IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Berichtgeving omtrent dat prinsje die uit skiën ging [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-05-2012 11:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 mei 2012 10:43 schreef Teneighty het volgende:
Mensen moeten niet zo janken, dan ga je maar 1x minder met vakantie.
Ooit de eindjes aan elkaar moeten knopen? Indien nee, dan weet je niet waar je over praat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 04-05-2012 11:45 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 4 mei 2012 11:37 schreef bastianus het volgende:
Ooit de eindjes aan elkaar moeten knopen? Indien nee, dan weet je niet waar je over praat.

Self-made man, dus ja ik weet waar ik over praat. Maar dan nog is je opmerking irrelevant. De meesten die ik in mijn omgeving hoor klagen gaan minstens tweemaal op vakantie, wellicht geeft dat een vertekend beeld.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-05-2012 11:57 by XXL Profiel van XXL

Ik ga zelfs nooit op vakantie en heb hier geen problemen mee.

Of vallen alle festivals ook onder vakantie?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-05-2012 12:02 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 mei 2012 11:45 schreef Teneighty het volgende:
Self-made man, dus ja ik weet waar ik over praat. Maar dan nog is je opmerking irrelevant. De meesten die ik in mijn omgeving hoor klagen gaan minstens tweemaal op vakantie, wellicht geeft dat een vertekend beeld.
Momenteel heb ik ook niet echt recht tot klagen. Maar enkele jaren geleden hoorde ik nog bij de 'werkende armoede'. Voor geen enkele subsidie in aanmerking komen, maar bijna alles kwijt aan vaste lasten. Ik ken veel laaggeschoolden die hiermee zitten, b.v. bij mijn kinderen op school. Gevolg is vaak dat mensen dan maar stoppen met werken, kunnen ze in elk geval nog subsidie vangen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 04-05-2012 12:17 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 4 mei 2012 11:57 schreef XXL het volgende:
Ik ga zelfs nooit op vakantie en heb hier geen problemen mee.

Of vallen alle festivals ook onder vakantie?

Ligt eraan hoeveel geld je eraan spendeert, hoeveel vakanties kun je daaruit halen.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-05-2012 12:51 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 4 mei 2012 8:29 schreef Forever After het volgende:
:')

Maarre wat wordt de staat hier beter van btw?
Je betaalt toch je ziektekostenpremie aan een zorgverzekeraar die daarvan je medicijnen etc betaalt dus dat geld komt toch niet uit de staatskas dus die spek je er niet mee. Of heb ik nou iets gemist?


De zorg kent wel meer vormen van financiëring, waar de overheid ook zeker een rol in speelt. Dat sommige zaken via een zorgverzekeraar lopen, wil niet zeggen dat de zorgverzekeraar betaalt.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 04-05-2012 12:55 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Eindhoven komt coffeeshop en klant tegemoet
Laatste update: 3 mei 2012 18:51 info
EINDHOVEN - Klanten van Eindhovense coffeeshops hoeven deze maand nog geen uittreksel van het bevolkingsregister te tonen als ze zich willen laten inschrijven als lid.
Foto: ANP

Burgemeester Rob van Gijzel heeft dat donderdag na overleg met de coffeeshophouders besloten, omdat nog maar weinig mensen zich hebben ingeschreven en hij na drie dagen met de nieuwe strengere regels al constateert dat er volop illegale verkoop van softdrugs in de stad is.

Van Gijzel zegt dat nog maar 15 procent van de mensen die normaal in de coffeeshop komen, daar nu nog hun wiet kopen. ''Afgesproken is dat we in Eindhoven deze eerste maand van het nieuwe beleid de drempel om je te laten inschrijven bij een coffeeshop zo laag mogelijk willen maken'', zegt hij in een verklaring.

Bezoekers van Eindhovense coffeeshops mogen ook met een Nederlands paspoort, identiteitsbewijs of een verblijfsvergunning aantonen dat ze in Nederland wonen. Mensen met een buitenlands paspoort moeten nog wel een uittreksel hebben. De gemeente stopt bovendien bij de digitale aanvraag van een uittreksel met het vragen naar de reden van de aanvraag.

Van Gijzel benadrukt dat hij gewoon doorgaat met uitvoering van het landelijk beleid. Alle coffeeshops kunnen deze maand een controle verwachten om te zien of ze een ledenlijst hebben en alleen maar klanten toelaten die in Nederland wonen.

Bron: Nu.nl

Juist, tot zover de wietpas, ik denk dat ie eind mei niet gaat halen..


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-05-2012 13:01 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ik snap die weerstand tegen registeren niet.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-05-2012 13:05 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 mei 2012 13:01 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik snap die weerstand tegen registeren niet.


Ik wel.
Zullen wel de zelfde mensen zijn die ook zo huilen vanwege een vingerafdruk op hun ID-kaart.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-05-2012 13:07]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-05-2012 13:08 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 4 mei 2012 13:05 schreef XXL het volgende:
Ik wel.
Zullen wel de zelfde mensen zijn die ook zo huilen vanwege een vingerafdruk op hun ID-kaart.
Mensen die denken dat ze iets te verbergen hebben? Mensen die zich ervan bewust zijn dat ze met iets illegaals bezig zijn?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-05-2012 13:11 by XXL Profiel van XXL

Daar doe ik geen uitspraken over. iig privacy freaks.

Mensen die bang zijn dat gelijk aan alle instanties en werkgevers gemeld wordt dat je een wietpas hebt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-05-2012 13:15 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 4 mei 2012 13:11 schreef XXL het volgende:
Daar doe ik geen uitspraken over. iig privacy freaks.

Mensen die bang zijn dat gelijk aan alle instanties en werkgevers gemeld wordt dat je een wietpas hebt.
Je gebruikt het woord "bang". Dit is volgens mij de kern van de weerstand t.o.v. de wietpas. Angst en paranoide gevoelens, meestal gewoon hard gevoedt door het gebruik van cannabis.

Ik sta nu geregistreerd bij 2 shops, and i couldnt care less. Ik bewandel nog steeds de legale weg richting softdrugs.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-05-2012 13:25 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 4 mei 2012 13:15 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik sta nu geregistreerd bij 2 shops, and i couldnt care less.


Komt omdat je geen werkgever hebt.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-05-2012 13:29 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 4 mei 2012 13:25 schreef iPim het volgende:
Komt omdat je geen werkgever hebt.

quote:
Ik bewandel nog steeds de legale weg richting softdrugs.
In welke vorm zorgt dit voor een probleem?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-05-2012 13:31 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Het feit dat iets legaal is, wil niet meteen zeggen dat je werkgever het op prijs stelt. Het is niet wettelijk verboden om aan orgies in darkrooms te doen met shemales en the whole nine, en het is ook niet wettelijk verboden om alcoholist te zijn. Maar je werkgever zou het niet zo op prijs stellen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-05-2012 13:33 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 4 mei 2012 13:31 schreef iPim het volgende:
Het feit dat iets legaal is, wil niet meteen zeggen dat je werkgever het op prijs stelt. Het is niet wettelijk verboden om aan orgies in darkrooms te doen met shemales en the whole nine, en het is ook niet wettelijk verboden om alcoholist te zijn. Maar je werkgever zou het niet zo op prijs stellen.
Dat ligt aan de werkgever.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 04-05-2012 13:34 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 4 mei 2012 13:31 schreef iPim het volgende:
Het feit dat iets legaal is, wil niet meteen zeggen dat je werkgever het op prijs stelt. Het is niet wettelijk verboden om aan orgies in darkrooms te doen met shemales en the whole nine, en het is ook niet wettelijk verboden om alcoholist te zijn. Maar je werkgever zou het niet zo op prijs stellen.

Lul niet, zolang ik mn werk goed doe en een werkgever daar niets op aan te merken heeft moet ie zich niet bemoeien met hetgeen ik in mn prive tijd doe.

Een werkgever betaalt me om een x aantal uur per dag goed voor hem te functioneren, wat ik daarbuiten doe is geheel mijn probleem en zaak.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-05-2012 13:42 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 4 mei 2012 13:34 schreef Sjaakie het volgende:
Lul niet, zolang ik mn werk goed doe en een werkgever daar niets op aan te merken heeft moet ie zich niet bemoeien met hetgeen ik in mn prive tijd doe.


Met die kortzichtige visie kan je denk ik nog flink tegen een muur aanlopen. Hij zou zich niet moeten bemoeien met wat je doet in je prive-tijd, maar het feit dat veel werkgevers jouw naam googlen voordat ze je op een sollicitatiegesprek uitnodigen zegt wat mij betreft al genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 04-05-2012 13:42]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-05-2012 13:43 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 4 mei 2012 13:42 schreef iPim het volgende:
Met die kortzichtige visie kan je denk ik nog flink tegen een muur aanlopen. Hij zou zich niet moeten bemoeien met wat je doet in je prive-tijd, maar het feit dat veel werkgevers jouw naam googlen voordat ze je op een sollicitatiegesprek uitnodigen zegt wat mij betreft al genoeg.
Dat zegt inderdaad genoeg, over de werkgever.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2012 13:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 mei 2012 13:11 schreef XXL het volgende:
Daar doe ik geen uitspraken over. iig privacy freaks.

Mensen die bang zijn dat gelijk aan alle instanties en werkgevers gemeld wordt dat je een wietpas hebt.

Zat goede redenen om terughoudend te zijn met het overhandigen van persoonsgegevens, om dan mensen die dat doen per definitie weg te zetten als freaks is gewoon sneu.

Een goede reden om niet zonder écht goede redenen persoonlijke data van mensen op te slaan: https://www.bof.nl/category/zwartboek-datalekken/


I wish I was a butterfly


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 04-05-2012 13:47 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 4 mei 2012 13:42 schreef iPim het volgende:
Met die kortzichtige visie kan je denk ik nog flink tegen een muur aanlopen. Hij zou zich niet moeten bemoeien met wat je doet in je prive-tijd, maar het feit dat veel werkgevers jouw naam googlen voordat ze je op een sollicitatiegesprek uitnodigen zegt wat mij betreft al genoeg.


Ik hoop dat je geen mangement positie gaat bekleden straks in het bedrijfsleven, want ik denk dat je het nog wel eens moeilijk zou kunnen krijgen, als je zo zwart/wit blijft roepen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2012 13:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 mei 2012 13:47 schreef Sjaakie het volgende:
Ik hoop dat je geen mangement positie gaat bekleden straks in het bedrijfsleven, want ik denk dat je het nog wel eens moeilijk zou kunnen krijgen, als je zo zwart/wit blijft roepen.

Je leest hem niet goed. Hij geeft je gelijk dat een werkgever het niet zou moeten doen, maar de realiteit is nu eenmaal dat ze het wél doen en daardom is het verstandig toch niet zomaar alle details over wat je zoal uitspookt publiek te maken


I wish I was a butterfly


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-05-2012 13:52 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Nogmaals, dit zegt meer over de werkgever dan over de werknemer.
Wie is er dan "fout" bezig?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2012 13:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 mei 2012 13:52 schreef G.I.R.L. het volgende:
Nogmaals, dit zegt meer over de werkgever dan over de werknemer.
Wie is er dan "fout" bezig?

De werkgever. Maar dat verandert niets aan de opmerking van iPim dat het verstandig is niet zomaar alle details over wat je zoal uitspookt publiek te maken


I wish I was a butterfly


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 04-05-2012 13:55 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 4 mei 2012 13:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Je leest hem niet goed. Hij geeft je gelijk dat een werkgever het niet zou moeten doen, maar de realiteit is nu eenmaal dat ze het wél doen en daardom is het verstandig toch niet zomaar alle details over wat je zoal uitspookt publiek te maken

Hmm, zo had ik hem nog niet gelezen.

Vanuit dat punt blijf ik overigens ook met mijn standpunt. Misschien ligt het aan het werk wat ik tot nu toe gedaan heb en in de toekomst bljif en wil gaan doen, maar ik heb er nog nooit problemen door ondervonden.

Edit: Ik ben het met je eens dat het zowiezo nooit wijs is om slapende honden wakker te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 04-05-2012 13:57]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen