|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Nou bibliotheek is een beetje overdreven, maar ik heb een paar cd's, ja, dat kun je wel zeggen. Tis trouwens niet alleen metal (99%), maar ook een klein beetje rock en jaren 80 (beide 1%), voor de diversiteit zeg maar. |
|
quote: Niks mis mee, dat laatste! Getuigt niet van kortzichtigheid in ieder geval... En je hebt idd 'een paar' cd's ja... (Sinds de laatste keer dat ik ze gezien heb zal het inmiddels al wel haast verdubbeld zijn, haha)... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hoe lang is dat geleden?? |
|
quote: Toch wel zo'n 4 jaar minstens denk ik... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dan is het wel verdriedubbeld... als het niet meer is. Zat toen ook nog in mijn studententijd, had dus bijna geen geld om wat te kopen. |
|
Zoals ik nu zeg maar ... Zit nog wel een tijdje in m'n 'studententijd'... 'k Had ook niet anders verwacht trouwens, zit je al over de 1000? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nee, nog niet. Lente volgend jaar wel (gokje). Heb er in ieder geval een paar leuke/zeldzame tussen zitten, en dat is me veel waard. Ben nu ook bezig een klein begin te maken met dvd's. Moet toch wat.. ,maar dat is nog maar pril. Zit jij al bij de 1000?? |
|
Wat denk je zelf? Nee dus, ben net bij de 300 geloof ik Heb ook al een paar muziekdvd'tjes... Morgen komt 'Live Kreation' erbij als het goed is ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hmm, interessant. Volgende week is er nog een metal market, moet er nog wel even heen. Maar we gaan ook nog naar Exhumed. Er zijn /komen volgende week nog enkele mooie cd's uit. Maar even voor de tijd, of anders maar even bestellen... Zit al een hele tijd te wacht op een DVD van Anathema, zal wel niet meer komen denk ik. |
|
quote: Ga volgende week ook naar Metropool ja... Én ga ook naar Helloween, Terror en wil graag naar Exhumed... :S Hoop dat ik het allemaal kan bekostigen... Maarreuh, dit is het Morbid Angel topic, on topic dus maar weer! Ben benieuwd naar 'Heretic', heb hem nog helemaal niet gehoord... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Heb de lim.ed. met een sticker en een doosje. Daar maak je een mens blij mee. |
|
Ik heb die Ltd vandaag zien liggen bij 'van Leest'... Daar keek ik wel ff van op... Maar aangezien ik morgen naar Amsterdam ga winkelen, kijk ik daar wel wat ze voor moois hebben... Bij 'Fame Music' hebben ze een geweldige metal afdeling, met veel 'aparte' dingen, en Boudisque heeft ook leuke dingen... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Maar wel duur... De aparte dingen haal ik meestal van het internet. Laatste keer dat ik bij boudisque was viel het me nogal tegen. Meestal zijn winkels een stuk minder up to date dan de online-shop en duur. Maar ik snap de drang om te winkelen in een echte winkel, dat heeft jullie "soort". |
|
quote: 'mijn soort'??? En dat houdt in??? En winkelen in Amsterdam is gewoon leuk! ..."Hate can only create more hate"... |
|
dat riff-werk in liedje 3 is echt ongelofelijk goed, zeg. Oud Vuil. |
|
quote: Vrouw/dame/meisje en andere voorkomende vormen. Tis zeker leuk, een uurtje ofzo, en dan het terras of in deze tijd het café. Tis wel eens leuk om daar te gaan winkelen. Ging na schooltijd wel eens A'dam in als ik eerder vrij was. |
|
quote: Oooow, haha... Wat dat betreft ben ik ZEKER een vrouw ja, I JUST LOOOOVE SHOPPING!! En kan dat ook gerust de hele dag volhouden En niet alleen maar voor een uurtje... Na schooltijd naar A'dam?? Ik bedoel, 't is ook weer niet zo dat wij naaste buren van Amsterdam zijn ofzo... ..."Hate can only create more hate"... |
|
HEb een half jaar naar A'dam gegaan op de zaterdag, wat bij te leren. Ben nog niet zo gek om maar eens de trein te pakken en er heen te rijden. |
|
er is een topic voor dit soort dingen. Oud Vuil. |
|
quote: OOOooow, dat wist ik niet!! Ik denk al, vanaf Almelo naar A'dam is het toch zeker 1 uur en 3 kwartier met de trein... Maar we zijn aardig aan 't slowchatten, Morbid Angel it is! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Oud Vuil. |
|
ik moet dat ding nog steeds een keer gaan luisteren... |
|
Morbid Angel gaat binnenkort toeren in -alweer- America dus... ...WIE IS DE TWEEDE GITARIST?????? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |