|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Iemand bekend met Mar de Grises? Fantastische band uit Chili! Zeker de moeite waard om eens uit te checken. |
|
quote: Zeker weten! Ook een hele goede live band! |
|
Mensen hier bekend met Umbra Nihil? Moet Gnoia van ze reviewen, en het is een machtig boeiende plaat, vooral omdat het erg onverwachtse muziek is, veel rare twists en turns erin, maar allemaal erg sfeervol |
|
<<------------------- |
|
quote: Je hebt een kutnaam en een kutpost ! |
|
quote: *pakt popcorn* carcasstrid |
|
Bij gebrek aan reactie,wens ik je veel genot van je pocorn... |
|
mijn pocorn is idd op ondertussen carcasstrid |
|
Truste dan maar? |
|
duh!!!! carcasstrid |
|
Slaap lekker. |
|
ooit ja!! hahahahha!!! carcasstrid |
|
quote: ha! hoe vet is DAT. |
|
Kennen veel mensen intussen TEETH OF LIONS RULE THE DIVINE? Ze hebben maar één plaat, 'Rampton' uit 2002, en o.a. Stephen O'Malley.... en Lee Dorrian (Cathedral) op vox!! Even: quote: Het eerste nummer duurt 29 minuten en begint met zo'n 7 minuten gruizig basgerommel met daaroverheen inleidend drumwerk. Dan komen gitaren erbij, de spanning bouwt zich op (uiteraard met de juiste slakkegang) en op 8:47 wordt alles zwart en val je in de diepe duistere doom-metal put... een gruizige, doffe productie zorgen voor het gevoel dat je een meter onder de grond ligt en dat ze boven je staan te spelen. Erg gaaf! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Klinkt interessant, enig idee waar dat schijfje zoal verkrijgbaar is? Boudisque in Amsterdam misschien? |
|
quote:Yep, vette shit! |
|
quote: Ik denk eerder mailorder. Probeer Southern Lord? Hij staat er nog tussen iig, voor 12 dollarkes. http://www.southernlord.com Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Volgens mij is daar ook een sample te downloaden. |
|
Beide bedankt Eens even kijken... Vet! Dit heeft wel wat van Sons Of Otis weg. (qua stem bv) Een dezer dagen maar eens wat tijd uittrekken voor de bestelling. (Slome is nog altijd benauwd als het aankomt op bestellen via internet ) [Dit bericht is gewijzigd door slome op 09-07-2005 19:16] |
|
Lees net dat Desire, Draconian en Slumber in oktober gaan touren. Tot nu toe komen ze alleen in Portugal, Spanje, Duitsland en Zweden. Pim, probeer je ze ook naar Nederland te halen of heb je het te druk met DDDIV? |
|
quote:Ja, ik ben er bekend mee. Gaaf Doom-plaatje, volgens mij komt er een nieuwe aan. Ben het niet zo zeker. Deze plaat kreeg trouwens een twee (of was het nu twintig) in de Aarsschok. |
|
Voor doom moet je ook niet bij het blad met de A wezen, ze hebben er gewoonweg niet iemand voor die er echt wat mee kan. Beetje jammer |
|
Klein vraagje: is 'Dopesmoker' van Sleep een beetje de moeite waard? |
|
quote:Ja. Alles van Sleep is de moeite waard, fantastische band. Luister ook eens naar Matt Pike zijn "nieuwe" band High On Fire. Ook goed spul. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |