|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Uhhh... Morbid Angel? Hoe vaak heb ik ze gezien???? Volgens mij kan ik dat niet eens meer op een hand tellen HAHAHA!!! Support The Underground! |
|
quote: Klinkt allemaal veelbelovend . Oktober, right? |
|
quote: goed argument idd; ik zei dan ook meestal en ik had een album als Gateways to anihilation in gedachten (of de latere Sadus albums etc etc) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Whaaaahahahahaha!!!! Morbid Angel technisch.... Tegenwoordig absoluut wel, maar ik heb toevallig gisteren 2 hele ouwe onofficiele demootjes van ze gehoord.... |
|
ja met de nadruk, HELE OUWE, iedereen begint simpel. Dat is nou eenmaal zo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Welke demootjes zijn dat? Ik heb er zelf ook een paar nl.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geen idee, maar ze klonken in elk geval OERlelijk! Ze telden allebei enkel 2 nummertjes.... Op één daarvan stond geloof ik Evil Spells onder een andere naam |
|
quote: Evil spells heette oorspronkelijk 'Welcome to hell' De demo's die ik heb zijn: Morbid Angel In the beginning demo 1985 Morbid Angel Chapel of ghouls Morbid Angel Evil demo’s 1986/1987 Morbid Angel Thy kingdom come 3 track demo 1987 Morbid Angel Thy kingdom come (2 track 7”) 1988 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja klopt! ik kon er even niet opkomen hoe die op die demo heette. De zang is nog het meest lelijke ervan. Klinkt een beetje tussen een behoorlijk verneukte Dave Mustain in zijn beginperiode van Megadeth en een verschrikkelijk verneukte versie van King Diamond. |
|
quote: gezien op vampire, weet niet of het hier al voorbij gekomen is ... In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote:Ja die zang zuigt echt behoorlijk. |
|
July 22nd, 2003 "Heretic" Release date Morbid Angel's long awaited "Heretic" Album is planned for a September 23 release world wide...Look for Morbid Angel touring in early 2004 both in Europe and North America.....Morbid Angel are currently working on a video for track # 2 Enshrined by Grace... |
|
Is gaaf, maar ze hadden mij er nooit uit moeten kicken What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: "Jij" was er toch zelf uitgestapt om je bandje "hate eternal" naar grotere hoogten te brengen? |
|
quote: Dat zeggen ze. Nee, ze hadden Rutan er zowiezo nooit bij moeten nemen, want die verneukte de Morbid Angel stijl wel enigzins. Neemt niet weg dat het album waar hij mee speelt stukken beter aan te horen is dan de rest. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Daar valt over te discusieren zullen we maar zeggen. Maar Rutan is idd een "kick-ass"sologitarist! |
|
quote: Jep, mijn grote voorbeeld. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Zou mooi zijn als het ook nog allemaal leuk uit de verf komt. Was niet bepaalt onder de indruk van hun optreden in 013 afgelopen keer. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Geluid is altijd een probleem bij extreem metaal. Het wordt vaak 1 grote brij. Maar Immolation had een nog slechter geluid dan Hate Eternal. Maar die vind ik dan ook een stuk minder (persoonlijk). Rutan maar weer eens zien als ze hier komen in januari What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: *boeit dhr mutilator aan stoel vast, slaat hem een paar keer* En nu luisteren naar Nile en Cryptopsy h**r What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ik vond Immolation een veel beter geluid hebben dan Hate Eternal. Daarbij kwam Hate Eternal imho niet echt 'over' op het publiek. Ik hoopte nog op een Morbid Angel cover |
|
quote: U spreekt over afgelopen X-mass toch? Dan ben ik het met je eens; geen van beide had goed geluid maar ik kon de instrumenten van Immolation tenminste uit elkaar halen. Bij Hate Eternal amper. |
|
afgelopen Xmass idd. godverdomme, als ik het zo zie géén Morbid Angel op Xmass dit jaar |
|
Iets wat ik niet begrijp is dat veel mensen over het nieuwe werk, en dan met name Gateways to Annihilation, struikelen. ik vind bovengenoemde plaat na Blessed are the Sick misschien wel de beste van Morbid Angel. Okay, de manier waarop de drums zijn geproduceerd is dan misschien iets overdone, maar de hele sfeer op het album is fantastisch. Er komt zoveel kracht uit het werk op Gateways... wat zijn jullie meningen over deze plaat? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |