|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een dikke +1 voor wat Jenje, Staalman en Jallo zegggen. |
|
Ah wat een warmte hier .. hoe ondoom .. |
|
Circle of True Doom? Klinkt als de USBM alliance of het TNBM gedoe. |
|
Ik heb de overtruie re-releases van Tjuder: Demonic Possession en Kill for Satan. Nu zijn de titels al erg trui, maar laat staan het artwork. Ze doen iig erg hard hun best incrowd te blijven. Gelukkig levert dat in geval van de USBM alliance wel gave platen op, maar het idee is gewoon gay. |
|
Pas uit, straks ga je ze propjes naar je schieten! |
|
quote: Niet met een katapult hoop ik, dat is nml. een wapen! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Oei, dit klinkt vet. Zelfs met viool en al. |
|
quote:Revbiew staat rap online, ik vind het echt ene hele gave combo van verschillende doomstijlen |
|
Ik vond het niet zo speciaal... zal wel aan mij liggen dan. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: +1 Hebben wij nu geen smaak? |
|
Of juist wel? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik heb de mijne gisteren op de AMM gekocht. Hij bevalt ERG goed! Wat ik daar ook gekocht heb is de nieuwe Yearning. Ik verbaas me er telkens weer over dat ik zo weinig mensen over deze band hoor. Voor mij is dit namelijk een van de beste doom bands die ik ken. Natuurlijk, het is geen ultra trage funeral of drone gedrocht dus de meeste quasi-interessante interlectuele zullen wel direkt afhaken. Maar dat maakt de band niet minder goed. Yearning moet je zoeken in het melodieuse doom spectrum. Een beetje in hetzelfde hoekje als My dying bride. Dit bij gebrek aan een beter referentiepunt want Yearning heeft echt een geheel eigen sound. Dat is natuurlijk prachtig maar het maakt het wat lastig om ze te omschrijven/in een hokje te plaatsen. Yearning is ook een van de weinige doom bands die ik ken die een progressief element in hun muziek weten te stoppen zonder daarmee de treurige, melancholieke atmosfeer te verliezen. Ook het nieuwe album staat weer bol van de onconventionele (niet super technisch) songstructuren en toch weet de muziek perfect die druilerige, herfst sfeer neer te zetten. Deze Finnen brachten in 1997 al hun debuut uit en ze hebben al meerdere malen op het punt gestaan om er mee op te houden. Maar mij blijven ze telkens weer boeien en ik ben dan ook extreem in m'n nopjes met dit nieuwe album. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik verbaas me er ook over dat ze niet bekender zijn, geweldige muziek! Ik omschrijf het voor mezelf als een soort klassieke muziek in een hard jasje Maar ik neem aan dat men daar heel wat anders bij bedenkt dan wat ik bedoel. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote:? Welke? |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ik doelde op de nieuwe Evoken. Geen idee waarom ik dat hier nou zo neer heb gezet eigenlijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Die is inderdaad zwaar geweldig! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Absoluut! Evoken, Yearning en Worship zijn mijn absolute doom toppers van dit jaar. In de eerste instantie had ik het idee dat Evoken en Worship heel erg op 1 lijn lagen maar dat had ik fout. Evoken is aarde donkere, verstikkende funeral doom terwijl Worship klinkt alsof zelfs je kleinste beetje hoop wordt vertrapt door een zware depressie. Vooral die nieuwe Worship is echt geweldig! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Check the River!! |
|
Waar en waarom? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
|
|
The River.... tering, ik had geen vrouwelijke vocalen verwacht. Dit is een verrassing zeg! Heerlijk! Errug VET! I Find That I Am Not There... |
|
Heb ze op DDD gezien, dat grietje is denk ik net 1.60 hoog of zo, retelang haar en dan twee behoorlijk grote kerels erbij. Was live erg vet en die cd is ook ontzettend goed |
|
Mwoa, vind die monotone zang nogal saai. De band kon me zaterdags op DDDVI ook het minst boeien. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 08-12-2007 12:51] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |