|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Iemand hier bekend met YOB? Net voor ZM promo van ontvangen, en na 2 a 3 minuten vind ik het al aardig vet ... erg bombastisch en toch minimalistisch ... |
|
luister fucking minotauri! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Link? |
|
Fuck dat Yob is retegaaf, een gave mix van funeral, stoner en epic doom ... Ik hoor oude black sabbath, burning witch, khanate ... |
|
nog Nortt - fans ? :p |
|
jah, zelfs een heel topic over nortt geloof ik... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Zijn deze bands wat en zo ja wat dan? october 31 penance while heave wept unorthodox electric wizard pale devine 137 gates of slumber orodruin soul preacher valkyrie revelation spirit caravan the hidden hand the obsessed The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
pale devine is een enorm zaad band... stoner doom ... als ik het in een hokje moet duwen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ik ga mooi Unreal Tournament 2005 Beta V 0.000135 spelen Awel, doe dat dan ipv de kansloze uit te hangen door een forum te verzieken [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 17-12-2004 18:43] |
|
quote:nice edit I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: penance, while heaven wept, orodruin, the obsessed zijn allemaal traditional doom. iniedergeval the obsessed en while heaven wept zijn erg goed. Orodruin vind ikzelf erg goed maar die gaat wel redelijk gauw vervelen. Penanec ben ik niet zo van weg The hidden hand en spirit caravan zijn ook bands met wino. Hidden hand is erg goed maar niet echt meer doom. Wel zware riffs e.d. electric wizard is meer stoner met een enorm vage stem, je moet ervan houden. De rest ken ik niet en welke van de 2 revelations bedoel je |
|
while heaven wept over het hoofd gezien .. idd... wel een goeie band inderdaad I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ik mis hier in ieder geval 1 band. REVEREND BIZARRE Om een goede indruk te krijgen van pure doom-metal is hun eerste album "In the rectory" absoluut aan te bevelen. Hij is nu opnieuw uitgebracht met een extra bonus cd!!!!! |
|
quote:Vond het live anders verschrikkelijk slecht .... die zang was nog valser dan menig gothichuppelmuts |
|
quote:Mirror of Deception heeft een erg sterk album afgeleverd! Thunderstorm is ook wel een aardige naam ... |
|
Wino vind ik steeds supergoed. Hidden Hand is wel de minste van wat hij al gedaan heeft, maar blijft wel sterk. Het nieuwe album wel nog niet gehoord... Unorthodox ooit nog gezien in de oude Batcave. Héél sterke performance toen. Ultimate Doom-bands blijven voor mij persoonlijk wel Candlemass en Solitude Aeternus. |
|
October 31 is de heavy metal band van King Fowley (o.a. Deceased) en Jim Hunter (While heaven wept, revelation, twisted tower dire) op bas. Weinig gemeen met doom metal. The Gates of Slumber is echt geniaal. Het album "The Awakening" uit dit jaar is een van de beste schijven. Traditionele heavy doom. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Helemaal maar dan ook HELEMAAL mee eens , ik zou echter ook nog heel graag Trouble aan dit lijstje willen toevoegen! Inderdaad voor mij persoonlijk de top 3 Doom bands. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: FORSAKEN - Anima Mundi is ook erg sterk. Doet heel erg denken aan Candlemass..... Gelukkig zal Candlemass over enkele maanden keihard terug slaan met hun nieuwe cd! |
|
Novembers Doom is wel een lekker doom banfdje spelfout weggehaald... |
|
quote:heb ze niet live gezien, misschien dat ik ze daarom nog wel redelijk vind I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Het album "Of empires forlorn" is in ieder geval erg goed. Heb het optreden gemist (IVM keep it true festival dat op zelfde datum was). Het komende album zal echter heel anders worden. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Live was het inderdaad niet het allersterkste optreden dat ik heb mogen aanschouwen |
|
quote: Vind je? Het is zeker niet slecht maar er zijn tientallen bands die beter zijn. Probeer Unholy eens, geniaal. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |