|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Even deze gescoord |
|
Schoenen met witte zolen zijn vrij jammer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nee hoor. |
|
Nee hoor. |
|
Oh. =/ Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
Nee hoor. En uiteraard de gewone classics van Vans, meerdere paren. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Wauw, zeldzaam lelijk! Respect!! Mijn knalrode laarzen hebben overigens ook een witte zool, mooi joh! Alhoewel mijn omgeving daar anders over denkt. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-02-2012 22:22] |
|
:') |
|
Oh sorry, wilde je niet beledigen. Die schoenen staan jou vast beeldig! |
|
Hehe, je hebt mij er niet mee beledigd hoor. Eerder door te denken dat ik met zoiets aan mijn voeten ga lopen. Kortom, ik zou er nog niet dood mee gevonden willen worden. |
|
quote: Dank je, daar doe ik het voor Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Kun je trouwens prima mee in een Alfa rijden FA Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Dude... seriously!? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Leuke schoentjes, die Vans. Niets mis mee. En die Adidas-schoentjes; datis volgens mij de Campus, maar dan de dikke skater-uitvoering. Ik ben meer fan van de standaard Campus, maar het zijn zeker nette kicks, wat. Nee, dan legerkisten, of die malle Goth boots. Mensen, doe eens niet zo saai. Ja hoor... |
|
Zo mooi, eerst gaan mensen zich afzetten tegen hun ouders en gaan 'in de metal' zitten ze er jaren in, gaan ze zich tegen de metal afzetten. Het is allemaal zo cliché. |
|
quote: Oi oi oi, die door jou genoemde Adidas-schoentjes zijn evengoed standaard ende saai Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
NIET wanneer je ze in rood leder hebt... Ja hoor... |
|
quote: Pics! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Precies deze maar dan leder. [Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 27-02-2012 11:32] Ja hoor... |
|
Lillek Boeiender |
|
Ik hou het gewoon op mijn lompe zwarte Blackstones. Al jeuren. En voor chique heb ik nog een paar nette suède stappertjes, als het echt niet anders kan. Alleen loop ik zo scheef dat ik de zolen daarvan binnen een maand kan afschrijven als ik ze altijd zou dragen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:+1. Meldpunt! |
|
quote:Behoorlijke MOE-stappers inderdaad. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zwarte gympen (lompe skatemodelllen) of zwarte Blackstones en voor nette gelegenheden Floris Van Bommels zwart leer... als ze maar zwart zijn dus. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |