|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kan er iemand voor zorgen dat meer van dit soort muziek op een zekere server worden geplaatst? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Winter Elend |
|
quote: Zodra de vriendelijke mensen van de kpn hier mijn ADSL lijntje komen aansluiten gooi ik hem wel vol met Doom ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ik doe over een weekje hopelijk gezellig mee. Ook ADSL. |
|
quote: www.mp3.com/lostintears www.galadriel.sk heb je al een hele verzameling met geweldige muziek ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Zenial |
|
Heeft iemand hier wel eens gehoord van Mourning beloveth. Die band heeft wat mij betreft met hun laatste cd, The sullen sulcus, de beste doom cd van de laatste tijd uitgebracht. Sleepende doom/death (geen funeral) met prachtige melancholieke melodieen. Echt kippenveltrekkend allemaal. Een aanrader voor iedereen die het doom-hart op de juiste plek heeft zitten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Gehoord wel, Geluisterd nee jamemrgenoeg. Toevoeging aan dit topic: The Prophecy, Doom/Death uit Engeland hebben een contract bij http://www.blackdoom.com/ nieuw Label van Andy en Hamish de gitaristen van My Dying Bride |
|
Nog een aardig funeral/drone bandje dan maar : Torture Wheel Luister hier eens even : http://artists.mp3s.com/artists/581/torture_wheel.html |
|
quote: Ik heb er twee nummers van op een labelsampler staan, inderdaad goed, zelfs hveruit het beste van wat er op dat CDke staat... |
|
Heeft iemand hier al eens wat van Prophecy gehoord? Dat was toch een bandje dat op het nieuwe label van een MDB lid zou worden uitgebracht? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ach, Doom/Death ... zo zware gitaren en dan wat Harmonics erdoor, je kent het wel ... niet vernieuwend, maar ook niet slecht opzich. this user is dead |
|
quote: Ik heb de cd Ashes. Ikzelf vind hem erg goed hoewel het niet vernieuwend is en niet veel toevoegd maar dat kan nog komen. Veelbelovende doom/death band iniedergeval met een HELE goede zanger (zowel grunt als heel mooi clean) |
|
Ah, dank u! Maar ik kan er niks van vinden op DC I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Inderdaad een heerlijke cd, hun eerste "Dust" is ook een absolute aanrader. En voor wie Solitude Aeturnus een warm hart toe draagt..... Last Chapter - The Living Waters! Meer traditioneel als Solitude Aeturnus, maar Robert Lowe (S.A) zingt hier ook bij "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
MONOLITHE! (http://www.monolithe.free.fr) Funeral doom uit Frankrijk... |
|
quote: Ben aan het downloaden, erg geil! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: moet je naar Spleen gaan 193.231.120.247 daar zit ik ook wel eens (niet vaak meer tegenwoordig maar binnenkort wel weer vaker) ik heb 3 nummers van the prophecy(de cd ashes heb ik ook maar die is uitgeleend). |
|
*schop* Ik heb onlangs de cd van de Finse band Swallow The Sun "The Morning Never Came" aangeschaft. Heerlijke plaat om eerlijk te zijn, klinkt erg "Engels" naar mijn mening en zal zeker mensen aanspreken die My Dying Bride een warm hart toedragen. Andere mensen alhier die bekent zijn met deze band? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
jep heb review gedana op ZM toffeplaat, soms iets te melodieuz, maar erg goed |
|
Vraag aan VoD: Hoe kan ik het beste die kutbelg van Nulllll achter zijn vodden aanzitten? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Net even je review opgezocht ben het er helemaal mee eens... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik zie nu ook nog dat die partnersite van hun DVP nu ook echt troo doom is: http://dvp.mercurous.net/ Ik wil mijn CDs KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |