|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Favoriete plaat van Messiah Marcolin. |
|
Voor de liefhebbers van Consummatum Est...heb enkele exemplaren van "Funeral Procession" met bonus track te koop. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Link naar de band? |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Wat voor styijl is die band? (binnen de doom dan he .) |
|
Funeral doom met zowel grunts als een zangeres iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hmm, maybe zal het eens checken |
|
Voor de YOB fans (zoals ik)...Middian. http://myspace.com/middiandoom Met Mike ( YOB ) op gitaar en zang. bub |
|
Oei Yob heerst dikke tieten van het plafond! |
|
Mensen bekend met Rigor Sardonicous? Cd van gekocht, hele vette funeral, met van die lekkere moddervette gepitchte zang |
|
|
|
Laatst nieuwe Funeral gehoord wel beetje my dying bride her en der We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Daft Punk |
|
Wie kent: Vo Skorbyah - Vo Skorbyah en Griff - Draugsrunor zou beide funeral doom moeten zijn maar kan er niks op internet over vinden ... |
|
Zoek maar es op Grivf, dan vind je al stukken meer. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
top, en die andere? zou beteje met russische folk vermengd zijn ./... |
|
Nooit van gehoord... blijkt idd folk-doom te zijn. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Dat Grivf is wel geinig trouwens |
|
Hmmm, klinkt niet bepaald overtuigend. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
|
|
Monarch fucking heerscht, Corrupted en Khanate zouden trots zijn ... |
|
Dames & heren, onze nieuwe EP is uit en wordt gratis ter download gesteld. RAINROOM - MONOCHROME OF FEATHERS (2007) http://www.mikseri.net/artists/rainroom.49885.php Het gaat om de eerste 3 nummers; Ba, Rook en Bird's Wings. Totaal 30 minuten. Voor de liefhebbers worden er binnenkort ook Cd-tjes geperst (geen CDR). Excuses dit nogmaals onder te aandacht de brengen, ik kon het niet laten. Grtzl, Jelle Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Vo Skorbyah laatst ook gedownload, klonk wel grappig, alleen haak ik altijd af als er fluiten in metal muziek zitten. |
|
heb gekocht, erg leuk album. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |