|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Displeased is wereldwijd toch echt een van de grootste. Verder heb je in Duitsland Grau ( http://www.grau.cd ) en in Finland Firebox ( http://www.firebox.fi ). Of ze Funeral albums hebben weet ik niet, haal ze anders maar op DDDIV, zullen ze vast wel wat bij zich hebben. |
|
Hmm ... beide niet ... Kijken idd of ik daar heen kan .. |
|
Wel even goed kijken joh, Firebox heeft Funeral - In Fields of Pestilence Grief op voorraad. |
|
Hmm nice .. eens proberen .... Ken alleen Tragedies en Tristesse .. is dat album een beetje vergelijkbaar? |
|
Gewoon Asunder - A Clarion Call aanschaffen, en dan ben je de rest van het jaar klaar. Super doom!!!!! Absolute aanrader voor je Jenje. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Oude Funeral CD's zijn erg lastig te krijgen, wellicht via e-bay. www.doom-dealer.de is ook een goede mailorder. |
|
Hmm die hebben aardig wat nice US doom stuff idd ... iig Grief shirts |
|
ga dur maar aan staan!!! De nieuwe CANDLEMASS!!!! I Find That I Am Not There... |
|
Wat een practig album is Will of the Gods is Great Power van Scald toch... Prachtige stem heeft die zanger, jammer dat hij al naar het hiernamaals is vertrokken. |
|
Doom ... Van van de Drone Doom van Halo, Khanate, Sunn O)))tot de Sludge van Pelican en Goatsblood tot de groovy Doom van Electric Wizard en Warhorse. Het is duidelijk ik houd van Doom. Nog het liefst Drone dan, Halo rost alles eruit. |
|
quote: Vraagje tussendoor.. waarom niet met paypal? Voor betalingen uitvoeren heb je alleen internetbankieren nodig voor je paypal account. |
|
Ik houd niet zo van dat soort systemen ... ben altijd wat terughoudend als het om betaalsystemen gaat ... |
|
quote: Ik moet zeggen dat mijn ervaringen met Paypall wel positief zijn, ondanks dat ik zelf ook nogal terughoudend ben met dit soort dingen. |
|
hallo! doom, wat is dat in het nederlands? |
|
quote: DUH, doem of zo www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
dat klinkt wel een beetje vreemd vind ik. Ik heb zo een dvd zien staan in de dvd-winkel en die noemde angel of doom en hier wordt dat ook veel gezegd. Maar ik heb nog nooit de angel des doems gehoord . Verdoemenis ken ik wel, maar dat is een raar woord en ik weet niet wat het wil zeggen. |
|
Doom is idd gewoon doem. Je kan dit natuurlijk gewoon opzoeken op www.vandale.nl dat is goed voor je woordenschat en scheelt jou en ons ergernissen. Verder is de vertaling van angel engel. Angel od doem is dus niet meer en minder dan de Engel der verdoemenis. Niet iemand die je als benedenbuurman wil hebben dus. Life doesn't get much better than this! |
|
Als in het "vloekwoord" hel en verdoemenis. Dat kan wel natuurlijk. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
mensen ik heb net Mourning Beloveth ondekt! FAKKKKING HELLLL HEEERRRSSCCCHHHH!!!! |
|
quote: whoho!!!! de nummers THE APOCALYPSE MACHINE en THE MOUNTAINS ARE MINE heerschen alle pannen van het dak ja!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
Nothing! <====================][xxxxxx0 |
|
EVERYTHING!!!!!!!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
Kan iemand mij een link geven waar ik de teksten van de CD Scald - Will of the Gods is Great Power kan vinden? Het lukt mij maar niet om die teksten te vinden en in het boekje staan ze ook niet. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |