|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
In Zwitserland waren ze er helemaal niet zo blij mee dat de frank veel duurder was dan de euro door de crisis. edit: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2680/Economie/article/detail/2892843/2011/09/06/Grens-aan-stijging-Zwitserse-frank-euro-schiet-omhoog.dhtml [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 06-03-2012 0:27] |
|
quote: Geen idee waarom er niets aan gedaan wordt, er is immers ook olie aanwezig waarvoor we al in meerdere oorlogen zijn/zaten. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Ook lekker simpel dat Wilders cs geheel voorbij gaan aan het feit dat Nederland voor de invoering van de euro al jarenlang fiscaal gekoppeld was aan de Duitse mark. Dus wellicht dat hetnog goed zou kunnen uitpakken als Nederland -samen met- Duitsland uit de eurozone stapt, maar zeker niet in haar eentje. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Op de A2 bij Utrecht is een vrachtwagen met zoutzuur gekanteld. De file is reeds opgelost. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Haha. |
|
quote: Wat dacht je van Rusland en China, die houden het vooralsnog tegen, met Libië in hun achterhoofd. Boeiender |
|
quote: Dr. Alban. |
|
quote: Volgens mij kunnen Elias en van Bijsterveldt zelf wel een scholing in het speciaal onderwijs gebruiken, met hun autistische manier van besturen. Hoe verzinnen ze het? Leraren in het speciaal onderwijs ontslaan, leerlingen met een beperking naar het regulier onderwijs sturen en ook nog de ambulante begeleiders van deze leerlingen wegbezuinigen. Voor 300 miljoen euro. En dan wel salarisverhoging gaan invoeren voor 250 miljoen euro voor leraren die goede resultaten halen. Drie keer raden, zou dat in het vmbo of het mbo zijn waar de meeste beperkte leerlingen terecht gaan komen? Ik hoop echt dat de bezuinigingsonderhandelingen stuklopen en dat we opnieuw moeten stemmen. Deze schoften moet zo snel mogelijk een halt worden toegeroepen. Bovendien is het op de lange termijn waarschijnlijk een maatregel die veel geld gaat kosten door hoge schooluitval met werkloosheid als gevolg. Er gaat een onderklasse ontstaan die voor nog veel meer problemen gaat zorgen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Als de kenniseconomie naar het zakje gaat hebben we nog bar weinig te bieden. Olie hebben we niet, alleen wat gas. |
|
China is toch wel het voorbeeld van de kenniseconomie, iedereen werkt zoveel dat mensen alleen nog maar kennissen hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Deze informatie zal ik maar ter kennisgeving aannemen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kennisgeving? ziet ze er een beetje leuk uit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vaste baan utopie 07 mrt. 2012, 07:25 Vorig jaar kregen nog geen 2000 mensen een contract voor onbepaalde tijd in het bedrijfsleven. In 2010 was dat nog 83.000. Dat is een daling van 97 procent. De kans om bij een openstaande vacature een vast contract te krijgen, is daarmee nihil, schrijft het UWV in een rapportage. Het aantal tijdelijke contracten met aanstellingen voor meer dan een jaar groeide wel sterk. Het UWV noemt de daling van het aantal vaste banen 'spectaculair'. Vooral voor hoger opgeleiden is de kans op een vaste baan historisch laag. Ook moeten werknemers vaker genoegen nemen met een baan onder hun opleidingsniveau. Vaste contracten worden vooral geboden bij moeilijk vervulbare functies, met name in de transport en sociaal-maatschappelijke sector. Vervanging Inmiddels heeft 13 procent van alle werknemers een tijdelijk contract, meldde het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) twee weken geleden. Vaak gaat het om functies die de baas helemaal niet als tijdelijk beschouwt. Loopt het contract van een werknemer af, dan wordt hij of zij namelijk direct weer vervangen door een nieuwe arbeidskracht. Zo werd in 1994 nog maar de helft van de tijdelijke contractanten vervangen door een nieuweling, in 2008 is dit aantal opgelopen tot acht van de tien. Het UWV kan niet voorspellen of de trend met tijdelijke contracten doorzet in 2012. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Mja als je het zo moeilijk maakt om mensen te ontslaan maak je het een baas ook niet echt aantrekkelijk. Maar natuurlijk wel erg verontrustend omdat dat een belangrijke voorwaarde voor hypotheek is. De huizenprijzen zullen vast nog een stukje verder dalen. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-03-2012 11:06] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Och, je kan met een intentieverklaring wel een hypotheek krijgen hoor, en de werkgever is niet verplicht om die intentie door te zetten. Of het verstandig is, is weer een ander verhaal. Boeiender |
|
laten we hopen dat de huizen straks zo goedkoop zijn dat een hypotheek niet meer nodig is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Neuh, dat lijkt me niet goed. Maar dat er wat moet gebeuren is wel duidelijk. Ook een geneuzel met dit overigens: quote: Dat hele scheefwonen gezeur is overigens erg dubieus, als iemand nu veel verdient mag hij meer gaan betalen, als hij over een jaar minder verdient gaat de huur weer omlaag? Ik denk het niet. Straks gaan er nog maatregelen komen tegen scheefkopen, dan worden producten in de supermarkt afgerekend naar je loon.... [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 07-03-2012 11:21] Boeiender |
|
quote: Dat zeg jij als huiseigenaar Maar de huizenprijzen mag wel dalen hoor, nu wordt hij nog een kunstmatig hoog gehouden, maar sowieso wordt het al jaren opgedreven door gemeentes die met bestemmingsplannen zitten te spelen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Als m'n tweede hypotheek rond is mogen ze wat mij betreft omlaag. Nu even niet. [Dit bericht is gewijzigd door powertieke op 07-03-2012 11:37] "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Nee, als iemand die ziet dat alleen een daling van huizenprijzen niet veel oplost. Dat is niet structureel. Het is wel zo dat mensen niet moeten verwachten met winst te kunnen wonen, dat is eigenlijk een vrij ridicuul idee. quote: Heeft meer met projectontwikkelaars dan met gemeenten te maken. Ik geloof dat de HRA subsidie meer kwaad gedaan heeft. Boeiender |
|
quote: Mooi ook dat we nu een liberaal kabinet hebben, dat niks anders doet dan zich met de vrije markt bemoeien. (Bestemmingsplannen uitbesteden aan gemeenten, bemoeien met bestedingspatronen en inkomens van huurders, hypotheekrenteaftrek.) Communisten zijn het! [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 07-03-2012 13:40] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De bezuiniging op onderwijs of cultuur houdt in dat het "teruggeven" wordt aan de burger.... dus niks communisten |
|
quote: Mooi, weet ik ook weer waar ik aan toe ben. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |