|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Favorieten zijn o.a.: Thy kingdom come (geweldige riff) Chapel of Ghouls (uiteraard) Lord of all fevers and Plague MAZE OF TORMENT En nog kweetniet hoeveel andere Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: ohja die intro riff is vet! 11.45: restate my assumptions |
|
echt niet. |
|
echt wel 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Hoar op juh Trieste gast |
|
Hoe denken jullie trouwens dat het nieuwe MA album gaat heten, het zal hoogstwaarschijnlijk met een 'H' beginnen. Trieste gast |
|
quote: euhm.. Hallways Of Hell Honour The Black Prince Hiho, hiho, je krijgt het niet kado Hoi! een paar suggesties... 11.45: restate my assumptions |
|
Wat ben je toch een malle piepo Trieste gast |
|
quote: moet jij zeggen 11.45: restate my assumptions |
|
Half of Hate Eternal |
|
Heb ze onlangs ook in de Oosterpoort gezien. Vond het qua presentatie een beetje sober. Wat dat betreft was het op Dynamo een stuk onderhoudender (ik heb de opname daarvan nog steeds ergens rondslingeren!). Maar ja, Vincent is wat dat betreft misschien iets meer een 'leider' . *Barry White-mode* "So what do you think? Is it gonna rain today? It ain't gonna rain on us, is it? ... That's what I thought." Touché, pussycat! |
|
Waar heb je het over? Trieste gast |
|
Wat is de beste cd van morbid angel volgens jullie? Ik vind scheetwees momenteel de beste plaat van MA. Trieste gast |
|
Beste MA plaat: Covenant, niet de snelste maar wel heerlijk dreigend! Beste nummer: eeehm hoe heet ie over de christenen in de arena met de leeuwen. Where is their God as the faithfull meet their end... geniaal! Iemand in '94 het optreden gezien in de Melkweg.... dat was de vetste die ik gezien heb in Nederland Ignorance is bliss |
|
quote: Blessed are the sick ...by far!!! Sophisticated evilness!!! Op de voet gevolgd door Altars of Madness: RAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGE!!!!!!!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: |
|
ALTARS OF MADNESS! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: dat is inderdaad een goeie cd vooral toppers als Day Of Suffering, Fall From Grace etc. maar het geluid is, helemaal in vergelijking met albums als covenant en dominations, iets te netjes naar mijn smaak 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Haha, ja dat valt idd wel op bij MA ja. Ze kennen het alphabet. Of althans, de eerste 7 letters . Misschien begint het wel met een I . |
|
Ik vind zelf blessed 1 van de slechtste platen, dat komt enkel en alleen door de productie. Trieste gast |
|
hierbij wil ik je graag herinneren aan je signature. die is dus op jou van toepassing ik vind Blessed de beste plaat van MA, de productie past perfect bij de stijl van de nummers, nummers als Fall From Grace of Abominations klinken deste beter door deze productie. maarja, zoals ik al vaker heb gepost, elk Morbid Angel heeft een totaal andere sfeer. en morgen vind ik waarschijnlijk Altars de beste plaat |
|
quote: Ik moest toch een snellere noemen trouwens hier een foto van Evil D oftewel David Vincent. http://www.deanguitars.com/content/endorsees/evild/evild.jpg |
|
Gare kutband! sebinsagoil |
|
nou, bedankt voor je intelligente bijdrage! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |