|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oh ook vette doom aanrader is FUNGOID STREAM - CELAENUS FRAGMENTS funeral doom gebaseerd op HP Lovecraft |
|
Deze via de bandlist op doom-metal.com Maar krijg ze ook in de brievenbus dankzij God En god stuurt mij deze week: Tyranny - Tides of Awakaning (Firedoom, doom) Earth - Hex: Or Printing In The Infernal Method (Southern lord, doom) Swansdown - Solitude (black/doom) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-09-2005 21:33] |
|
quote: Hehe, ik zie ze er nu ook tussen staan. Binnenkort maar weer eens beluisteren. |
|
quote:Je kunt album bijna helemaal downloaden. Je moet de zang en drums ietw3at vergeven, die zijn ietsie vlakjes maar oh zo sfeervol! |
|
quote: God roeleert! Kan god de weg naar mijn brievenbus ook niet vinden? |
|
quote:No fucking way, dan krijg ik nog minder van de doomreleases die bij ZM komen |
|
quote:God heeft mij deze ook geschonken vandaag. |
|
Waar schrijf jij voor? Of hebbie um gekocht? |
|
Gekocht hehe. |
|
Die voor mij zal (over)morgen in de bus vallen Kan nie wachten |
|
Kreeg vandaag van God schijfje van Tyranny mij voorheen onbekend, maar dit is me een potje bruut en gaaf!! Beetje mix van Skepticism en Torture Wheel |
|
quote: Live op het Ashes to Ashes fest waren ze ook goed! |
|
Dusk - Mourning...Resurrect Ogen openhouden op Ebay signature |
|
quote:Godverdomme, wat heerscht het nieuwe album van dit duo. Zeer interessante, boeiende funeral. Vind ze beter als Skepticism! Zeer dicht bij Esoteric in de buurt komend wat betreft compositorische kwaliteiten!! |
|
quote: Ah nog meer zm-ers die de lijsten (bands, nieuws enz) volgen hehe.. Heerschplaat trouwens!! Echt!!! Zoals het hoort! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-09-2005 22:58] |
|
Ik heb die lijsten gelukkig niet meer nodig... Kent iemand Consummatum Est uit Italië? Geen super band, maar wat een lekker funeral sfeertje... soms wat à la Skepticism en sporadisch met valsche zangeres...erg verslavend... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
link? |
|
nee iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ja wat heb ik er dan aan? |
|
Kijk eens wat verder dan je neus lang is, zou ik zeggen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Pff lamzak .. posten die zooi |
|
Stond gratis te downen in het unsigned gedeelte van Doom-metal.com een tijdje geleden .... |
|
Oh, wist ik niet eens, maar kijk ook al tijden niet meer op die flut-site iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:link? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |