|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
black forest. zalige doom, echt zalig, maar kheb ze alleen op mp3. Nergens te vinden blijkbaar... signature |
|
signature |
|
quote: klinkt goed... ff verder kijken I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ook de review op metal-archives spreekt voor zich signature |
|
http://www.doom-metal.ru/~solitude-prod/eng_index2.html in de catalog kan je een cd´tje bestellen voor 5 $ I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
thanx ga er direct werk van maken... wel obscuur russisch gedoe maja signature |
|
WORSHIP! Vooral dan Last Vinyl Before Doomsday! anders kan er ook wel een Mournful Congregation, Funeral, Shape of Despair, Bunkur, Tyranny, Thergothon in. En niet te vergeten: WINTER - Into darkness |
|
Laatst Mourning Beloveth geluisterd; niet echt bijzonder maar wel aardig plaatjuh. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
die laatste Tyranny is lekkor. Ik vond Worship toch iets aan de ... niet zo leuke kant. Nortt wel! Iets enerverender. signature |
|
quote: inderdaad... goeie smaak I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Nortt heerscht ! Al denk je soms wel dat je ruis in je boxen hebt maar ok. Wel erg nice I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Leuk lijstje inderdaad. Maar schrap Bunkur en Planet Aids AUB. En Worship vind ik ook niet veel aan. Gewoon niet mijn ding. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 20-12-2005 14:47] |
|
bunkur is inderdaad wel twijfel gevalletje I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: The mountains are mine Luister ook es; swallow the sun, morgion, officium triste |
|
quote: dat denk je zelf! Tiamat met Wildhoney , valt die ook onder doom? signature |
|
Met Wildhoney wel, hun eerdere werken zijn meer death. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dat valt met Gudsforladt wel mee. Geweldige productie! |
|
Mensen, Moss, wat vind men hier van Moss? Ik heb de splits met Bunkur en Wolfmangler hier liggen en het is smerige, maar heerlijke, Doom. Met hoofdletter D ja. Dat ze die full-length Chtonic Rites maar vlug uitbrengen, godverdomme. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:heb split met Torture wheel en die is erg lekker, zo'n band waar ik nog eens meer van moet aanschaffen |
|
Laatst DRACONIAN mogen luisteren; CD bevalt me wel! Fans van de latere Katatonia mogen hier ook wel een luisterend oor op leggen; veel raakvlakken maar ook anderen invloeden en gelukkig niet dat zelfmedelijdende zeurtoontje dat Katatonia helaas wel heeft. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wordt Nortt nou eigenlijk meer gewaardeerd in de Doom, of in de Black scene? Ik heb het idee dat vooral Black Metal-fans het kunnen waarderen..? |
|
quote: death come near me .. laatste nummer op de laatste cd.. zalig signature |
|
quote:Ik heb het idee dat het juist andersom is... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |