|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ONZIN! |
|
Ik vond Evoken toch echt niet slecht live, vond wel dat het misschien een beetje te langdradig was hier en daar, maar dat is meer de muziek an sich al natuurlijk. Funeral doom leent zich gewoon niet zo goed voor live-situaties over het algemeen. Upon the wooden stake... |
|
quote: Precies!! |
|
heb net als Mark Evoken 1,5 jaar geleden live gezien in Tilburg en Rotterdam en ze waren echt prima. een slechte live band daarentegen is Funeral, dat bewezen ze weer eens op Dutch Doom Days. en wat betreft dat doom iets is om in je uppie te luisteren is echt de grootste onzin die ik ooit gehoord. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
oh wat betreft bankstellen bij Doom concerten. delftDoom vorig in het Floratheater had heerlijke theaterstoelen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Vond ze in Rotterdam anders tegenvallen ... kan ook met podiumpresentatie te maken hebben. |
|
quote: Nou ik neem aan dat je wel es grotere onzin heb gehoord. Voor mij geldt het iig wel, maar er zijn uitzonderingen natuurlijk. Skepticism was live magistraal. |
|
Kan me er wel wat bij voorstellen, vooral de dromerige doom is meer beleving dan muziek bij mij. Esoteric was live dan weer de overtreffende trap van de cd's. Hoe psycho was dat |
|
Skepticism is live heerlijk. Ik heb ze toen 2 jaar geleden ofzo in Belgiƫ gezien in die oude kerk, heb me geen moment verveeld tijdens hun optreden. Die banken in Delft vorig jaar waren ook prima idd ja, alleen als je op 't podium staat ziet 't er zo suf uit als je het hele publiek onderuit gezakt ziet liggen :') Upon the wooden stake... |
|
Doom publiek is sowieso al niet erg beweeglijk, dan maakt bankhangen niet zo veel verschil. Wordt alleen vervelend als andere bezoekers gaan staan en je zicht op het podium ontnemen Ik vind het vanaf een podium ook wel moeilijk in te schatten hoe een optreden overkomt. Er wordt niet gedanst of gelachen en toch krijg je naderhand positieve reacties. |
|
Pascal, dat had dan ook met jullie muziek te maken. Jullie hielden mij zelfs in mijn stoel bij de bar vandaan hahahahahah Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Dat beschouw ik dan maar als een compliment ;-) Upon the wooden stake... |
|
quote: Ik neem aan dat je t over Evoken hebt? Dat had ik ook... De gears of war uitstraling van die Amerikanen deed het voor mij allemaal een beetje teniet. Grote tegenvaller, terwijl het niet zo heel anders klonk dan op plaat. Dat funeral doom live wel degelijk innemend kan zijn bewees Mournful Congregation dezelfde avond voor mij. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Wat is het nou, Mark? Leent doom zich nou wel of niet voor live situaties? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Was wel een beetje krap, m'n lange stelten kon ik niet echt kwijt |
|
quote: +1 Longing for Dawn en Skepticism vind ik live ook geweldig. |
|
quote: Inderdaad, 2 funeralbands die het publiek zeker en vast kunnen boeien. Evoken vond ik na een halfuurtje saai worden. Ik bleef gewoon omdat het in Le Klub in Parijs was, en ik niets anders te doen had :p En ja, doom kan je bekijken vanuit een luie stoel, maar vind het toch best wel leuk om met en groepje gewoon te staan wegdromen bij een gave doomband... |
|
quote: Beste Mark, er zijn vele verschillende soorten doom metal. User rotor zei dat 'doom' in het algemeen live wat minder te pruimen is. Onzin natuurlijk. User lifeblind was wat specifieker en meende dat het subgenre funeral doom live iets minder tot z'n recht komt. Daar kan ik me wel in vinden, al zijn er uitzonderingen. |
|
quote: Vond je? Ik vond het juist een prima optreden. Moet ik wel zeggen dat ik ze nooit eerder gezien heb dus ik kan het niet vergelijken met andere optredens Het viel me niet tegen maar ik had geen enorm hoge verwachtingen... [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-11-2010 11:50] |
|
quote: Toen ik ze in 2008 zag waren ze zo mogelijk nog slechter. Maar ja, dan vind ik Funerals muziek sowieso totaal buk en niet te pruimen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: in Le Klub heb je achterin de zaal ook wat bankjes waar je bij een 'saaie' band rustig kunt gaan zitten kijken |
|
quote: wat ik er dit jaar op DDD van gezien heb was iig stukken beter als 2 jaar terug, maar Funeral blijft een vreselijk overgewaardeerde band. |
|
quote: Met beide punten volledig eens. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ik vind het een geniale band. Dus niet eens met de vorige post :') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |