|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
bedankt voor alle suggesties op t moment vind kazaa nix..dus zal binnenkort eens plato/boudisque doorspitten |
|
t hoeft ook niet n mdb kloon te zijn, zoiets als Grief vind k ook cool |
|
quote: Heersch! "Danteferno" heb ik net opgezet. |
|
quote: Probeer dan zeker : Sadness Morgion Officium Triste Unholy Skepticism Neolithic Khanate Shape of Despair Eyehategod |
|
Zenial |
|
quote: wel grappig siteje ja :D "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Ben ik nou gek offe... Officium Triste was toch gestopt? Volgens mij heb ik hun (overigens best goede) afscheidsoptreden nog gezien in de Baroeg waar ze met Tiamat speelden. Is de band met de oude leden weer doorgegaan of is de band vernieuwd? "Metal is dood" |
|
Doorstart met oude leden meen ik... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Silent Stream Of Godless Elegy Sad Harmony Forgotten Silence.. |
|
't Heeft weinig met MDB te maken maar... Thergothon Ik las ergens in een interview, dat hun gitaar zo laag stond afgesteld, dat ze geen bas nodig hadden... Kan iemand dat bevestigen? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Zenial |
|
quote: Vanavond treden ze op in Atak. Ze zijn er dus niet helemaal mee gekapt. http://www.atak.nl/hifi/agenda/info021011.php the only pleasure is pain |
|
quote: Jaja, tis inderdaad herfst en als we geen drummerknopje zien voor de winter, zouden ook de andere blaadjes nog wel eens kunnen vallen. Bitter Haervest is nu alleen nog live Doom te noemen, de - al wat oudere demo - heeft toch ADHD-trekjes die de doom niet lust. Mrre, als men nog een keer het Doom-album van BH horen wil, regel dan een nieuwe drummer!! |
|
quote: Ze zijn al weer tijden actief hoor... |
|
Lacrimas Profundere is errrg mooi dank |
|
Die gasten komen binnenkort met een nieuwe hoorde ik. Fall, I will follow dacht ik. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
oh op de site zag ik dat er 2 leden uit waren gegaan |
|
quote: ach hoe lastig is het nou oom een Doom-ritme te drummen Die keyboardist/gitarist kan heus wel af en toe een nog een keer op dat drumstel meppen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Kent iemand van jullie de band Lost In Tears . Zeer goede old Doom metal. Ik moest zelf ff aan de muziek wennen. Maar naar aantal keer geluisterd te hebben klinkt het fantastisch. dit vind ik wel mooie nummers ''Sudden Storm'' ''Crystel Madonna'' en nog wel meer maar die moet je maar gaan downloaden. Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
quote: eindelijk iemand die Lost in Tears ook goed vind Ik heb hun nieuwste cd, en alle oude nummers heb ik op een cd gezet, want die officiële vind je toch nergens Maar Dialogue With Mirror and God is echt een heeeeeeeeeeeeele goeie cd, vooral nummers als: X76, Without You, Vanity en Soul in Flames ik heb de full album promo ervan, maar ik zal en moet de gewone versie nog hebben. Deze cd is momenteel toch wel de beste cd in mijn collectie ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
zal ik GALADRIEL mogen noemen als Doom Metal?? op de site staat het iig beschreven als Doom.. www.galadriel.sk kan je 2 complete albums van downloaden en nog wat nummers van de nieuwste cd ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ouwe Anathema, oude Paradise Lost, en nog veel meer. Touché, pussycat! |
|
Het lijkt niet op MDB, maar het klinkt wel lekker doomy & melancholisch: Elegeion - Odessey into Darkness - Through the eyes of regret (die eerste titel is een EP-tje) Kent iemand dit trouwens? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: ken het wel ja... had er ooit mp3's van, maar nu niet meer ofzo, pc laatst geformat-dingest ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |