt De Telegraaf. Hoewel de invoering van de euro iedere Nederlander 800 euro voordeel per jaar heeft opgeleverd, weegt dit niet op tegen de nadelen.

Door de eurocrisis zou de munt ons jaarlijk namelijk 2700 euro per persoon kosten. Ook stellen de onderzoekers dat Nederland minimaal 127 miljard euro kwijt is aan reddingsoperaties voor landen als Griekenland. Het verlaten van de eurozonde kost echter eveneens miljarden euro's.

Maandag worden alle cijfers gepresenteerd. Een volgende stap in het eurobashproject van de PVV is een referendum over de terugkeer naar de gulden.

http://www.powned.tv/nieuws/politiek/2012/03/pvv_gulden_goedkoper_dan_euro.html


Hehe in slechte tijden kijken naar de euro, knap als je daar geen negatieve dingen in vind.

En voor het gemak vergeten we even de prijsstijgingen en afrondingen naar boven vanwege de muntwisseling, die dingen hebben weinig met de euro zelf te maken. Gaan we terug naar de gulden dan kun je net zo goed problemen verwachten,.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SQT
Usericon van SQT
Posted 03-03-2012 21:16 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 3 maart 2012 20:31 schreef ElitE het volgende:
Hehe in slechte tijden kijken naar de euro, knap als je daar geen negatieve dingen in vind.

En voor het gemak vergeten we even de prijsstijgingen en afrondingen naar boven vanwege de muntwisseling, die dingen hebben weinig met de euro zelf te maken. Gaan we terug naar de gulden dan kun je net zo goed problemen verwachten,.
Zo'n 'discussie' had ik laatst ook met een of andere kerel. In het kort:

'De Euro moet afgeschaft worden!'
'Waarom?'
'Omdat ze bij de invoering gewoon van het gulden-teken een euro-teken hebben gemaakt!'
'Daar is onderzoek naar gedaan, voor inflatie gecorrigeerd zijn veel standaardproducten gemiddeld helemaal niet duurder geworden. Maar als we er vanuit gaan dat het inderdaad duurder is geworden, zou het teruggaan naar de gulden dan niet precies hetzelfde veroorzaken? Zou dan niet wederom alles duurder worden?'
'...'

En zo'n eikel heeft dan de universiteit afgemaakt.
Nou ben ik ook geen fan van de Euro in zijn huidige vorm, maar dit soort lulkoek-logica trek ik erg slecht. Houd dan gewoon je bek en ga bier drinken.

De aanleiding voor de discussie was trouwens wel erg interessant. Dat was een lezing van een kerel die oa. vertelde dat dit soort gezamenlijke munteenheden van verschillende landen al 150 keer (!) mislukt zijn, ook in veel kleinere vormen. Nou zou ik denken dat een noord-west Europese munt eventueel had kunnen werken als we die hadden ingevoerd in 2002 ipv. het huidige product, maar daar twijfel ik nu toch ook aan. Binnenkort maar eens aan zijn boek beginnen om er wat meer over te weten te komen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-03-2012 21:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik lees ook redelijk vaak berichten dat het hebben van nog enkele andere lokale munten eigenlijk veel beter is.

Dat betekend niet dat de euro slecht is maar dat het goed is om er nog extra munten bij te nemen.

http://www.wetenschap24.nl/nieuws/artikelen/2012/februari/Torekes-voor-de-Grieken.html


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen